Niinkuin kävi aikoinaan Paavalin vainoojille, he kuolivat nälkään, niin käy myös teille nykyajan Paavalia pilkkaavat jumalattomat huonosti. Jumala ei kauaa katso teidän touhujanne!
Paavalin pilkkaajille.
107
497
Vastaukset
- Kaada ittelles vaan
Kattotaas nyt, vahingonilosi saatta olla ennenaikaista, ehkä ns. Jumala ei toimikkaan sun toiveittesi mukaan.
- Tehkää parannus!
Vahingoniloinen en varmasti ole, mutta erittäin murheellinen, etteivät pilkkaajat kykene parannukseen, eli mielenmuutokseen.
- miksi vain Paavali
Tehkää parannus! kirjoitti:
Vahingoniloinen en varmasti ole, mutta erittäin murheellinen, etteivät pilkkaajat kykene parannukseen, eli mielenmuutokseen.
Sinäpä taidat pilkata Jeesusta kun et hänen opeistaan paljoa välitä. Jeesus puhui mm. tuomiovallan ottamisesta ja köyhyyden ongelmista. Niistäkö et välitä?
Parannusta voi tehdä näistäkin. - Läpinäkyvää
miksi vain Paavali kirjoitti:
Sinäpä taidat pilkata Jeesusta kun et hänen opeistaan paljoa välitä. Jeesus puhui mm. tuomiovallan ottamisesta ja köyhyyden ongelmista. Niistäkö et välitä?
Parannusta voi tehdä näistäkin.Eihän avauksen tarkoitus ole muu, kuin aktivoida eräät palstalaiset tietyn henkilön kimppuun.
- Tehkää parannus!
Läpinäkyvää kirjoitti:
Eihän avauksen tarkoitus ole muu, kuin aktivoida eräät palstalaiset tietyn henkilön kimppuun.
Aloitukseni tarkoitus oli huomauttaa synnistä, jota eräät harjoittavat ja josta Pietari on sanonut sen olevan kadotukseen johtava. Siinä motiivi aloitukseen. Tehkää siis parannus, sillä aikaa on vähän!
- Oikein!
Aloitukseni tarkoitus oli huomauttaa synnistä, jota eräät harjoittavat ja josta Pietari on sanonut sen olevan kadotukseen johtava. Siinä motiivi aloitukseen. Tehkää siis parannus, sillä aikaa on vähän!
Oikein!
- Armoriittää
Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.
- Verenkautta
Armoriittää kirjoitti:
ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
- Hänarmahtaa
Armoriittää kirjoitti:
Sillä Herra hankkii oikeuden kansallensa ja armahtaa palvelijoitansa, koska hän näkee, että heidän voimansa on poissa ja että kaikki tyynni on lopussa.
- Hänarmahtaa
Läpinäkyvää kirjoitti:
Eihän avauksen tarkoitus ole muu, kuin aktivoida eräät palstalaiset tietyn henkilön kimppuun.
eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
- Jooeijoo
Joo
- Sijaiskärsijä
Ymmärrän oikein hyvin aloittajan tuohtumuksen. Sillä siksi paljon on Paavalia täällä solvattu ja hänen elämäntyötään poljettu maahan. On hyvä, että edes joku siitä huomauttaa.
- Ihmettelen.
Kyllä, kyllä, kyllä.
Ei varmaan millään palstalla panetella apostoli Paavalia kuin täällä. Jotkut ovat oikein omistautuneet siihen. - Niinpä!
Ihmettelen. kirjoitti:
Kyllä, kyllä, kyllä.
Ei varmaan millään palstalla panetella apostoli Paavalia kuin täällä. Jotkut ovat oikein omistautuneet siihen.Niinpä!
- Hänarmahtaa
Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!
- Armonvarassa
Hänarmahtaa kirjoitti:
Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!
Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.
- Hänarmahtaa
Armonvarassa kirjoitti:
Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.
Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
- Armonvarassa
Hänarmahtaa kirjoitti:
Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
Älköön siitä tuhon omaksi vihitystä mitään tarttuko sinun käsiisi, että Herra kääntyisi pois vihansa hehkusta, antaisi sinulle armon ja armahtaisi sinua ja sallisi sinun lisääntyä, niinkuin hän on vannonut sinun isillesi,
- Hänarmahtaa
Hänarmahtaa kirjoitti:
ja anna anteeksi kansallesi, mitä he ovat rikkoneet sinua vastaan, ja kaikki heidän syntinsä, jotka he ovat tehneet sinua vastaan; ja suo, että heidän vangitsijansa olisivat laupiaat heitä kohtaan ja armahtaisivat heitä.
- 19+5
Meillä on laissa luettu ragaistaviksi teoiksi;' Perätön lausuma' ,' Törkeä perätön lausuma' ja ' Tuottamuksellinen perätön lausuma'.
Eikö se, että evankeliumi antaa väärän todistuksen juutalaisista ole näin ollen rangaistava teko, eli lainvastaista toimintaa.
Kun sanotaan; " te olette isästä per-keleestä" ... on törkeä perätön lausuma ja siitä pitäisi pistää liinnaan jokainen joka sen lausuu.- Haastemies
Oletko vakavissasi harkinnut haastaa Jeesus Kristus oikeuteen?
- Hänarmahtaa
Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.
- Hänarmahtaa
Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä, kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"
- Jaekopsari
Tässähän tämä, johon aloituksessa viitattiin.
Ap.t 23:21 "Mutta älä sinä siihen suostu, sillä viidettäkymmentä miestä heidän joukostaan on häntä väijymässä, ja he ovat vannoneet valan, etteivät syö eivätkä juo, ennenkuin ovat tappaneet hänet. Ja nyt he ovat valmiina ja odottavat sinun suostumustasi."- Niinpäniinpäniinpä
Niinpä!
Aikansa kutakin, Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.Matt 25: 45. olemme kerra sen istuimen edessä,kaikki.
Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.- Huhupuheiden varassa
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Kerroppa kun kaiken tunnut tietävän, että mitä tämä iänkaikkinen rangaistus pitää sisällään.
Tietenkin tiedät myös mitä etuja, tämä iänkaikkinen elämä tuo tullessaan - Niinsevaanon.
Niinpä. Jumala, joka on oikeudenmukainen ja kaikkitietävä on kerran maksava itse kullekin oman palkan.
- Rehti peli
Niinsevaanon. kirjoitti:
Niinpä. Jumala, joka on oikeudenmukainen ja kaikkitietävä on kerran maksava itse kullekin oman palkan.
Tuo on huojentava tieto, että palkat maksetaan ansioiden mukaan, kunnon työstä kunnon palkka.
- Liksapäivä
Rehti peli kirjoitti:
Tuo on huojentava tieto, että palkat maksetaan ansioiden mukaan, kunnon työstä kunnon palkka.
Niinpä. Tässä välähdys palkanmaksupäivästä.
Ilm. 11:18
"Ja pakanakansat ovat vihastuneet, mutta sinun vihasi on tullut, ja tullut on aika tuomita kuolleet ja maksaa palkka sinun palvelijoillesi profeetoille ja pyhille ja niille, jotka sinun nimeäsi pelkäävät, pienille ja suurille, ja turmella ne, jotka maan turmelevat." - Rehti peli
Liksapäivä kirjoitti:
Niinpä. Tässä välähdys palkanmaksupäivästä.
Ilm. 11:18
"Ja pakanakansat ovat vihastuneet, mutta sinun vihasi on tullut, ja tullut on aika tuomita kuolleet ja maksaa palkka sinun palvelijoillesi profeetoille ja pyhille ja niille, jotka sinun nimeäsi pelkäävät, pienille ja suurille, ja turmella ne, jotka maan turmelevat."Tarkoittaako tuo llm 11:18, että palkanmaksupäivä on ilmeisesti marraskuun 18 pv, vuottahan tuossa ei tosin mainita?
- Liksapäivä
Rehti peli kirjoitti:
Tarkoittaako tuo llm 11:18, että palkanmaksupäivä on ilmeisesti marraskuun 18 pv, vuottahan tuossa ei tosin mainita?
Ei sun tarvitse suotta vaivata päätäsi tuolla palkkapäivällä. Jeesuksen omien palkanmaksupäivä ei ole sinua varten, ellei johdallasi tapahdu mielenmuutosta, eli parannusta.
- Rehti peli
Liksapäivä kirjoitti:
Ei sun tarvitse suotta vaivata päätäsi tuolla palkkapäivällä. Jeesuksen omien palkanmaksupäivä ei ole sinua varten, ellei johdallasi tapahdu mielenmuutosta, eli parannusta.
Puhutko kielillä, vai mitähän tuo "johdallasi" tarkoittaa?
- Liksapäivä
Rehti peli kirjoitti:
Puhutko kielillä, vai mitähän tuo "johdallasi" tarkoittaa?
Silkka kirjoitusvirhe, kuten sinullakin usein on.
- Rehti peli
Liksapäivä kirjoitti:
Silkka kirjoitusvirhe, kuten sinullakin usein on.
Opettele edes kirjoittamaan, ennenkuin tulet palstalle retostelemaan
- Tiedonantajana
Rehti peli kirjoitti:
Opettele edes kirjoittamaan, ennenkuin tulet palstalle retostelemaan
Sori, mutta en taida kuitenkaan tarvita sinulta lupaa.
Tiedoksesi muuten, virkkeen loppuun kuuluu laittaa vielä piste. Sinulta sellainen puuttui. Koitahan olla tarkempi, varsinkin, jos alat muita kirjoitusvirheistä torumaan, eikös? Huhupuheiden varassa kirjoitti:
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Kerroppa kun kaiken tunnut tietävän, että mitä tämä iänkaikkinen rangaistus pitää sisällään.
Tietenkin tiedät myös mitä etuja, tämä iänkaikkinen elämä tuo tullessaan>Kerroppa kun kaiken tunnut tietävän, että mitä tämä iänkaikkinen rangaistus pitää sisällään.< sen hän näemme suoraan Raamatunlehdiltä,esim matt.25:46.tarkoittaa,lopullista ero jumlasta,lopullista pimeyttä,täydellinen yksinäisyys.
Ijankaikkinen elämä. Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.
Tarkoitta se hyvä minkä Jeesuksen rakauden kautta olemme pavelleet toisiamme,olemme palveet Jeesusta itseään,edellä mainitusta jakeeksata seviää.
Enkeli sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaita ne, jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle." Ja hän jatkoi: "Nämä ovat tosia Jumalan sanoja. Ilm 19:9
Seurakunta on se morsian,Jeesus on se jumalan karitsa,(sulhanen) suomeksi
Kerra totisinta tottaRehti peli kirjoitti:
Tarkoittaako tuo llm 11:18, että palkanmaksupäivä on ilmeisesti marraskuun 18 pv, vuottahan tuossa ei tosin mainita?
Palkan makuspäviä on viimeinen päivä,kyllä mainitaan viimeisenä päivä,kaikki saavat palkansa,tekojensamukaan.Siinä on silloin kahtia jalko palkka pussien saaneiden kanssa.
Rehti peliä kyllä näin on- Hänarmahtaa
kuulija1 kirjoitti:
>Kerroppa kun kaiken tunnut tietävän, että mitä tämä iänkaikkinen rangaistus pitää sisällään.< sen hän näemme suoraan Raamatunlehdiltä,esim matt.25:46.tarkoittaa,lopullista ero jumlasta,lopullista pimeyttä,täydellinen yksinäisyys.
Ijankaikkinen elämä. Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.
Tarkoitta se hyvä minkä Jeesuksen rakauden kautta olemme pavelleet toisiamme,olemme palveet Jeesusta itseään,edellä mainitusta jakeeksata seviää.
Enkeli sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaita ne, jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle." Ja hän jatkoi: "Nämä ovat tosia Jumalan sanoja. Ilm 19:9
Seurakunta on se morsian,Jeesus on se jumalan karitsa,(sulhanen) suomeksi
Kerra totisinta tottaSillä Herra armahtaa Jaakobia ja valitsee vielä Israelin ja sijoittaa heidät heidän omaan maahansa; muukalaiset liittyvät heihin ja yhtyvät Jaakobin heimoon.
- Onhan.näitä
"Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
- Armosta pelastettu
Miksi yllytät ihmistekoihin?
Ei siinä mitään ihmistekoja tarvita, kun Jumala pelkästä armosta kaikki uskovat pelastaa!- kysymys kysymykseen
Ei tartte tekoja, vai. Luepa Matteustakin , ei pelkkää Paavalia ja Ilmestystä!
Tästähän se ristiriita on syntynyt, ei täällä kukaan Paavalia pilkkaa.
Jumalan teot ovat hyvin suunniteltuja. Niin kuin nyt tämä ajankohtainen asia tästä lopun ajan rajusta eksytyksestä.
Suomalaisillekin kun on käynyt samoin kuin juutalaisille: Jeesuksen opetukset eivät heille kelvanneet, vaan päättivät naulata hänet opetuksineen ristille.
Mutta sitten kun Paavali tuli erinomaisten Saa-ta-nan antamien ilmestysten saattelemana, niin jopahan Jeesus alkoi kelvata:
"Myös jotkut kiertelevät juutalaiset henkienmanaajat alkoivat loitsiessaan lausua Herran Jeesuksen nimeä.
Karkottaessaan sairaista pahoja henkiä he sanoivat: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen nimessä, jota Paavali julistaa."
Ja saman Jeesuksen nimessä täälläkin on näitä "nimikristittyjä" pilvin pimein.- Ap. t. 23:14
Ap. t. 23:14
He menivät ylipappien ja vanhinten luo ja sanoivat: "Me olemme kirouksen uhalla vannoneet, ettemme mitään maista, ennenkuin olemme tappaneet Paavalin. - mnbttvcx
Ei Paavalia tarvii pilkata, hänhän oli esimerkillisen rehellinen uskovaisten eksyttäjä; tunnusti herransa:
.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta. - Up!
Up!
- Jumalaonlaupias
Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,
- Verenmerkki
Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,
- EiApostoli
Paavali ei ollut apostoli. Hän nimesi itse itsensä apostoliksi. Jos hän oli apostoli, miksi hänellä ei ole porttia ilmestyskirjan kaupungissa?
- Jeesus_peIastaa
Se on uskomus että hän oli jeesuksen apostoli. Raamatun "paavali" oli Tarsoslainen gootti jonka etunimeä ei tiedetä.Hän vaihtoi uskontoa ja sen mukaan mitä siihen aikaan uskontoja oli se vainosia kaikkia, ja vaihtoi nimeään.Esmerkiks juutalaisena se vainosi kristittyjä ja kristinuskossa se vainos juutalaisia. Nythän niitä "Paavalin kirjeitä" on tutkittu tarkemmin:"Paavalin" kirjeet ovat väärennöksiä alkuperäisist kirjeistä,kirjoitettu joskus 300-500 luvun latinan kielellä.Kristillinen seuraa VAIN JEESUKSEN OPPEJA - EI KENEKÄÄN MUUN.Kristinuskoinen seuraa harhautettuna minkä tahansa sekopään oppeja - joista pelastuu JEESUKEN OPPEJA SANANTARKASTI NOUDATTAMALLA.
- Sas_nyt
kuka se sun tän ajan Paavalis on niin mää tiedän oonko mää edes rehvannu sitä saati ivannu?
Noista uskon-asioista mää en sun kanssas ala vänkään, niistä kun ollaan niin montaa mieltä kun on ihmistäkin. - Hänarmahtaa
Minä olen liian halpa kaikkeen siihen armoon ja kaikkeen siihen uskollisuuteen, jota sinä olet palvelijallesi osoittanut; sillä ainoastaan sauva kädessäni minä kuljin tämän Jordanin yli, ja nyt on minulle karttunut kaksi joukkoa.
- Hänarmahtaa
Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.
- paavali_pilkkaa_itteään
- Jeesus_peIastaa
Tuollaist se on ollu 300-luvulta saakka.
- Jeesus_peIastaa
Jeesus_peIastaa kirjoitti:
Tuollaist se on ollu 300-luvulta saakka.
"Belgiassa 100 pappia epäillään yli 500 lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.Asiaa tutkittaessa on paljastunut että raiskatuista -fyysisesti ja/tai psyykkisesti pahoinpidellyistä- lapsista noin 1/6 on ottanut henkensä.Eli kyseessä on maailmanlaajuinen lasten joukkomurha."
- Hänarmahtaa
Ja siinä minä ilmestyn sinulle ja puhun sinulle armoistuimelta, niiden kahden kerubin välistä, jotka ovat lain arkin päällä, kaiken sen, minkä minä sinun kauttasi israelilaisille säädän.
- Hänarmahtaa
Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'
- asdfgasdfgasdfg
Paavali oli mulukku. Ja sinä myös.
- leikkaako
- Oliko Paavali mulkkualeikkaava puukko ? - vai pyykkinaru ?
- Hänarmahtaa
Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."
- OnARMOsuuri
Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."
- reitai
Ei me sekopäisiä pedifiilipaavaleita uskota
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12056582/jeesuksen-testamentti-opetuslapsillensa- UskonSanaan
Usko sinä omiasi, minä uskon Sanaa.
- Hänarmahtaa
Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."
- Hänarmahtaa
Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,
- Hänarmahtaa
mutta jos he sitten menevät itseensä siinä maassa, johon heidät on viety vangeiksi, kääntyvät ja anovat sinulta armoa vankeutensa maassa, sanoen: 'Me olemme tehneet syntiä, tehneet väärin ja olleet jumalattomat',
- Näinonainaollut
He pilkkaavat ja puhuvat väkivallan puheita pahuudessansa, he puhuvat kuin korkeuksista.
- Hänarmahtaa
Mutta nyt on meille hetkiseksi tullut armo Herralta, meidän Jumalaltamme, koska hän on sallinut pelastuneen joukon meistä jäädä jäljelle ja antanut meille jalansijan pyhässä paikassansa, että hän, meidän Jumalamme, valaisisi meidän silmämme ja soisi meidän hiukan hengähtää orjuudessamme.
- Hänarmahtaa
Oi Herra, tarkatkoon sinun korvasi palvelijasi rukousta ja niiden palvelijaisi rukousta, jotka tahtovat peljätä sinun nimeäsi! Anna tänä päivänä palvelijasi hankkeen menestyä ja suo hänen saada armo sen miehen edessä." Minä olin näet kuninkaan juomanlaskija.
- Hänarmahtaa
He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.
- Hänarmahtaa
Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
- Jumalaonhyvä
Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.
- Jumalaonhyvä
Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.
- Jumalaonhyvä
Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.
- Jumalaonhyvä
Minun armollinen Jumalani käy minua kohden, Jumala antaa minun nähdä iloni vihollisistani.
- Jumalaonhyvä
Että hän alati pysyis Jumalan edessä: osoita hänelle laupiutta ja totuutta, jotka häntä varjelisivat.
- Jumalaonhyvä
Mutta sinä, Herra, älä käännä laupiuttas minusta pois: sinun laupiutes ja vakuutes aina minua varjelkoon.
- Jumalaonhyvä
Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan.
- Herra.armahda
Armoa, Herra sinä köyhän kurittaja!
- Jumalantuomio
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
- Jumalaonhyvä
Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.
- Jumalaonhyvä
Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi: Herra antaa armon ja kunnian: ei hän anna hurskailta mitään hyvää puuttua.
- Sananmukaan
Pilkkaajien käy tosi huonosti.
- Jumalanonarmojatuomio
Älä meille, Herra, älä meille, vaan omalle nimellesi anna kunnia armosi ja totuutesi tähden.
- JeesusonihanaHerra
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.
- JeesusonihanaHerra
Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin. -
- Jumalanonarmojatuomio
Herra, sinun laupiutes ulottuu niin leviältä kuin taivas on, ja sinun totuutes niin avaralta kuin pilvet juoksevat.
- Jumalaanvoiluottaa
Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.
- Jumalaanvoiluottaa
Tuomitse minua, Jumala, ja ratkaise minun asiani armotointa kansaa vastaan, ja päästä minua kavaloista ja vääristä ihmisistä.
- Jeesusarmahtaa
Täytä meitä pian armoillas, niin me riemuitsemme ja iloitsemme kaikkena meidän elinaikanamme.
- Jeesusarmahtaa
Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,
- Jeesusarmahtaa
Mutta Noa löysi armon Herran edessä.
En kyllä oikein usko että näännyn nälkään jos en käy kirkossa. Eihän siellä saa kun jotain pahaa 'leipää' ja vähän viiniä.
- Jeesusarmahtaa
Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."
- Jeesusarmahtaa
Sinä osoitat Jaakobille uskollisuutta, Aabrahamille armoa, niinkuin olet vannonut meidän isillemme muinaisista päivistä asti.
- Jeesusarmahtaa
Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
- Jeesusarmahtaa
Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.
- Jeesusarmahtaa
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
- Sylkykuppi
Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.
- Jeesusarmahtaa
Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.
- Jeesusarmahtaa
Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?
- Jepulisjepp
Jep jep
- Paavalinveli
Paavali oli kova äijä!
- Pilkka.on.pahasta
Pilkka on aina pahasta!
- AamenkiitosJeesus
ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan."
- AamenkiitosJeesus
Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891316
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570