olenko metsässä :)

tintti7

Laitan kysymykseni tännekkin eli...
Olen 173cm ja painan 70kg. Haluaisin painaa 65kg. Olen kokeillut vaikka millaisia dieettejä ja aina sama tulos..kaikki kilot takaisin! Olen niin kypsä tähän jojoiluun!! Kertokaa onko tämä ns."normaalilta kuullostava ruokavalio" ja onko liikuntamäärä riittävä? Kauheeta, kun itsellä on alkanut hämärtymään rajat, että mikä on normaalia ja mikä ei. Kiitos kaikille jotka jaksavat kertoa mielipiteensä!

aamupala: kaurapuuroa 2dl, maitoa, marjoja, profeel raerahka, hedelmä
lounas: jauhelihakeitto, ruisleipä, juusto
välipala: hedelmä ja profeel raerahka
päivällinen: 2 täysjyväkanatortillaa, itsetehtyjä, (välissä kanaa, kasviksia, kermaviiliä)

Liikunta viikossa:
4x30min.reipas kävelylenkki
1xjooga
1xvesijuoksu

5

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puurohullu

      Et näköjään syö kasviksia ja salaatteja?niitä ainakin puoli kiloa päivässä ja vettä kannattaa juoda pitkin päivää...leipää riittää kun syö pari palaa marjat tietty hyvä lisä itse laitan puuron sekaan mehukeittoo on hyvää ja täyttävää....

    • liian vähän liikunta

      Liikuntaa tosi vähän sulla, jos meinaa, että se on olennainen tekijä laihdutuksesta.

      Jokaisella koirankusettajallakin tulee enemmän liikuntaa. Mä oon koiran kanssa ulkona n. kaksi tuntia päivässä (Huom. joka päivä), josta ainakin tunti on reipasta kävelyä. Toinen tunti sitten katsellessa koirien leikkimistä. Sen lisäksi käyn salilla, tenniksessä jne ainakin kolme kertaa viikossa.

      Mut en laihduta, ihan tasapainon takia tämä. Saa syödä, mitä lystää tällä konseptilla. Tai ainkain saa syödä, mitä minä lystään. En oo mikään kermakakkujen ja muiden sikakaloripitoisten juttujen ystävä.

    • 5+7

      Noissa tortilloissa on ihan ihan jäätävä määrä energiaa. Siis ihan vaan siinä lätyssä, joten suosittelen, ettet ainakaan niitä syö ihan joka päivä.

      Kasviksia voisit syödä enemmän ja vaihtaa vaikka aamupalan hedelmän salaattiin. Aamupalalla tulee aika kova sokeripiikki, jos vedät sekä kaurapuuroa, marjoja, että hedelmää.

      Liikuntaa voisi olla enemmänkin, etenkin lihaskuntoa. Mutta jos liikunta ei älyttömästi kiinnosta, tuokin on parempi kuin ei mitään.

      • jep 2

        Tortillalätyt veks, ja pelkät sisällöt lautaselle: papuja, maissia, salaattia, raejuustoa ja jos haluaa lihaa joka päivä useamman kerran syödä, sitte sitä kanaa. EI sooseja. Kermaviiliäkin vaan ruokalusikallinen.

        Puuro veteen, aikuinen ei tartte maitoa.
        Jos et tee raskasta työtä, aamun rahkan voi siirtää iltapalaksi.

        Alkaa lähteen.


    • Heviu

      Kyllä tuo aloittajan ruokavalio minusta hyvältä näyttää. Paino ilmeisesti pysyy tällä paikallaan. Iltapala puuttuu - kannattaisi varmaan syödä sellainenkin, vaikka se olisi pienikin - jos siirrät hedelmän aamupalalta iltapalaksi?

      Laihdutusta varten jättäisin päivälliseltä tortillaletut pois ja söisin viipaleen ruisleipää tuon kana-kasvistäytteen kanssa. Liikuntaa on mukavasti, jos kävelylenkeillä tulee hiki ja vesijuoksussa hengästyy. Jos ei - lisää vauhtia näihin.

      Sun painosi on normaalialueella, joten pudotus ei ehkä onnistu terveellisesti. Ja toisaalta epäterveellisesti pudottaessa paino palaa takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe