Shanghai Surprise

Naisissa huomaa tämän kevään merkin, nimittäin serotoniini vaikutuksen mielialaan. Serotoniinin vajaus voi aiheuttaa alakuloa, apatiaa, masennusta ja väsymystä, talvisin ja tämä näkyy täällä. Tämän kyseisen hormoonin tuotanto suorastaan karkaa keväisin kehosta ....joillakin naisilla, mutta kuitenkin aika harvalla Suomalaisnaisella. Lihavat naiset Suomessa ovat siellä eturintamissaan ahdistelemassa kaltaisiani adoniksia ja olisivat aina änkeämässä samaan taksiin, oli sitten aamu tai ilta.

On olemassa erinlaisia kerhoja :on 10kerho, on hissikerho, jne. mutta kuinka moni on taxikerhossa? Itse olen saanut Shanghai suprisen...tosin en Suomessa.

http://tinyurl.com/qbj23cj

17

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kyllästynytpalstalta

        noh. Ei kukaan vastaa ja tiedätkö miksi?

        Ensinnäkin ollaan suomalaisia naisia - mikä sinua ei kiinnosta. Toiseksi, ihan kaikilla naislla on enemmän ja vähemmin epävarmuutta omasta ulkonäöstään. Eli osuit arkaan kohtaan. Pidä ian niin prkeleen hauskaa taxissa tussujesi kanssa kuin jaksat.

        Mieleeni tulee kysyä, että onko sinun elämäsi parhainta parasta hehkuttaa naisseikkailujasi tällä palstalla.? Mutta edellinen oli retorinen kysymys. Ei tarvinne vastata. Naut naisista konserteista hyvän ruuan ääressä. Nauti kaikista satunnaisista naisista taloyhtiössäsi. Nauti kaikista naista, joita kohtaat...

        En ikänä kuuna päivänä tahdo kohdata sinua tai kaltaistasi, Anna hyvä jumala minulle ymmärrystä nädä tänmän kaltaiset tyypit, välttää heidät ja antaa heidän nussia nuorempien ja kaltaistensa kanssa.


      • kyllästynytpalstalta kirjoitti:

        noh. Ei kukaan vastaa ja tiedätkö miksi?

        Ensinnäkin ollaan suomalaisia naisia - mikä sinua ei kiinnosta. Toiseksi, ihan kaikilla naislla on enemmän ja vähemmin epävarmuutta omasta ulkonäöstään. Eli osuit arkaan kohtaan. Pidä ian niin prkeleen hauskaa taxissa tussujesi kanssa kuin jaksat.

        Mieleeni tulee kysyä, että onko sinun elämäsi parhainta parasta hehkuttaa naisseikkailujasi tällä palstalla.? Mutta edellinen oli retorinen kysymys. Ei tarvinne vastata. Naut naisista konserteista hyvän ruuan ääressä. Nauti kaikista satunnaisista naisista taloyhtiössäsi. Nauti kaikista naista, joita kohtaat...

        En ikänä kuuna päivänä tahdo kohdata sinua tai kaltaistasi, Anna hyvä jumala minulle ymmärrystä nädä tänmän kaltaiset tyypit, välttää heidät ja antaa heidän nussia nuorempien ja kaltaistensa kanssa.

        Tarkoitukseni ei ollut rehvastella, koska tuo nyt vain oli yksi juttu muiden tapahtumien joukossa. Mutta mistä kumpuaa vihasi takseja kohtaan? Sanonpa vaan että ihmismieli toimii päinvastoin kuin antaa itsensä ymmärtää, joten tulkitsen kirjoituksestasi halua istahtaa kanssani taksin takapenkille.


    • Kiskisu

      Taaton kannattaa pyytää jotain rauhoittavia iltavuoron hoitsuilta.

      • aIbatrossi

        cissillä on hyvät empiiriset kokemukset siitä kokoomuxen
        mummokodissa--tripla annos silloin, kun kateus köyhien
        elintason noususta


    • tosi..typy
      • Mitens teikäläisellä, joko minihame on kaivettu koipallojen seasta ja milloin olet viimeksi fiilistellyt taksin takapenkillä?

        http://tinyurl.com/o8vceel


      • modelli kirjoitti:

        Mitens teikäläisellä, joko minihame on kaivettu koipallojen seasta ja milloin olet viimeksi fiilistellyt taksin takapenkillä?

        http://tinyurl.com/o8vceel

        Laitoin syksyllä kierrätykseen ison säkillisen käytöstäpoistettuja rytkyjä. Vaatekomeron tyhjään tilaan pitäisi saada täydennystä, kaikenlaista uutta kivaa on hankintalistalla.
        En todellakaan muista milloin viimeksi ajelin taksilla, mielummin hyppään oman kotteron rattiin ja filistelen aivan toisenlaisessa ympäristössä.

        Oletko valmis vuodenajajn muutokseen, joko itselläsi on hankittuna säihkysääret paljastavat kesäshortsit?


      • tosi..typy kirjoitti:

        Laitoin syksyllä kierrätykseen ison säkillisen käytöstäpoistettuja rytkyjä. Vaatekomeron tyhjään tilaan pitäisi saada täydennystä, kaikenlaista uutta kivaa on hankintalistalla.
        En todellakaan muista milloin viimeksi ajelin taksilla, mielummin hyppään oman kotteron rattiin ja filistelen aivan toisenlaisessa ympäristössä.

        Oletko valmis vuodenajajn muutokseen, joko itselläsi on hankittuna säihkysääret paljastavat kesäshortsit?

        Tuu hieroo mun pohkeita! Saat palkaks sidukkaa.


      • modelli kirjoitti:

        Tuu hieroo mun pohkeita! Saat palkaks sidukkaa.

        Vaikka kutsusi on erittäin houkutteleva, valitettavasti joudun kieltäytymään. Myös sidukalle joudun sanomaan Nou thänks! Sidukka on liian imelää, en tykkää.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Vaikka kutsusi on erittäin houkutteleva, valitettavasti joudun kieltäytymään. Myös sidukalle joudun sanomaan Nou thänks! Sidukka on liian imelää, en tykkää.

        No saanko kysyä, että mikä estää? On mulla myös "raudottajan valkkarii" ja se ei oo imelää. Missä on positiivinen syke? Kysyn vaan....


      • modelli kirjoitti:

        No saanko kysyä, että mikä estää? On mulla myös "raudottajan valkkarii" ja se ei oo imelää. Missä on positiivinen syke? Kysyn vaan....

        Hehee! Ainahan sitä kysyä saa.
        En ole taksi, joka saapuu paikalle viheltämällä, tai sormia napsauttamalla.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hehee! Ainahan sitä kysyä saa.
        En ole taksi, joka saapuu paikalle viheltämällä, tai sormia napsauttamalla.

        Oo hiljaa, oot masentava.


      • modelli kirjoitti:

        Oo hiljaa, oot masentava.

        Ite oot.


    • Singapore Sling mieluummin. Tyttöjen drinksun näköinen, mutta kyllä sitä juo ennen kuin turpaansa ottaa.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Googlettamalla löytyi montaa eri sorttia. Mistä noista tietää, mikä niistä on se oikea? Ne kaikki pitää vissiin kokeilla makutestillä.

        https://www.google.com/search?q=singapore sling drink&hl=en&gbv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=k7E5U6iSLYWG2wX63oHIBg&ved=0CAkQ_AUoAg&biw=1412&bih=699&dpr=1

        Alkuperäisen slingin resepti: Beefeater Gin, Peter Heering, D.O.M., Cointreau-appelsiinilikööri, ananasmehu, limetinmehu, Angostura-katkero. Sellanen punanen pitkä sotku.. Wikipediassa näytti olevan sellasena kuin mäkin olen sen kuullut. Sinänsä kuitenkin on paras maistella eri variaatiot ja päästä varmuuteen asiasta sillä tavalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe