Terve! Oon 13-vuotias tyttö Hämeenlinnasta ja aloin harrastamaan Parkouria mun kaverin kanssa, mutta meillä on ongelma.. Me ei oikeen opita sitä itestään eikä täällä Hämeenlinnassa kai oo mitään paikkaa missä sitä vois harjotella.. Joten kaikki jotka tietää vähänkin jotain Hämeenlinnasta niin voi kertoa mulle, että
onko täällä jossakin esim jotain jumppasalia johon saa mennä ilmaseks
hyppiin ja kiipeileen!
Ja sitten voitte myös kertoo jotain Parkour ohjeita.. eli mistä se kannattas alottaa ja mitä liikkeitä kannattas ekana harjotella?
Parkour
8
2202
Vastaukset 8
- 13v
Ja pitääks Parkourissa olla notkee ja laiha? :( Oon meinaan 147cm & 50kg
- Traceur hki
Ei tarvitse! Tärkeintä on itse liikkuminen ja itsensä ylittäminen. Ulkona on oikein hyvä aloittaa harjoittelu. Ennen kuin opit lentämään on hyvä oppia laskeutumaan eli parkour roll on ensimmäinen listalla. Sen jälkeen tai siinä ohessa vaultit eli lazy, thief, speed, reverse ja turn. Olen itse treenannut pai vuotta ja vastaan mielelläni kysymyksiin jos sellaisia tulee. Hyvää kevättä ja treenatkaa turvallisesti.
- Fr33runrollo
Terve!
Ehkä myös nämä wall climbit ja monkey myös opetella
- Traceur hki
Ilman muuta!
- ParkourGuy66
Moikka.
Laitappa sähköpostia ([email protected]) nii sovitaa joku päivä nii mä ja mun kaveri voidaa opettaa :) Asutaan täs suht lähellä Hattulassa- 15vpoikahämeenlinnast
parkouraaks joku viel?
moi.. itse ihan harrastan parkouria. kannattaa aloittaa ekana neliraaja kävelyllä.
- werewr
ei kannata aloittaa. loppui jo muodista. nyt kerätään pokemoneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821008
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 46547
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505