Terve! Oon 13-vuotias tyttö Hämeenlinnasta ja aloin harrastamaan Parkouria mun kaverin kanssa, mutta meillä on ongelma.. Me ei oikeen opita sitä itestään eikä täällä Hämeenlinnassa kai oo mitään paikkaa missä sitä vois harjotella.. Joten kaikki jotka tietää vähänkin jotain Hämeenlinnasta niin voi kertoa mulle, että
onko täällä jossakin esim jotain jumppasalia johon saa mennä ilmaseks
hyppiin ja kiipeileen!
Ja sitten voitte myös kertoo jotain Parkour ohjeita.. eli mistä se kannattas alottaa ja mitä liikkeitä kannattas ekana harjotella?
Parkour
8
2008
Vastaukset
- 13v
Ja pitääks Parkourissa olla notkee ja laiha? :( Oon meinaan 147cm & 50kg
- Traceur hki
Ei tarvitse! Tärkeintä on itse liikkuminen ja itsensä ylittäminen. Ulkona on oikein hyvä aloittaa harjoittelu. Ennen kuin opit lentämään on hyvä oppia laskeutumaan eli parkour roll on ensimmäinen listalla. Sen jälkeen tai siinä ohessa vaultit eli lazy, thief, speed, reverse ja turn. Olen itse treenannut pai vuotta ja vastaan mielelläni kysymyksiin jos sellaisia tulee. Hyvää kevättä ja treenatkaa turvallisesti.
- Fr33runrollo
Terve!
Ehkä myös nämä wall climbit ja monkey myös opetella
- Traceur hki
Ilman muuta!
- ParkourGuy66
Moikka.
Laitappa sähköpostia ([email protected]) nii sovitaa joku päivä nii mä ja mun kaveri voidaa opettaa :) Asutaan täs suht lähellä Hattulassa- 15vpoikahämeenlinnast
parkouraaks joku viel?
moi.. itse ihan harrastan parkouria. kannattaa aloittaa ekana neliraaja kävelyllä.
- werewr
ei kannata aloittaa. loppui jo muodista. nyt kerätään pokemoneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022142Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122009Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501415Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821069Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57977Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39838- 56799
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734