Parkour

13v

Terve! Oon 13-vuotias tyttö Hämeenlinnasta ja aloin harrastamaan Parkouria mun kaverin kanssa, mutta meillä on ongelma.. Me ei oikeen opita sitä itestään eikä täällä Hämeenlinnassa kai oo mitään paikkaa missä sitä vois harjotella.. Joten kaikki jotka tietää vähänkin jotain Hämeenlinnasta niin voi kertoa mulle, että
onko täällä jossakin esim jotain jumppasalia johon saa mennä ilmaseks
hyppiin ja kiipeileen!
Ja sitten voitte myös kertoo jotain Parkour ohjeita.. eli mistä se kannattas alottaa ja mitä liikkeitä kannattas ekana harjotella?

8

2184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13v

Ja pitääks Parkourissa olla notkee ja laiha? :( Oon meinaan 147cm & 50kg

• Traceur hki

Ei tarvitse! Tärkeintä on itse liikkuminen ja itsensä ylittäminen. Ulkona on oikein hyvä aloittaa harjoittelu. Ennen kuin opit lentämään on hyvä oppia laskeutumaan eli parkour roll on ensimmäinen listalla. Sen jälkeen tai siinä ohessa vaultit eli lazy, thief, speed, reverse ja turn. Olen itse treenannut pai vuotta ja vastaan mielelläni kysymyksiin jos sellaisia tulee. Hyvää kevättä ja treenatkaa turvallisesti.

• Fr33runrollo

Terve!

Ehkä myös nämä wall climbit ja monkey myös opetella

• Traceur hki

Ilman muuta!

• ParkourGuy66

Moikka.
      Laitappa sähköpostia ([email protected]) nii sovitaa joku päivä nii mä ja mun kaveri voidaa opettaa :) Asutaan täs suht lähellä Hattulassa

• 15vpoikahämeenlinnast

parkouraaks joku viel?

• moi.. itse ihan harrastan parkouria. kannattaa aloittaa ekana neliraaja kävelyllä.

• werewr

ei kannata aloittaa. loppui jo muodista. nyt kerätään pokemoneja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      189
      2704
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1132
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      94
      989
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      826
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      288
      791
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      90
      785
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      718
    Aihe