Parkour

13v

Terve! Oon 13-vuotias tyttö Hämeenlinnasta ja aloin harrastamaan Parkouria mun kaverin kanssa, mutta meillä on ongelma.. Me ei oikeen opita sitä itestään eikä täällä Hämeenlinnassa kai oo mitään paikkaa missä sitä vois harjotella.. Joten kaikki jotka tietää vähänkin jotain Hämeenlinnasta niin voi kertoa mulle, että
onko täällä jossakin esim jotain jumppasalia johon saa mennä ilmaseks
hyppiin ja kiipeileen!
Ja sitten voitte myös kertoo jotain Parkour ohjeita.. eli mistä se kannattas alottaa ja mitä liikkeitä kannattas ekana harjotella?

8

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13v

Ja pitääks Parkourissa olla notkee ja laiha? :( Oon meinaan 147cm & 50kg

• Traceur hki

Ei tarvitse! Tärkeintä on itse liikkuminen ja itsensä ylittäminen. Ulkona on oikein hyvä aloittaa harjoittelu. Ennen kuin opit lentämään on hyvä oppia laskeutumaan eli parkour roll on ensimmäinen listalla. Sen jälkeen tai siinä ohessa vaultit eli lazy, thief, speed, reverse ja turn. Olen itse treenannut pai vuotta ja vastaan mielelläni kysymyksiin jos sellaisia tulee. Hyvää kevättä ja treenatkaa turvallisesti.

• Fr33runrollo

Terve!

Ehkä myös nämä wall climbit ja monkey myös opetella

• Traceur hki

Ilman muuta!

• ParkourGuy66

Moikka.
      Laitappa sähköpostia (megaape10@gmail.com) nii sovitaa joku päivä nii mä ja mun kaveri voidaa opettaa :) Asutaan täs suht lähellä Hattulassa

• 15vpoikahämeenlinnast

parkouraaks joku viel?

• janzuu

moi.. itse ihan harrastan parkouria. kannattaa aloittaa ekana neliraaja kävelyllä.

• werewr

ei kannata aloittaa. loppui jo muodista. nyt kerätään pokemoneja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      10403
    2. 73
      2896
    3. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1518
    4. Anne Aitolehti ei ole ottanut koronarokotusta

Jopa Martina on ottanut yhden. Turisee näitä tietoja instassaan, eli ihan julkista tietoa on. Ja Espanjassa ovat. Hohhoijaa tuota typeryyttä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1258
    5. Voi Pikkarainen

Sun viimeisin insta kuva. Oot sit oikein taas asetellut Martinan shakkerin pöydälle ja kattokaa, Nalakin näkyy, unohdit vaan Fiatin avaimet. Teidän ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1227
    6. Onko ässien suhteen bilettäjä sittenkin Sofia

Stefu yrittää pitää työmoodia päällä ja natku vaan bilettää? https://www.seiska.fi/kotimaa/sofia-belorf-ja-stefan-therman-herattivat-huomiota-aamuvarh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1180
    7. Poliisi vaatii viittä miestä vangittavaksi epäiltyinä Seinäjoella marraskuun lopulla tapahtuneesta

Onkohan kukaan seuraamassa tai katsomassa oikeuden papereita. löytyyköhän vinkkejä henkilöistä sitten m-infosta tai y-laudalta?
      Seinäjoki
      46
      1102
    8. Maisan vihaajille ikäviä uutisia

Kaikista epäonnentoivotuksista ja muusta perseilyistä huolimatta Maisa ja Mikko saivat ihanan tyttövauvan. Voimia vihaajille 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1086
    Aihe