Parkour

13v

Terve! Oon 13-vuotias tyttö Hämeenlinnasta ja aloin harrastamaan Parkouria mun kaverin kanssa, mutta meillä on ongelma.. Me ei oikeen opita sitä itestään eikä täällä Hämeenlinnassa kai oo mitään paikkaa missä sitä vois harjotella.. Joten kaikki jotka tietää vähänkin jotain Hämeenlinnasta niin voi kertoa mulle, että
onko täällä jossakin esim jotain jumppasalia johon saa mennä ilmaseks
hyppiin ja kiipeileen!
Ja sitten voitte myös kertoo jotain Parkour ohjeita.. eli mistä se kannattas alottaa ja mitä liikkeitä kannattas ekana harjotella?

8

1972

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13v

Ja pitääks Parkourissa olla notkee ja laiha? :( Oon meinaan 147cm & 50kg

• Traceur hki

Ei tarvitse! Tärkeintä on itse liikkuminen ja itsensä ylittäminen. Ulkona on oikein hyvä aloittaa harjoittelu. Ennen kuin opit lentämään on hyvä oppia laskeutumaan eli parkour roll on ensimmäinen listalla. Sen jälkeen tai siinä ohessa vaultit eli lazy, thief, speed, reverse ja turn. Olen itse treenannut pai vuotta ja vastaan mielelläni kysymyksiin jos sellaisia tulee. Hyvää kevättä ja treenatkaa turvallisesti.

• Fr33runrollo

Terve!

Ehkä myös nämä wall climbit ja monkey myös opetella

• Traceur hki

Ilman muuta!

• ParkourGuy66

Moikka.
      Laitappa sähköpostia ([email protected]) nii sovitaa joku päivä nii mä ja mun kaveri voidaa opettaa :) Asutaan täs suht lähellä Hattulassa

• 15vpoikahämeenlinnast

parkouraaks joku viel?

• moi.. itse ihan harrastan parkouria. kannattaa aloittaa ekana neliraaja kävelyllä.

• werewr

ei kannata aloittaa. loppui jo muodista. nyt kerätään pokemoneja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      98
      1527
    2. 209
      1458
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      980
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      50
      747
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      735
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      682
    8. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      676
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      35
      674
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      673
    Aihe