Pituusleikkaukseen

Elijah

Hei,
Minulla on elämässä asiat aika hyvin. Minulla on hyvä ja arvostettu ammatti, paljon ystäviä, hyviä harrastuksia ja terveelliset elämäntavat. Olen pidetty työyhteisössä ja sosiaalisissa ympyröissä sekä tulen yleensä juttuun kaikenlaisten ihmisten kanssa. Minusta saa älykästä ja tarvittaessa täysin älytöntäkin keskusteluseuraa. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja kasvoiltani olen komea. Kuitenkin olen lyhyt. Vain noin 171cm. Tämä on elämässäni ainoa asia mikä kalvaa päivittäin mieltäni ja tästä syystä itsetuntoni on matala. En lähesty baarissa naisia vaikka katseita saankin hyvän pukeutumisen ja komeiden kasvojen vuoksi.
Löysin kuitenkin mahdollisen ratkaisun ongelmaani netin syövereistä nimittäin pituusleikkauksen. Lyhyesti sanottuna siinä katkaistaan luu(t) jaloista ja asennetaan luun sisään laite joka venyttää sinua millin päivässä. Kasvulevyjen umpeuduttua pituutta ei enää tule mutta katkaistu luu muodostaa uutta luuta aivan kuten murtumissakin joten tällä tavoin on mahdollista saada leikkaustekniikasta riippuen pituutta lisää jopa 10cm tai joissain tapauksissa enemmänkin. Leikkauksia tehdään muutamissa maissa ja hinta riippuu useista tekijöistä. Esim Kaliforniassa on sairaala missä leikkaus maksaa 50000-75000 dollaria.

Onko teissä muissa miehissä sellaisia ketkä menisivät näin äärimmäisyyksiin tämän asian korjaamiseksi? Ymmärrän kyllä kommentit missä leikkausta pidetään täysin järjettömänä ja tietysti on olemassa pituisiani miehiä jotka löytävät seuraa. Olen kuitenkin tuntenut alemmuutta koko ikäni ajan ja tämän yhden ominaisuuden perusteella olen vakuuttunut etten tule kumppania löytämään. Onhan tässä tietysti myös vahva psykologinen aspekti mutta omalla kohdallani en vaan pääse sinuiksi asian kanssa. Haluan parantaa elämänlaatua ja löytää elämänkumppanin. Pituusleikkausta pidän ainoana jäljellä olevana vaihtoehtona näiden asioiden saavuttamiseksi.

26

5381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keep it simple

      Halvemmalla pääset, kun meet juttelemaan hyvälle terapeutille. Säästyt lisäksi komplikaatioilta.

    • Elijah

      Niinkuin jo mainitsinkin, että toki tässä asiassa on myös se psykologinen puoli. Se ei vaan keskustelemalla muutu miksikään, että naiset haluaa pitkän miehen. Nämä palstat on täynnä naisia, jotka halveksivat lyhyitä miehiä eivätkä missään tapauksessa tyytyisi minun pituiseen mieheen. Naisten kai tässä pitäisi mennä terapeutin puheille jotta huolisivat lyhyitä miehiä. Heh, silloin terapeutista olisi minullekin hyötyä!

      • Anonyymi

        Voi luoja !!! Jos joku haluaa vaan pitkiä miehiä, ei se tarkoita että kaikki.
        Toisekseen ei se pituus ole tärkeintä. Eikä lyhyys haitta.
        Mä en tunne yhtäkään ihmistä jolle pituus/lyhyys olisi mitenkään merkityksellinen suhteissa.

        <3


    • norminainen

      Kuules, et kai sinä naisten haluista tiedä tämän palstan perusteella? Ensinnäkin lyhyitä haukkuvat naisiksi itsensä ilmoittavat saattavat hyvinkin olla pitkiä miehiä, tai vaikka itse lyhyitä miehiä, jotka arvelevat saavansa boostausta kun haukkuvat asiaa, josta itsessään ovat epävarmoja. Tai naisia, jotka loukkaantuvat vaikkapa lihavien naisten haukkumisesta (tätä on paljon, varmasti eniten haukutuin ihmisryhmä täällä, lyhyet miehet eivät ole siihen verrattuna yhtään mitään) ja purkavat ärtymystään vastaavaan omiinaisuuteen miehessä, vaikkeivät edes ole tätä mieltä itse niin vahvasti. Myönnän, olen itsekin joskus provosoituneena kirjoitellut ties mitä, vaikken juuri näitä aiheita koskien, jotka nyt ovat puheena.

      Toiseksi 171 cm:n pituus miehellä ei vielä ole mitenkään erityisen lyhyt, ei mikään huomiota herättävän pätkä. Olet pidempi kuin keskipituinen nainen. Useimmilla naisilla ei ihan oikeasti ole mitään väliä, kuinka pitkä mies on, jos muuten asiat natsaa. Varsinkin jos olet tosiaankin komea, kuten sanot, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Ja nekin naiset, jotka sanovat että ihannemies on pitkä - no sehän on vain ihannemies, ei se mikä todellisuudessa riittää ja kelpaa ja keneen ihastuu.

      Sinulla todellakin on itsetutkiskelun paikka ja varmasti keskusteluapua tarvitset päästäksesi asian yli. Pituusleikkauksessa on vaaransa, menetät rahasi, ja erittäin todennäköisesti leikkaus ei flaksiasi korjaa millään tavalla. Ellei sitten välillisesti, eli koet itse itsesi haluttavammaksi, ja asenteesi paistaa varmuutena, johon naiset viehtyvät - ei siihen pituuteen.

    • juuh

      Tuo on enemmän sinun päänsisäinen ongelma. Itsellä pituutta myös n.171cm ja en kyllä ole normaalisti edes ajatellut koko asiaa. Identiteettini ja itsetuntoni ei pituuden varaan rakennu. En edes pidä itseäni kovinkaan lyhyenä.Onhan nuita huomattavasti lyhyempiäkin,esim eräs entinen työkaverini oli alle 150cm..
      Enemmän tuo minun pituus on tuntunut tuottavan ongelmia joillekkin miehille,kun on ilmenyt vittuilun tarvetta eräillä.Tosin olen kyllä puoleni pitänyt,minun silmille ei tulla hyppimään..
      Naiset ei ole asiasta juuri mitään kommentoineet ja kyllä minulla tuntuisi olevan enemmän vientiä,kuin joillakin pitkillä kavereilla. Enkä kyllä ole mikään komea tai rikaskaan.
      Jos tuntuu olo liian lyhyeltä, niin voithan vaikka muuttaa jonnekin,jossa ei keskipituus ole maailman pisimpiä,kuten suomessa on.

      • eeberi

        Piut paut annat tuommosille hajatuksille. Mietippä niitä hollywood miestähtösiä, samanlaisia persjalkasia pepsodent hymyllä varustettuja nekin on. Ite oon kans 173 hukkapätkä(ehkä saan vielä tiristettyä kaks senttiä ku oikeen vedän vatsaa sisään) ja silti saan katseita viehkeämmältä osapuolelta. Vetäse sellaset viiden sentin korkkarit jalkaan ja lähe paikalliseen diskoon humppaamaan;) lannetta vatkaat niin maan armottomasti ku vaan voit ja illut on sen jälkeen sulaa vahaa :D mulla tässä on huonommin asiat ku sulla. Pätkätöitä teen kun jotain löytyy, pari kaveria joista harvemmin mitään kuuluu kun säätävät omia juttujaan, naama ei oo ridge vorresterin veroinen, jotkut kadulla vastaantulevat irvistelevät vittumaisesti(leipoisin korville vaan en viitti niin lapselliseksi heittäytyä), eikä ole korkeakoulutusta. Korkeakoulutukseen voisin muuten lähteä, vaan kaikki mielenkiintoiset koulutukset on niitä, joista valmistuu suoraan kortistoon. Luullu aina että tuommosen statuksen omaavilla ihmisillä on itsetunto tapissa. Näköjään sitä voi erehtyä, loppujen lopuksi kaikkihan me ollaan ihmisiä. Kyllähän nuo treffipalstoillakin kaikki muijat järestään vaativat jotain kaks metristä hongankolistajaa. Tuskinpa ne mittanauhan kanssa missään liikkuu et ootko nyt se 195 senttinen unelmien prinssi.


    • Elijah

      Kiitos asiallisista vastauksista. Arvelinkin että tuohon psykologiseen puoleen ja itsetuntoasiaan jotkut tarttuu. Ymmärrän kyllä, että netin kirjoituksiin täytyy suhtautua varauksella, kun tänne voi kirjoitella aivan kuka tahansa mitä tahansa. Erikoista huomata, että joku oli sitä mieltä, että korkeasti koulutetuilla olisi aina hyvä itsetunto. Ihmisiä täällä kaikki ollaan eikä se koulutus ole itseisarvo itsetunnolle. Tai no toki omaltakin alalta löytyy niitä kenellä ammatin suoma status on noussut hattuun ja se on kai sitten heidän tapansa pönkittää omaa huonoa itsetuntoaan sillä saralla. Tuollaista huonoa itsetuntoa ei voi kirurgin veitsellä hoitaa mutta minun huonoa itsetuntoa voi. Kyllähän se tietysti niin on, että minunkin mittaisella on mahdollisuudet löytää nainen. Totta kai on. Mutta jos mietitte minun mittaisia tai minusta pitempiä naisia niin kyllä heillä on aika iso kynnys ottaa itseään lyhyempi mies varsinkin kun kuitenkin korkkareissa viihtyvät. Sekään ei mahdottomuus ole mutta äärimmäisen epätodennäköistä kylläkin.
      Leikkauksella saisi hoidettua kaksi kärpästä yhdellä iskulla eli itsetunto kohenisi huikealle tasolle kertaheitolla ja näin olisin selvästi kiinnostavampi kumppaniehdokas todella paljon suuremmalle joukolle naisia. Johtui se sitten kohonneesta itsetunnosta tai uusista fyysisistä mitoista.
      Eikä tämä mielestäni ole yhtään kummempi asia kuin esteettiset kirurgiset toimenpiteet yleensäkään. Täysin samasta itsetuntoasiasta voitaisiin keskustella silloin, kun nainen on harkitsemassa silikonirintoja. Tämä esimerkki paremmasta menestyksestä on kieltämättä huono ja kaukaa haettu mutta esim Jennifer Aniston ei olisi menestynyt urallaan niin hyvin (jos mitenkään) ellei hän olisi leikkauttanut nuorena nenäänsä. Itse olen sitä mieltä, että ulkomaille muuttaminen olisi selvästi radikaalimpi ratkaisu tässä ongelmassa. Ehkä tämä toimenpide on vielä sen verran uusi ja harvinainen että ihmiset suhtautuvat siihen juurikin näin nuivasti.

      • jaahas taas

        mistä olet saanut käsityksen, että pituutesi olisi nyt jotenkin riittämätön? jalkojen pituusleikkauksen ymmärtäisin ehkä vielä hyvin poikkeavassa tilanteessa jossa nainen olisi obsessoitunut mallin urasta. kai tajuat että sääriluun pidentäminen ei suurenna sinua, eli se vaikuttaa vain tietynlaiseen visuaaliseen harhaan koostasi. moni nainen ei esimerkiksi pidä laihoista miehistä ollenkaan - voisit ehkä uudessa olomuodossasi vaikuttaa esim. ruipelolta - mikäli pituuttasi huomattaisiin ollenkaan. veikkaisin että pituisellesi miehelle löytyy yhtä paljon naisia kuin parimetriselle - moni tykkää ja osa ei. toki aina lähellä keskiarvoa ja vähän yli on optimi jos katsotaan että haluaa mielyttää keskimääräistä silmää. ylipäätään kannattaa pohtia, haluaako orjallisesti seurata jotakin omaa tulkintaa kulttuurillisesta preferenssistä, vai itse luoda omat kauneusihanteensa ja ihanteensa. vähän vastaava tilanne on testosteronia laskevissa kaljuushoidoissa - mies tulkitsee että kaljuus on kauneusvirhe, joten hän mielummin muokkaa luonnollista hormoonitasapainoaan jolla voi olla ehkä haitallisia vaikutuksia. samalla tavalla sinä haluat haurastuttaa ruumistasi pidentämällä jalkojesi luita ja tekemällä ehkä itsestäsi kömpelömmän. oletko harkinnut vaihtoehtoa että olet sopiva sellaisena kuin olet?

        todennäköisesti kun tapaat ihanan naisen johon rakastut, unohdat tuonkaltaisen höpinän. itse en ole edes huomannut kulttuurissamme erityistä kiinnostusta pituuteen, moneen muuhun asiaan kyllä.


    • papukka

      Oletko huomioinut, että sinun ei tarvitse olla kiinnostava kumppaniehdokas "todella paljon suuremmalle joukolle naisia" vaan ainoastaan sille tietylle. Entä jos tämä olisikin sinua paljon lyhyempi ja "leikkauksen" jälkeen sinua harmittaisi liian iso pituusero? Ja jos olisit pidempi, voisit olla lyhyempien naisten huomion ulkopuolella...

      Itse olen naisena 158 cm pitkä. Nuorempana kärsin siitä tosi paljon, että olin paljon lyhyempi kuin muut. Myöhemmin muutettuani muualle, olen huomannut, että saatan olla paljon pitempi kuin monet muut. Enää pituus ei haittaa minua. Joissakin tilanteissa se jopa helpottaa, esim. matkustamisessa ;)

      171 cm ei edes ole mikään lyhyt.

      • täataätnaänt

        Näin juuri. Suurimmalla osalla meistä ihmisistä on se tilanne, ettei ole ihanne mitenkään isolle osalle vastakkaista sukupuolta. Mutta miksi ihmeessä tarvitsisi? Yhden ihmisen kanssa sitä yleensä kuitenkin ollaan, ja kun se löytyy, pieni virhe itsessä todellakin unohtuu. Jos tilanne on todellakin se, että muuten kaikki on oikein hyvin, ei joku pituuden puuttuminen muuta asiaa olennaisesti. 171 cm ei tosiaankaan ole, kuten jo monesti sanottu, mitenkään erityisen lyhyt pituus miehelle. Ulkonäköäkin erityisen paljon arvostaville naisille takuulla enimmäkseen käy komea mies, joka ei ihan hujoppi ole. Mieluummin komea lyhyt kuin ruma pitkä, ei kaikilla pitkilläkään flaksi erityisen hyvin käy.

        Vaikuttaa kyllä, että aloittajalla on nyt vain pahasti pakkomielle. Rahat kuluvat turhaan, odotus asioiden muuttumisesta leikkauksen jälkeen on ihan liian korkealla. Ei yksi seikka tee niin suurta eroa siihen, miten kelpaat naisille. Monet eivät edes noteeraa muutaman sentin eroa - pituusleikkauksella kun ei kuitenkaan mitään valtavaa kymmenien senttien lisäpituutta saa. Lisäksi mittasuhteet vartalossa kun muuttuvat, se saattaa jopa rumentaa ja tehdä luonnottoman näköiseksi.

        Hieman kyllä epäilen, anteeksi jos epäilyni ovat vääriä, aloituksen todenperäisyyttä. Jos kerran ihminen on asiastaan näin varma, miksi turhaan kysellä anonyymillä keskustelupalstalla.


    • Elijah

      No niin!
      Nyt on lennot LAX:iin ja arviokäynti sairaalaan leikkausarvioon varattuna. Tästä se lähtee!

    • lkldjijkjd

      Näyttää hassulta jos on pitkät koivet ja lyhyet käsivarret.

    • mr 191 cm

      Mulla taas on silmälasit, enkä periaattesta mene leikkauskeen. Naiset yleensä pitää rillejä turn offina.

      • Veni vidi vici!

        Voi vit-tu mitä urpoja. Mä oon 189 cm enkä periaatteesta mene lyhennysleikkaukseen. Mulla on silmälasit, enkä periaatteessa mene silmäleikkaukseen. Olen reilusti ylipainoinen, enkä periaatteesta laihduta. Mutta tiekste mitä, mulla on nainen, enkä periaatteessa ole sitä jättämässä.


    • 67k68llö

      Sairasta, oisko lie jonkun huonoitsetuntoisen pitkän miehen provo?
      Pituuteen tuijottelijat nyt on mulkkuja muutenkin joten et menetä mitään jos et saa heidän ns. "arvostustaan".

    • pissis..

      Rillit yök

    • Von Lagerfelt

      Olen 164 cm eikä se ole koskaan vaikeuttantu naisten saantia, jokaisen naisen olen saanut jonka olen halunnut. Mahdatko jahdata nyt ihan tasoisiasi naisia tai muuten oikeanlaisia? Sillä en itse haluaisi olla milliäkään pidempi =)

    • pätkä-ätmi

      10cm jos laittais lyhyt mies jalkoihin lisää niin näyttää vaan oudolta. Oikeastihan naiset ei suoranaisesti hae "pitkää" miestä, vaan "isokokoista". Pituus vaan on siihen yksi selvä mittari. Pitää olla jalkojen pituutta vastaavasti myös vähän lihasta ja muullaki kropalla kokoa. Joku 5cm vois vielä mennä sellaisena mistä olisi jotain hyötyä ilman että alkaa näyttää hölmöltä. Itse tajusin yksinkertaisemman ratkaisun, joka olis pitäny tajuta jo aikoja sitten. Hanki aina paksupohjaiset kengät. Siitä saat jonkun 1cm lisää pituutta verrattuna ohuisiin. Sitten, ostat sen lisäksi vielä niihin kenkiin sisälle jonkun 1cm piilokoron suutarilta tai tilaat netistä. Ei maksa edes kymppiä. Ja vielä voit heittää sinne ylimääräisen pohjallisenkin, pari milliä siitä. Ei kannata liiotella tota enempää niitä korkoja, muuten saattaa kävely muuttua naiselliseksi korkokenkäkävelyksi. Tolla kenkävalinnalla ja piilokorolla saat sen 2cm lisää pituutta. Eihän se merkittävää ole, mutta ei maksa juuri mitään ja antaa pientä boostia itsevarmuuteen, ilman leikkauksia.

    • Kort för kort

      Lyönpä tähän pöytään nyt rasismikortin. Rasismia! Se on rasismia, jos ihmistä hyljeksitään ulkoisen ominaisuuden perusteella! Ei sillä ole periaatteessa eroa onko kyseessä ihonväri tai pituus. Se on pääasiassa geneettisesti määräytyvä ominaisuus, jolle ei voi mitään.

      Olen itse 174 pitkä/pätkä mies. Minulla on ollut useita naissuhteita nuoruuden villeinä vuosina. Silloin aikoinaan yksi rasisti tuli vastaan, joka suorasukaisesti mainitsi toivovansa minun olevan pitempi. Se suhde päättyikin sitten melkein siihen paikkaan. Tuo rasisti oli itse 155 pitkä nainen.

      Muutoin olen isokokoinen, voimakas jässikkä. Ei minua nykyään haittaa pätkääkään jos joku pitempi korsto piruilee pituudestani. Enkä tunne pätkääkään oloani epävarmaksi itseäni pitempien naisten seurassa. Eräs naistuttavani närkästyi kerrottuani hauskana tarinana erään korston sanoneen minusta etten ole miehen pituinen, mutta sentään miehen painoinen (siinä tilanteessa vaaka näytti 93 kg). Tuo upea, pitkä, fiksu ja edistyksellinen nainen kivahti minulle ettei pituus ole mikään miehen mitta ja hän piti korston sanomisia törkeänä (rasistisena?) loukkauksena.

      Olen hyväksynyt sen etten tule kasvamaan tästä enää senttiäkään ylöspäin. Se tärkein kasvu tapahtuu yhä korvieni välissä ja sinne mahtuu nykyään hyväksyntäni siitä millainen minä oikeasti olen ja miten erilaisia ihmiset voivatkaan olla.

      Aloittajalle sanoisin, että kannattaa harkita kauan, tarkkaan ja hartaasti mainitsemaansa limb lengthening-operatioon menoa. Komplikaatioita voi tietysti aina tulla noin mittavista operaatioista, mutta sen riskin voi ottaa, jos haluaa pidentyä "aidosti". Tuon rahasumman käyttäisin itse mieluummin vaikka Pohjois-Korean matkailuun, jos haluaisin tuntea itseni pitemmäksi.

    • päätä itse!

      Itse monta vuotta inhosin omia pieniä rintoja ja lopulta otin pienet implantit. Vasta nyt tunnen saaneni rinnat. Kukaan kavereistani ei ole haukkunut ratkaisuani, vaan päin vastoin he ovat olleet puolestani iloisia ja tukeneet minua. Itselläni on selvästi itsetunto kohonnut :)

      Tämän jälkeen ja tätä ennenkin huomasin, kuinka moni toivoo kropaltaan muuta, mitä se ei ole. Jokainen ratkaisunsa tekee lopulta itse, ei kannata muiden mielipiteitä kuunnella. Aina on niitä puolesta ja vastaan puhujia.

    • Anonyymi

      Tää on just tää.. minunkin pukeutuminen saa kommenttia ja muutenkin olen hyvännäköinen hyvässä kunnossa oleva jätkä.. mutta olen 161cm pitkä… en saa enempää kun kommenttia että mulla on ’upee tyyli’.. mutta muuten näytän pituuteni takia lapselta… joten kyllä menisin että saisin edes 5cm.. tämä on ollu suurin epävarmuuteni AINA..

    • Anonyymi

      Unohtakaa naiset ja eläkää omaa elämää ottakaa kaikesta muusta ilo irti ja nauttikaa!

      M171cm

    • Anonyymi

      Älä tee sitä . Mikään ei ole seksikkäämpää kuin itsevarma mies ja sitä ei voi ostaa. Kun saat pituutta, löydät seuraavan asian mikä pitää muuttaa ja kierre on loputon.

      Minä olin nuorena nainen joka sai kenet vain halusi miehen. Valitsin lyhyen, koska hän oli paras tyyppi kenet tiedän, myös komein. Olemme edelleen 30 vuoden jälkeen yhdessä

    • Anonyymi

      Älä oikeesti ajattele vaan niitä naisia ei meitä ulkonäöllä saa

    • Anonyymi

      Ei oo mitään väliä. Ainoo mikä merkitsee on se mitä oot ihmisenä. Jos terveys on tallella oo vaan onnellinen ja kanna ittes arvoisellasi tavalla. Itseä vaivaa pitkät miehet koska itse oon 150cm, menis ton mittanen mieluummin kun 186-191 joita oon tapaillut.. Ei top gun tomppakaan oo jääny tuleen makaamaan?

    • Anonyymi

      Opettele itsesi hyväskyntää ja koita kehittää rohkeutta ja itsetuntoa. Sinulle sopiva nainen hyväksyy sinut sellaisena kuin olet ja sama toisinpäin. Sellaisen naisen kuitenkin haluat joka hyväskyy sinut sellaisena kuin olet eikä kuittaile sinulle asiasta. Mitä enemmän olet ok asian kanssa. Sen helpommin löydät mukavan naisen. Onhan meitä lyhyitä naisiakin. Olet hyvä mies lyhyenäkin. Se ei tee sinusta huonoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe