Hei!
Elikkäs.. Oon ratsastanut nyt jotain 5 vuotta,Ja ollut tauolla viimeiset puolivuotta ratsastamisesta,
Alottelin taas ratsastuksen taukoni jälkeen ja sain uuden vuokraponin tänään.
Minua painaa vaan enää yksi juttu, MAASTOKAMMO.
Lensin parivuotta sitten aika kipeästi maastossa kiitolaukan kyyistä kuoppaan tai sellaiseen onkaloon, Ja sen jälkeen oon vaan kerran käynyt maastossa ):
Mua pelottaa olla maastossa nykyään. Kokoajan pelottaa että siellä ojassa on vaikka joku kissa ja hevonen pelästyy sitä ja lähtee säntäämään minne sattuu, tai sitten että hevonen vain innostuu ja lähtee kovaa vauhtia säntäämään jokapaikkaan /:
Entiedä miten pääsisin eroon kammostani :(
Toivottavasti joku kiltti osais kertoa ! :3
Kiitos avuista valmiiks!
MAASTOON MENO KAMMO!:( Tarvin apujanne!
3
212
Vastaukset
- Minna Oulusta
Kammosta ei pääse eroon muuten kuin tekemällä sitä mitä kammoaa.
Ehdottaisin että menet aluksi vain pienen lenkin lähellä tallia niin monta kertaa että lakkaat pelkäämästä möröjä. Kierrä vaikka tallialuetta ympäri ulkopuolella.
Älä mene kauaksi jos hirvittää. Sitten vai hiljalleen suurennat lenkkiä sitä mukaa kun siltä tuntuu.- samamaastokammoinen
Kiitos vinkistä!
Teen näin:)
Sen lisäksi mitä Minna Oulusta sanoi, voit myös pyytää jonkun kaverisi mukaan kun kiertelet tallin lähellä. Hän voi tulla mukaan joko kävellen tai pyörällä, tai vaikka ratsain toisella hevosella, mikä parhaalta tuntuu. Kaverin läsnäolo yleensä rauhoittaa, kun ajatukset kääntyvät muualle niitä näitä jutellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1616403Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto745296Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143715Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213335Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1592639Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742315Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12078Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191546- 851271