Hei!
Elikkäs.. Oon ratsastanut nyt jotain 5 vuotta,Ja ollut tauolla viimeiset puolivuotta ratsastamisesta,
Alottelin taas ratsastuksen taukoni jälkeen ja sain uuden vuokraponin tänään.
Minua painaa vaan enää yksi juttu, MAASTOKAMMO.
Lensin parivuotta sitten aika kipeästi maastossa kiitolaukan kyyistä kuoppaan tai sellaiseen onkaloon, Ja sen jälkeen oon vaan kerran käynyt maastossa ):
Mua pelottaa olla maastossa nykyään. Kokoajan pelottaa että siellä ojassa on vaikka joku kissa ja hevonen pelästyy sitä ja lähtee säntäämään minne sattuu, tai sitten että hevonen vain innostuu ja lähtee kovaa vauhtia säntäämään jokapaikkaan /:
Entiedä miten pääsisin eroon kammostani :(
Toivottavasti joku kiltti osais kertoa ! :3
Kiitos avuista valmiiks!
MAASTOON MENO KAMMO!:( Tarvin apujanne!
3
213
Vastaukset
- Minna Oulusta
Kammosta ei pääse eroon muuten kuin tekemällä sitä mitä kammoaa.
Ehdottaisin että menet aluksi vain pienen lenkin lähellä tallia niin monta kertaa että lakkaat pelkäämästä möröjä. Kierrä vaikka tallialuetta ympäri ulkopuolella.
Älä mene kauaksi jos hirvittää. Sitten vai hiljalleen suurennat lenkkiä sitä mukaa kun siltä tuntuu.- samamaastokammoinen
Kiitos vinkistä!
Teen näin:)
Sen lisäksi mitä Minna Oulusta sanoi, voit myös pyytää jonkun kaverisi mukaan kun kiertelet tallin lähellä. Hän voi tulla mukaan joko kävellen tai pyörällä, tai vaikka ratsain toisella hevosella, mikä parhaalta tuntuu. Kaverin läsnäolo yleensä rauhoittaa, kun ajatukset kääntyvät muualle niitä näitä jutellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403