Hei!
Elikkäs.. Oon ratsastanut nyt jotain 5 vuotta,Ja ollut tauolla viimeiset puolivuotta ratsastamisesta,
Alottelin taas ratsastuksen taukoni jälkeen ja sain uuden vuokraponin tänään.
Minua painaa vaan enää yksi juttu, MAASTOKAMMO.
Lensin parivuotta sitten aika kipeästi maastossa kiitolaukan kyyistä kuoppaan tai sellaiseen onkaloon, Ja sen jälkeen oon vaan kerran käynyt maastossa ):
Mua pelottaa olla maastossa nykyään. Kokoajan pelottaa että siellä ojassa on vaikka joku kissa ja hevonen pelästyy sitä ja lähtee säntäämään minne sattuu, tai sitten että hevonen vain innostuu ja lähtee kovaa vauhtia säntäämään jokapaikkaan /:
Entiedä miten pääsisin eroon kammostani :(
Toivottavasti joku kiltti osais kertoa ! :3
Kiitos avuista valmiiks!
MAASTOON MENO KAMMO!:( Tarvin apujanne!
3
85
Vastaukset
- Minna Oulusta
Kammosta ei pääse eroon muuten kuin tekemällä sitä mitä kammoaa.
Ehdottaisin että menet aluksi vain pienen lenkin lähellä tallia niin monta kertaa että lakkaat pelkäämästä möröjä. Kierrä vaikka tallialuetta ympäri ulkopuolella.
Älä mene kauaksi jos hirvittää. Sitten vai hiljalleen suurennat lenkkiä sitä mukaa kun siltä tuntuu.- samamaastokammoinen
Kiitos vinkistä!
Teen näin:)
Sen lisäksi mitä Minna Oulusta sanoi, voit myös pyytää jonkun kaverisi mukaan kun kiertelet tallin lähellä. Hän voi tulla mukaan joko kävellen tai pyörällä, tai vaikka ratsain toisella hevosella, mikä parhaalta tuntuu. Kaverin läsnäolo yleensä rauhoittaa, kun ajatukset kääntyvät muualle niitä näitä jutellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1683815Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä163771Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk152858Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211381Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk421040- 811033
- 1141033
- 162959
- 63930
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk5875