Hei!
Elikkäs.. Oon ratsastanut nyt jotain 5 vuotta,Ja ollut tauolla viimeiset puolivuotta ratsastamisesta,
Alottelin taas ratsastuksen taukoni jälkeen ja sain uuden vuokraponin tänään.
Minua painaa vaan enää yksi juttu, MAASTOKAMMO.
Lensin parivuotta sitten aika kipeästi maastossa kiitolaukan kyyistä kuoppaan tai sellaiseen onkaloon, Ja sen jälkeen oon vaan kerran käynyt maastossa ):
Mua pelottaa olla maastossa nykyään. Kokoajan pelottaa että siellä ojassa on vaikka joku kissa ja hevonen pelästyy sitä ja lähtee säntäämään minne sattuu, tai sitten että hevonen vain innostuu ja lähtee kovaa vauhtia säntäämään jokapaikkaan /:
Entiedä miten pääsisin eroon kammostani :(
Toivottavasti joku kiltti osais kertoa ! :3
Kiitos avuista valmiiks!
MAASTOON MENO KAMMO!:( Tarvin apujanne!
3
138
Vastaukset
- Minna Oulusta
Kammosta ei pääse eroon muuten kuin tekemällä sitä mitä kammoaa.
Ehdottaisin että menet aluksi vain pienen lenkin lähellä tallia niin monta kertaa että lakkaat pelkäämästä möröjä. Kierrä vaikka tallialuetta ympäri ulkopuolella.
Älä mene kauaksi jos hirvittää. Sitten vai hiljalleen suurennat lenkkiä sitä mukaa kun siltä tuntuu.- samamaastokammoinen
Kiitos vinkistä!
Teen näin:)
Sen lisäksi mitä Minna Oulusta sanoi, voit myös pyytää jonkun kaverisi mukaan kun kiertelet tallin lähellä. Hän voi tulla mukaan joko kävellen tai pyörällä, tai vaikka ratsain toisella hevosella, mikä parhaalta tuntuu. Kaverin läsnäolo yleensä rauhoittaa, kun ajatukset kääntyvät muualle niitä näitä jutellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305