Erosimme pitästä avoliitosta mieheni pettämisen vuoksi. Suhteeni hänen aikuisiin lapsiinsa oli avosuhteen aikana lämmin ja läheinen mutta nyt kuukausien kuluttua koen itse tarvetta irrottautua. Lapset muistuttavat isästään vaikka eivät sitä tietoisesti tee ja eromme ei ollut niitä sopuisimpia.
Mitenköhän tämän viisaasti tekisi, onko kokemusta? En halua polttaa siltoja takanani, en vaan nyt jaksaisi päivittäistä kuulumisten vaihtoa. Olenko vain vastaamatta puhelimeen?
Yhteydenpito exän lapsiin
2
207
Vastaukset
- oppeliini1
Lapset ovat syyttomiä isänsä tekemiin typeryyksiin.
On ymmärrettävää että puolison menettäminen ottaa voimille, varsinkin kun ero on ollut kovin riitaisa. Voit oikein hyvin kertoa lapsille, joihin kiintymys on ollut molemminpuolista että sinä tarvitset nyt hiukan omaa aikaa päästäksesi jaloillesi.
Et kerro minkä ikäisiä lapset ovat. Jos pieniä, heidän on vaikea hyväksyä että heidän rakastamansa ihminen hylkää (taas) heidät. silloin lyhyet keskustelutuokiot useimmin ovat paikallaan. Valitse itse puheenaihe ( joka ei viittaa isään).
Jos taas ovat aikuisia, ehdota vaikka kerran viikossa/ pari kertaa kuukaudessa uutisten vaihtoa. Nekin sinä voit pitää lyhyinä, alussa, aivan omien voimiesi mukaan.- oppeliini1
Korjaus, mainitsithan jo viestissäsi että lapsensa ovat aikuisia.
Tuo tekee yhteydenpidon helpoksi, kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454452Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232899Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412652Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811644Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161528- 501238
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996