Valtti Henkilöstöratkaisut Ky Tampere

qweewq

Varoituksen sana tästä firmasta, eivät noudata lakeja eivätkä työehtosopimuksia! Työhaastattelut myös epäasiallisia.

19

2591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddftree

      Millaiset ovat heidän työhaastattelut?

    • hehehehe pummi76

      Se "neiti Näpsä" on tosin mukava ;)

      • Fi-2348

        Kävin kerran haastatelussa ja se riitti...Onneksi pääsin muualle. Kannattaa välttää tota firmaa pelkästään asiattomien kysymysten vuoksi.


    • 9+3=11

      Kummasti en koskaan ole vielä kuullut mitään hyvää tämän firman toiminnasta. Ja sitä olisi kiva kuulla jos joku jotain hyvää tietää!! Yrittäjä on "haukuttu", työehtosoppareista kuulut jos jotakin, haastatteluista, perättömistä lausunnoista ymym.

      • seppo3

        Olen ollut melko tyytyväinen. Sairaslomien kanssa tosin vähän asiatonta toimintaa. Palkka on tullut aina ajallaan. Muuten kyllä on jotenkin jäänyt semmonen näpertäly fiilis.


    • hohho

      Ei sitten mitää hyvää sanottavaa ko. puljusta!! Toivotaan että työnantajatkin kohta jo äkkää sen näpertelyn meiningin!! voi apua, että kaikkee yrittäjää maa päällään kantaa :(

    • kakkaa125

      Nämä hemmon on lasit silmillä ja näyttää olevan sitä myös toimintakin. Nyt olisi Suomessa syytä herätä ja välttää tälläisiä paskanjauhanta välittäjiä ja yleensäkkin vuokrayrityksiä.

    • lcyilvhi

      Olen ollut tyytyväinen. Samoin muutama kaverini, jotka ovat tuolta töitä saaneet. Paneutuvat asiaansa ja palkka tullut ajallaan. Ilmeisesti eroja siinä kenen kanssa olette olleet tekemisissä.

      • Karipekkajari

        Samoin. Olen ollut ko. Puljun kautta hommissa ja tuntuu että yrittävät ja onnistuivatkin kusettamaan asioissa minua. Tunneista, palkoista, kestosta jne. En suosittele astumaan jalallakaan tähän puljuun jos mahdollista.


      • Anonyymi
        Karipekkajari kirjoitti:

        Samoin. Olen ollut ko. Puljun kautta hommissa ja tuntuu että yrittävät ja onnistuivatkin kusettamaan asioissa minua. Tunneista, palkoista, kestosta jne. En suosittele astumaan jalallakaan tähän puljuun jos mahdollista.

        Samaa mieltä, lomapalkoissa aina yrittäävät huijata, enkä tosiaan ainut. Ihme palkanlaskija


    • Lasse2

      Itse olen ollut tyytyväinen firman toimintaan sekä siellä olleet ystäväni. Itselläni ei tule mieleen mitään pahaa sanottavaa firmasta. Voisiko olla, että osalla on huonoja kokemuksia firmasta johon teidät on välitetty töihin ja sen takia kokemus on ollut huono?

    • Aidostipalveluhenkinen

      Aivan käsittämätöntä kusetusta tässä firmassa. Lomarahoja ei makseta ellet niistä huomauta ja loma-ajan palkan joutuu itse laskemaan kun maksavat liian vähän. Käytännössä kaikessa missä voi vedättää, on koitettu vedättää. Ja kun soitat puuttuvasta palkasta niin Laura toimitusjohtajana ei koskaan tiedä mistään mitään, mutta lupaa selvittää asiaa.

      • tietäj

        Roska firmojahan noi kaikki vuokra firmat on ollu aina ja tuleekin olemaan.

        kaiken repivät vuokrafirmojen työntekijöiden "selkänahasta" ja kukaan tiedä mistään mitään jos erehdyt kyselemään työopimuksista yms.


    • Tyytyväinenkyllä

      Itsellä on kyllä hyvin menny kaikki ja ensimmäisen kerran kun menin sain vakituisen työn valtin kautta josta irtisanouduin itse monen vuoden jälkeen ja taas valtin kautta hommissa.

    • noorahein

      Suun ja persereiän täydeltä paskanpuhujia. Vittu näitä idiootteja jotka näitä käyttää

    • 20pon

      joo kyllä on töitä haettu lupaavat aina soittaa virmasta .mutta ei vaan kuulu .monet virmat kiertäny tampereella aina vaan valehdellaan .että soitetaan on tämä tampere ihan typeriä .virmoja ei töitä kiitos.työvoima ei auta siellä pitkät jonot.

    • tällästä

      Kävin joku aika sitten täällä haastattelussa, hakivat kirvesmiestä. Kerroin haastattelussa olevani pätevä timpuri..nuori tyttö kysyi "mikä on timpuri"? ..en lähtenyt tähän firmaan töihin!!

      • Anonyymi

        Kuinka tommosia voidaan pistää haastatteleen ketään jos ei ton vertaa ole tietämystä. Tuli kyl huutonaurua kun noin ammattitaidoton pistetään haastatteleen.


    • Jussi12233

      Asiallinen ja ystävällinen palvelu ja palkat tulleet ajallaan.
      Ei huonoja kokemuksia, olen ollut palkkalistoilla nyt kahtena kesänä peräkkäin sekä opiskelun ohessa.

      -Jussi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe