Taas riitaa

Onneton

Olemme aikuinen avopari.Asuneet yhdessä minun omistamassa asunnossa muutaman vuoden.Tällä hetkellä asuu kanssamme myös poikani.Avokki hermostuu milloin mistäkin ja illan huutamisen jälkeen mykkäkoulua kestää noin viikon.Eilen suuttui,kun oli jo syönyt itse ja söimme lapsen kanssa loput.Hän kun oli luullut,että ruokaa jäisi vielä seuraavaksi päiväksi.Haukkui minut ja lapsen ja syytti kaikenlaisista asioista.Kiristää auton käytöstä aina riidan tullen.Auto on hänen.
Emme käy yhdessä ulkona.Mie viihtyy tietokoneellaan,eikä ole halukas lähtemään mihinkään illanviettoihin.Minä haluaisin mennä.Sanoin olevani kyllästynyt tähän suhteeseen ja tuhlaan vain elämääni turhanpäiväiseen olemiseen.En tarkoita,että esim joka vkl pitäisi olla menossa johonkin,mutta että edes joskus. Jos joku tuttu joskus pyytää meidät kylään tms,niin hän hyvissä ajoin minulle ilmoittaa,ettei aoi tulla.Siinä sitten keksin ns.valkoisia valheita miksei päästä paikalle.Haluaisin eroon moisesa loisesta.Haluaisin jatkaa eläämääni ja olla onnellinen kenties toisessa,uudessa,paremmassa parisuhteessa.Miten saisin hänet ulos asunnostani mahdollisimman pian? Antakaa hyvät siskot ja veljet oikeita vastauksia.Mitkä ovat mielestänne oikeuteni ja mitä pitäisi tehdä ?

13

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohikulkijaaaa

      Muuhun en oikein osaa sanoa mitään, mutta miksi et mene yksin kylään? Ethän ole ukkosi jatke niin mene ihmeessä ja anna toisen olla itsekseen. Ei siitä tarvitse kenellekään valehdella.

    • hyvästi

      Sanot ukolle,että sulje tuo ovi,ulkopuolelta

    • Onneton

      Olen mennyt yksi kylään ja joissakin paikoissa keronut tosiasian miksi tulin yksin,toisissa paikoissa en. Ja ukolle olen sanonut,että jätä avain pöydälle,kun lähdet.Naurahtaa ivallisesti,ja toteaa,että hommaa hälle häätö,niin toimii sen mukaisesti.Onko pakko tosiaan hommata häätö,jos haluan irti suhteesta,joka on täynnä tuskaa?

      • mek

        Et tartte mitään häätöä vaan olmoitat että vaikka kuukauden sisällä hoitaa itselleen asunnon ja kun tulee kuukausi täyteen niin sarjoitat lukot uudestaan ja se soli siinä. Voihan ex avokki korvauksia hakea oikeuden kautta mutta olet vahvoilla kun omsitat asunnon yksin ja se siitä.


    • oppeliini1

      Miehesi kuulostaa todella ilkeältä.

      Nyt sinun ensimmäinen ja tärkein tehtävä on;

      1) päästä tuostä miehestä eroon. Jos se vaatii laillisen häädon, te se.

      2) Lakkaa haikailemasta muiden miesten perään (päästyäsi ensin tuosta yhdestä kunnolla eroon). Taidat olla taas yksi noita idioottimangneetteja, joten parasta pysyä kaikista erossa.

      3) Keskittäydy täysillä jo huolellisesti ja tarkoituksella hankkimaasi lapseesi. Mistä sinä edes loytäisit aikaa laukata miesten perässä kun sinulla on jo pieni lapsi huollettavanasi? KAIKKI sinun (toistä jäävä) aikasi ja energiasi kuuluu huolellisesti hankkimallesi lapsellesi. Väittäkoon kuka tahaansa mitä tahaansa muuta!

      4) Osallistuessasi lapsesi kanssa musiikki-, leikki-, ulkoilu-, piirustus-, mihintahaansa ryhmiin, tapaat siellä muita aikuisia vanhempia joiden kanssa ajatusten vaihto on kehittävää (sekä sinulle että lapsellesi)

      5) Ota lapsesi aina mukaasi kun menet omiin harrastuksiisi. Hän voi aivan hyvin leikkiä sivussa kun sinä joogaat tai pistä hänet rattaisiin ja lenkille mukaan!

      6) On surastaan rikollista sallia lapsesi kuulla kertomaasi elämää! Sen on loputtava. Sinä teet valtavan vääryyden repiessäsi lapsen hennon mielen ja elämänkuvan hahmottamisen näyttämällä esimerkkiä miten pahoja ihmiset ovat.

    • Onneton

      oppeliini1 on oikeassa siinä asiassa,että tärkein tehtäväni on päästä eroon miehestä,mitä nopeammin,sen parempi.
      2.Mielestäni en ole tuonut ilmi,että haikailisin toisten miesten perään millään tavoin.Enkä pidä itseäni idioottimagneettina..
      3.Olen keskittynyt lapseeni ja huolehdin hänestä kyllä.Hän on todellakin tarkoituksella hankittu.
      4.Lapseni ja minun keskeinen ajatusten vaihto on kyllä kehittävää,enkä minä,eikä myös hän enään osallistu musiikki-,leikki-,ulkoilu-,piirustus-,mihintahansa ryhmään,koska rakas lapseni on jo 19 vuotta vanha.
      5.Lapseni ei varmastikkaan ole halukas lähtemään aina mukaani.Hän ei varmasti tuntisi oloansa mielekkääksi tuossa iässä istuessaan rattaissa naisten jooga ym tunneilla.
      6.Lapseni ei ole kuullut kertomaani elämää,-
      7.Hanki sinä oma elämä tai selvitä ensin taustoja,ennen kuin alat latomaan omia typeriä kommenttejasi.!!

      • herne nenässä

        Miten ikävää että suhtaudut noin ilkeämielisesti yhden vastaajan kommenttiin.
        Kuinka oletat lukijoiden tietävän että olet ikivanha ja lapsesi on tarpeeksi vanha huolehtimaan ei vain itsestään vaan myös sinusta.

        Idioottimangneeteiksi ymmärretään ihmiset joiden vetoamiskyky tehoaa ( heidän itsestään tekemiin) ala-arvoisiin ihmisiin. Kuten mies, jota kuvailit lukijoille.

        Oppeliini1.n neuvot ovat aivan liian monelle varteenotettavia. Aivan suotta vedit niistä herneen nenääsi.

        Ehkä kuitenkin opit tuosta sen verran että olet paljon varoivaisempi ja huolellisempi valitessasi ihmisiä tulevaisuudessa kotiisi.


    • Onneton

      En todellakaan oleta asiallisten lukijoiden tietävän ikääni.Niitä sinä herne nenässä ja opeliini1 ette todellakaan ole.
      Enkä edelleenkään ole ottamassa kotiini ketään,jos yhdestä eroon pääsen.
      Missä ovat kaikki asialliset ja fiksut vastaajat/neuvojat. "Herne nenässä ja opeliini1"teidän on jo aika nostaa peitto korvillenne.!

    • Kvinnekraft

      Eroon pääset helpostikin jos ette ole aviossa? Sitten siinä on ne paperi- ym kiemurat.
      Mutta jos siis asutte yhdessä?
      -Onko asunto oma? Jommankumman teistä? Yhteinen?
      -Asutteko vuokralla ja kenen nimellä on vuokrasopimus? Toisen, vai molempien?
      Jos vuokrasopimus on esim. vain sinun nimelläsi, voit helposti hakea miehelle häädön jos hän ei muuten suostu lähtemään. Tai jos niin valitse, lähdet itse.
      Vuokrasuhteessa käy juttelemassa isännöitsijän kanssa, sieltä saat asialliset neuvot.
      Omistusasunto molempien nimellä vaatii sitten lakimiehen neuvot.
      Nyt sitten tärkeintä on koota itsesi, suoristaa ryhti (sitä sinulla tuntuu olevan) ja käydä kiinni asioihin. Tunnut olevan hyvinkin järkevä aikuinen ihminen, jalat maassa. Älä anna nitistää itseäsi, sitä se mies nyt yrittää.
      Sinulla on edessä hyvinkin hyvä tulevaisuus ja elämä, tässä nyt vain on haaste sinulle heitetty mihin sinun pitää nyt rohkeasti tarttua!
      Olen itse ollut vast. tilanteessa kahden lapsen kanssa. Ja selvisin siitä, paremmin kuin hyvin! Nyt elän yksin, ja pysyn!
      Onnea matkaan sinulle, kovasti!

      • Lukutaitoinen

        Oletko lukutaitoinen? Jos olet niin lue aloitus uudestaan, siinä kerrotaan hieman asunnosta ja sen omistussuhteista, niin sinunkaan ei tarvitse kysellä.


      • mek

        Omasta asunnostaan voi heittää avokin pois ihan oman toiminnan kautta ja aika heikoilla se ei omistaja on ja kyllä kuukausi on ihan riittävä aika hommata oma asunto ja se siitä. Se joka lähtee ei ole sen asunnon omistajan ongelma vaan hänen oma ongelma ja se siitä. Itsekkin joskus nuoruudessa asunut naisen asunnossa ja kun sukset menivät ristiin niin hävisi aika nopeasti vähin äänin ja se siitä ja sen kestävyydestä. Jos koevauksia haluaa se pois ajettu niin oikeuden kautta joutuu hakemaan ja se maksaa.


      • mek kirjoitti:

        Omasta asunnostaan voi heittää avokin pois ihan oman toiminnan kautta ja aika heikoilla se ei omistaja on ja kyllä kuukausi on ihan riittävä aika hommata oma asunto ja se siitä. Se joka lähtee ei ole sen asunnon omistajan ongelma vaan hänen oma ongelma ja se siitä. Itsekkin joskus nuoruudessa asunut naisen asunnossa ja kun sukset menivät ristiin niin hävisi aika nopeasti vähin äänin ja se siitä ja sen kestävyydestä. Jos koevauksia haluaa se pois ajettu niin oikeuden kautta joutuu hakemaan ja se maksaa.

        Rikoslaki 17 luku
        9 §
        "Omankädenoikeus

        Joka oikeutensa puolustamiseksi tai toteuttamiseksi omin valloin ryhtyy toimeen, jota hän ei saa tehdä ilman viranomaisen myötävaikutusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, omankädenoikeudesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."

        Kun syyttäjä ajaa juttua, se ei asianomistajalle maksa mitään.

        mek rikkoo Suomi24:n sääntöjä jatkuvasti yllyttämällä lukijoita milloin mihinkin rikokseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe