Pituus 194 cm, elopaino 125 kg, painoindeksi 33,4 (muistaakseni). Aloitin 5:2 -elämäntavalla, jonka muutan 4:3 -jaksoiksi aina sopivina viikkoina. En käy vaa'alla ennen kuin vuoden kuluttua. Tämä ei ole dieetti vaan pysyvä elämäntapa, joka auttaa joskus saavuttamaan normaalipainon, niin uskoisin. Siihen voi mennä vuosi tai kaksikin, mutta sitten menee. On kulunut 40 vuotta, kun paino on hitaasti noussut, ei herkuilla vaan leivällä ja perunalla. Voin odottaa muutaman vuoden, että se laskee normaalitasolle.
Toivon kuitenkin, että joskus täytyy mennä ostamaan uusia vaatteita, mutta vaa'alle en astu.
Kiitos ei vaa'alle
Vaa'aton
3
204
Vastaukset
- pitkät ihania
Hienoa, että osaat kirjoittaa vaaka-sanasta oikean muodon.
Arvostan sitä!
Pituuteesi nähden elopaino ei vaikuta hälyyttävältä. Vallankin, jos lihasta löytyy!
Ihanan pitkä oot....- ihan heti
Häirikkö, menes katsomaan on ylläpito töissä ja ilmoita heille itsestäsi.
- 10,7
Minä käyn vaa'alla lähes joka aamu. Siitä näkee hyvin miten paino vaihtelee eri päivinä. Tärkeintähän on, että se putoaa pitkällä aikavälillä.
Mutta menestystä painonpudotuksellesi. Kyllä sen laihtumisen vaatteistakin huomaa, jos ei puntarista tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536717
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263988- 453226
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323064- 512846
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262236- 412078
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711978Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511928- 291786