pikainen painonpudotus

ylipainoa löytyy

Olisi tarkoitus saada 4-6 kg pois parissa kuukaudessa. Mittoja: pituutta on 161,7 ja painoa huikeat 68 kiloa. En juurikaan yritä muuttaa ulkonäköäni. Vain pudottaa painoa. Apuja kiitos! Ja huom: Ei haittaa vaikka kilot tulisivat tuon jälkeen takaisin. Ihan hetkeksi sen painon pitää pudota.

8

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä muuttuu

Hui, kamala!Hurjaa tahtia tavoittelet. Ihan puoli kiloa olisi viikossa päämäärä.

Et halua muuttaa ulkonäköäsi? Mitä sitten haluat muuttaa?

• ylipainoa löytyy

Edelleenkin haluan pudottaa painoa. Onko päässä vikaa ? Kyllähän se ulkonäkökin saa muuttua muttabse ei ole välttämätöntä.

• mikä muuttuu
        ylipainoa löytyy kirjoitti:

Edelleenkin haluan pudottaa painoa. Onko päässä vikaa ? Kyllähän se ulkonäkökin saa muuttua muttabse ei ole välttämätöntä.

no miksi he?vetissä haluat pudottaa painoa, jos ulkonäkö ei liity asiaan. Nloilla kiloilla tuskin on mitään terveysongelmia, jotka ainakaan ylipainoista johtuisivat.

Ja miksi he?vetissä vain "hetkeksi", jos ulkonäössä ei mitään muutettavaa?

En tiedä, onko päässäsi vikaa, joten älä minulta kysele.

• trollille
        mikä muuttuu kirjoitti:

no miksi he?vetissä haluat pudottaa painoa, jos ulkonäkö ei liity asiaan. Nloilla kiloilla tuskin on mitään terveysongelmia, jotka ainakaan ylipainoista johtuisivat.

Ja miksi he?vetissä vain "hetkeksi", jos ulkonäössä ei mitään muutettavaa?

En tiedä, onko päässäsi vikaa, joten älä minulta kysele.

Hanki elämä.

• pikakommentoija

Moi

Kyllähän tuon määrän nyt parissa kuukaudessa pois saa kun vaan tekee asian eteen töitä. Useimmille ylipainoisille se kun ei tule itsestään, itsestään tulee lähinnä lisäkiloja.
      Tuollainen määrä ei myöskään juuri ulkonäköä muuta, joten ei hätää. Sen sijaan hiukan tiukat vaatteet mahtuvat paremmin päälle, jos haluat pudottaa painoa vaikka päättäjäisiä varten tms.

Tarkoitatko oikeasti, ettet osaa itse katsoa mitä syöt ja kuinka paljon? Tiedät varmasti itse parhaiten sen, miten paljon vähemmän sinun tulee syödä saadaksesi painon putoamaan.

• alkuperäinen kirjoittaja

Syyni eivät kuulu teille rotan paskan vertaa. Painon täytyy pudota, muttei ole väliä muuttuuko ulkonäköni. Mikä helvetti siinä on niin vaikea käsittää ? Hankkikaa te elämä kun minä elän omaani täysillä !

• he he
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

Syyni eivät kuulu teille rotan paskan vertaa. Painon täytyy pudota, muttei ole väliä muuttuuko ulkonäköni. Mikä helvetti siinä on niin vaikea käsittää ? Hankkikaa te elämä kun minä elän omaani täysillä !

Eihän toki, mutta raota niitä nyt vähän, kun palstan trolleilla ei ole muutakaan tekemistä ;(

• jojo1

Tuohon tavoitteeseen päästäksesi tarvitset kahdessa kuukaudessa noin 30 000kcal energiavajeen. Jos tällähetkellä kulutat sen minkä syot, eli et liho, tuohon riittää normaalin päivärutiinisi lisäksi esim1h reipasta kävelyä päivittäin 300kcal pois ruuasta esim jättämällä makeat juomat pois jos niitä käytät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      151
      6543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      3908
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3066
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3034
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2806
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2176
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1968
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1908
    9. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      36
      1803
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1746
    Aihe