Jos voisitte, kenen uhriksi joutuisitte?

pysyn nimettömänä

Hei kaikille!
Olen lajia pitkähköön seurannut ja täytyy myöntää, että jefukärpänen puri minua voimakkaasti, nähtyäni ensimmäisen kerran paikan päällä pelaamista. Olen nyt seurannut lajia viisi vuotta ja tavoitteenani on ollut nähdä kerran viikossa jokaiselta sarjatasolta yksi ottelu. Täytyy myöntää, miten kaveripiirini on kasvanut lajin seuraamisen johdosta ja elämänmyönteisyys palannut kasvoilleni, kuten entinen tuttavapiirini on minulle kertonut. Vielä kymmenen vuotta sitten käytin päivittäin mietoja huumeita ja masennuslääkkeitä, johtuen heikosta itsetunnostani ja "miehisyyden" puutteesta. Mutta nyt olen kasvanut miehenä ja lajin seuraajana, eikä minua hävetä kysyä seuraavaa kysymystäni.
Tämä ajatus tuli minulle mieleen pari vuotta sitten, Castrenin kentän katsomossa istuessani. Aluksi kuittasin ajatuksen hieman häiriintyneenä ajatuksena ja yritin olla miettimättä kovinkaan paljon sitä, mutta lopulta en voinut keskittyä enää otteluun. Mieleni syvyyksistä tullut ajatus houkutti, ehkäpä kiihotti minua sen verran, että jouduin poistumaan katsomosta wc-tiloihin rauhoittumaan. Nyt jälkikäteen olen miettinyt, mistä ajatukseni tuli ja epäilen sen tulleen ottelussa tapahtuneesta kasaantumisesta. Monta lihaksikasta miestä tiukoissa pelihousuissa painautuen pallonkantajaan vasten. Pakko siinä on pallonkantajan tuntea ne useat kivikovat kullit, jotka painautuvat häntä vasten. Samalla ymmärsin, miksi jotkut tykkäävät kantaa palloa, koska saavat sitä kautta kosketusta. Joten kysymykseni on seuraavanlainen, kenet haluaisitte taklaavanne teitä ja kasautuvan päällenne, jos olisitte pallonkantaja?

7

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seminooli

      Toivoisin sinun tulevan tänne erääseen vaahteraliiga joukkueeseen, joka sijaitsee n. 50 kilometriä Lahdesta itään pelaamaan tätä ihanaa jenkkifutista. Kymmene vuoden välein järjestämässämme pelaajakyselyssä yli 78 prosenttia pelaajistamme aloitti lajin, koska halusivat tuntea miehen kosketuksen. Nyt olemme tehneet näistä itsetunto-ongelmaisistateinisaatananpalvojista on kasvanut karskeja maskuliinisia miehiä(myös osalla on jo alkanut rintakarvat kasvamaan). Toivotan siis sinut tervetulleeksi tänne betonipuutarhaan, koska olet juuri sitä mitä me haemme.

      • 3125

        lopeta rivien välistä tihkumisen ja kerro mikä joukkue?ei voi olla vaikeata kirjoittaa kerrankin faktaa tänne


      • 4+18

        Saako niitä rintakarvoja silitellä vai onko se ihan no-no?

        Kysyy epätietoinen runkkari Lahdesta


      • Seminooli
        4+18 kirjoitti:

        Saako niitä rintakarvoja silitellä vai onko se ihan no-no?

        Kysyy epätietoinen runkkari Lahdesta

        Aina kauden päätössaunaillassa arvomme pelaajat pareihin, jotka pesevät, föönaavat ja lopuksi kampaavat toinen toisensa rintakarvat kuosiin ennen lähtöämme betonipuutarhan yöelämään.

        Offilla toisten rintakarvoin koskeminen on ankarasti kielletty ja ilmoitamme kaikki väärinkäytökset viranomaisille. Pelikauden aikana on toisten henkilöiden rintakarvojen silittely on sallittua vain ja ainoastaan otteluiden jälkeen pukukopin sisällä ja sen välittömässä läheisyydessä. Harjoitusten jälkeen edellämainittu toiminta ei ole suotavaa, mutta sitä voidaan harjoittaa kyseisenä aikana seuran puheenjohtajan erityisluvalla, joka pitää anoa kirjallisella hakemuksella viimeistään 6 arkipäivää ennen suunnitellun aktiviteetin alkamisajankohtaa perusteluiden kera.

        Toivottavasti saitte tarpeeksi kattavan vastauksen kysymykseenne. Mikäli ette, niin voitte jättää lisäkysymyksen tälle palstalle!


    • ajattelen samoin

      Tähän on vain yksi vastaus
      Lappeenrannan kuuluisimmat amerikkalaiset "vahvistukset"

    • lololololollolo

      "...poistumaan katsomosta wc-tiloihin..."

      "...jälkikäteen..." GET IT?! "jälkiKÄTEEN"

      omg lolol :DD:DD

      bada bing bada bam

    • ressu1

      jos pallit ei koske ei ole mitään homoa..ja jos ei mene silittelyksi..muuten ihan perus miestenvälistä heteroseksiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe