että aina kun on kyse palstan naisten-aitojen ja naista esittävien feikkien-ulkonäöstä niin he sanovat olevansa erittäin kauniita.
Uskotteko heitä?
Heh! :O)
Oletteko huomanneet
15
86
Vastaukset
- .........
En muista nyt heti muita, jotka olisivat kehuneet itseään kauniiksi, kuin Kiskisu.Ketä tarkoitat?
- relaxed_eyes.
y.b ja feikeistä shxtsense ja tosi.typy...
Heh! :O) - ...............
relaxed_eyes. kirjoitti:
y.b ja feikeistä shxtsense ja tosi.typy...
Heh! :O)Missä ovat kehuneet? Laita linkkiä.En muista heistä kenenkään sanoneen olevansa kaunis.
- relaxed_eyes.
............... kirjoitti:
Missä ovat kehuneet? Laita linkkiä.En muista heistä kenenkään sanoneen olevansa kaunis.
Eti itte perkeIe.
Heh! :O) - ...............
relaxed_eyes. kirjoitti:
Eti itte perkeIe.
Heh! :O)Ei niitä löydy. Yb on sanonut olevansa läskiperse, sxthsense ilmoittanut olevansa yli viiskikymppinen ja tosi..typy maininnut vain lyhyen vaalean tukan.
............... kirjoitti:
Ei niitä löydy. Yb on sanonut olevansa läskiperse, sxthsense ilmoittanut olevansa yli viiskikymppinen ja tosi..typy maininnut vain lyhyen vaalean tukan.
Totta, muistit oikein. Minulla on edelleen lyhyet, vaaleat hiukset. Oma ulkoinen habitus ei muutu hetkessä.
En ole huomannut palstan aitojen tai feikkejen miestenkään itseään hirveiksi peikoiksi nimittävän. Enkä naistenkaan sen erityisemmin itseään tuovan esille.
- relaxed_eyes.
Onko kirpela taas raiskattu?
Heh! :O) - oletko se sinä
relaxed_eyes. kirjoitti:
Onko kirpela taas raiskattu?
Heh! :O)Genio??? ja väärällä nickellä. Hyi sua!!
- relaxed_eyes.
oletko se sinä kirjoitti:
Genio??? ja väärällä nickellä. Hyi sua!!
En ole viron narkkari Genio.
Heh! :O) Sen olen laittanut merkille, että dazua ja geniota jotkut haluavat ihan poikkeuksellisen paljon tuoda esille. Ovat kai sitten jotain todella erikoista.
- punapää
relaxed_eyes. kirjoitti:
En ole viron narkkari Genio.
Heh! :O)Relaa, kyllä mä ainakin sua uskon!
Et tietenkään ole narkkari.....mut kaikkea muuta ehkä?
Ainakin väärän nicken alla taaskin!
- Look like??
Mitäs järkeä olis itseään rumaksi kuvailla??
- 9+8
Mikä kauhea numero tästä nousi,kun kerrankin joku palstanainen kehaisi ulkonäköään, eli Kiskisu totesi olevansa omasta mielestään supertähden veroinen?
Miehistä täällä ovat kehuneet omaa ulkonäköään melkein jokainen rekattu.No vittu. Pikkupakko kehua itte omaa ulukonäköänsä ku ei kukaa muu kehu. Ei eres oma äiree.
Ainakaan mun ulkonäköä ei oo kukaan muu kehunu ku vaimo, yks velpoika ja siskonmiäs. Yleensä kukaa ei oo sanonu mitää, mutta jos joku jotaki on sanonu ni lähinnä haukkunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4992334Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421861- 761474
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91234- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681