että aina kun on kyse palstan naisten-aitojen ja naista esittävien feikkien-ulkonäöstä niin he sanovat olevansa erittäin kauniita.
Uskotteko heitä?
Heh! :O)
Oletteko huomanneet
15
102
Vastaukset 15
- .........
En muista nyt heti muita, jotka olisivat kehuneet itseään kauniiksi, kuin Kiskisu.Ketä tarkoitat?
- relaxed_eyes.
y.b ja feikeistä shxtsense ja tosi.typy...
Heh! :O) - ...............
relaxed_eyes. kirjoitti:
y.b ja feikeistä shxtsense ja tosi.typy...
Heh! :O)Missä ovat kehuneet? Laita linkkiä.En muista heistä kenenkään sanoneen olevansa kaunis.
- relaxed_eyes.
............... kirjoitti:
Missä ovat kehuneet? Laita linkkiä.En muista heistä kenenkään sanoneen olevansa kaunis.
Eti itte perkeIe.
Heh! :O) - ...............
relaxed_eyes. kirjoitti:
Eti itte perkeIe.
Heh! :O)Ei niitä löydy. Yb on sanonut olevansa läskiperse, sxthsense ilmoittanut olevansa yli viiskikymppinen ja tosi..typy maininnut vain lyhyen vaalean tukan.
............... kirjoitti:
Ei niitä löydy. Yb on sanonut olevansa läskiperse, sxthsense ilmoittanut olevansa yli viiskikymppinen ja tosi..typy maininnut vain lyhyen vaalean tukan.
Totta, muistit oikein. Minulla on edelleen lyhyet, vaaleat hiukset. Oma ulkoinen habitus ei muutu hetkessä.
En ole huomannut palstan aitojen tai feikkejen miestenkään itseään hirveiksi peikoiksi nimittävän. Enkä naistenkaan sen erityisemmin itseään tuovan esille.
- relaxed_eyes.
Onko kirpela taas raiskattu?
Heh! :O) - oletko se sinä
relaxed_eyes. kirjoitti:
Onko kirpela taas raiskattu?
Heh! :O)Genio??? ja väärällä nickellä. Hyi sua!!
- relaxed_eyes.
oletko se sinä kirjoitti:
Genio??? ja väärällä nickellä. Hyi sua!!
En ole viron narkkari Genio.
Heh! :O) Sen olen laittanut merkille, että dazua ja geniota jotkut haluavat ihan poikkeuksellisen paljon tuoda esille. Ovat kai sitten jotain todella erikoista.
- punapää
relaxed_eyes. kirjoitti:
En ole viron narkkari Genio.
Heh! :O)Relaa, kyllä mä ainakin sua uskon!
Et tietenkään ole narkkari.....mut kaikkea muuta ehkä?
Ainakin väärän nicken alla taaskin!
- Look like??
Mitäs järkeä olis itseään rumaksi kuvailla??
- 9+8
Mikä kauhea numero tästä nousi,kun kerrankin joku palstanainen kehaisi ulkonäköään, eli Kiskisu totesi olevansa omasta mielestään supertähden veroinen?
Miehistä täällä ovat kehuneet omaa ulkonäköään melkein jokainen rekattu.No vittu. Pikkupakko kehua itte omaa ulukonäköänsä ku ei kukaa muu kehu. Ei eres oma äiree.
Ainakaan mun ulkonäköä ei oo kukaan muu kehunu ku vaimo, yks velpoika ja siskonmiäs. Yleensä kukaa ei oo sanonu mitää, mutta jos joku jotaki on sanonu ni lähinnä haukkunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681236
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381044Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22605Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32541Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61531Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22476Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475