Oletteko huomanneet

reiaxed_eyes.

että aina kun on kyse palstan naisten-aitojen ja naista esittävien feikkien-ulkonäöstä niin he sanovat olevansa erittäin kauniita.

Uskotteko heitä?


Heh! :O)

15

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      En muista nyt heti muita, jotka olisivat kehuneet itseään kauniiksi, kuin Kiskisu.Ketä tarkoitat?

      • relaxed_eyes.

        y.b ja feikeistä shxtsense ja tosi.typy...


        Heh! :O)


      • ...............
        relaxed_eyes. kirjoitti:

        y.b ja feikeistä shxtsense ja tosi.typy...


        Heh! :O)

        Missä ovat kehuneet? Laita linkkiä.En muista heistä kenenkään sanoneen olevansa kaunis.


      • relaxed_eyes.
        ............... kirjoitti:

        Missä ovat kehuneet? Laita linkkiä.En muista heistä kenenkään sanoneen olevansa kaunis.

        Eti itte perkeIe.


        Heh! :O)


      • ...............
        relaxed_eyes. kirjoitti:

        Eti itte perkeIe.


        Heh! :O)

        Ei niitä löydy. Yb on sanonut olevansa läskiperse, sxthsense ilmoittanut olevansa yli viiskikymppinen ja tosi..typy maininnut vain lyhyen vaalean tukan.


      • ............... kirjoitti:

        Ei niitä löydy. Yb on sanonut olevansa läskiperse, sxthsense ilmoittanut olevansa yli viiskikymppinen ja tosi..typy maininnut vain lyhyen vaalean tukan.

        Totta, muistit oikein. Minulla on edelleen lyhyet, vaaleat hiukset. Oma ulkoinen habitus ei muutu hetkessä.


    • En ole huomannut palstan aitojen tai feikkejen miestenkään itseään hirveiksi peikoiksi nimittävän. Enkä naistenkaan sen erityisemmin itseään tuovan esille.

      • relaxed_eyes.

        Onko kirpela taas raiskattu?


        Heh! :O)


      • oletko se sinä
        relaxed_eyes. kirjoitti:

        Onko kirpela taas raiskattu?


        Heh! :O)

        Genio??? ja väärällä nickellä. Hyi sua!!


      • relaxed_eyes.
        oletko se sinä kirjoitti:

        Genio??? ja väärällä nickellä. Hyi sua!!

        En ole viron narkkari Genio.


        Heh! :O)


      • Sen olen laittanut merkille, että dazua ja geniota jotkut haluavat ihan poikkeuksellisen paljon tuoda esille. Ovat kai sitten jotain todella erikoista.


      • punapää
        relaxed_eyes. kirjoitti:

        En ole viron narkkari Genio.


        Heh! :O)

        Relaa, kyllä mä ainakin sua uskon!
        Et tietenkään ole narkkari.....mut kaikkea muuta ehkä?
        Ainakin väärän nicken alla taaskin!


    • Look like??

      Mitäs järkeä olis itseään rumaksi kuvailla??

    • 9+8

      Mikä kauhea numero tästä nousi,kun kerrankin joku palstanainen kehaisi ulkonäköään, eli Kiskisu totesi olevansa omasta mielestään supertähden veroinen?

      Miehistä täällä ovat kehuneet omaa ulkonäköään melkein jokainen rekattu.

      • No vittu. Pikkupakko kehua itte omaa ulukonäköänsä ku ei kukaa muu kehu. Ei eres oma äiree.

        Ainakaan mun ulkonäköä ei oo kukaan muu kehunu ku vaimo, yks velpoika ja siskonmiäs. Yleensä kukaa ei oo sanonu mitää, mutta jos joku jotaki on sanonu ni lähinnä haukkunu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe