Oletteko huomanneet

reiaxed_eyes.

että aina kun on kyse palstan naisten-aitojen ja naista esittävien feikkien-ulkonäöstä niin he sanovat olevansa erittäin kauniita.

Uskotteko heitä?


Heh! :O)

15

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      En muista nyt heti muita, jotka olisivat kehuneet itseään kauniiksi, kuin Kiskisu.Ketä tarkoitat?

      • relaxed_eyes.

        y.b ja feikeistä shxtsense ja tosi.typy...


        Heh! :O)


      • ...............
        relaxed_eyes. kirjoitti:

        y.b ja feikeistä shxtsense ja tosi.typy...


        Heh! :O)

        Missä ovat kehuneet? Laita linkkiä.En muista heistä kenenkään sanoneen olevansa kaunis.


      • relaxed_eyes.
        ............... kirjoitti:

        Missä ovat kehuneet? Laita linkkiä.En muista heistä kenenkään sanoneen olevansa kaunis.

        Eti itte perkeIe.


        Heh! :O)


      • ...............
        relaxed_eyes. kirjoitti:

        Eti itte perkeIe.


        Heh! :O)

        Ei niitä löydy. Yb on sanonut olevansa läskiperse, sxthsense ilmoittanut olevansa yli viiskikymppinen ja tosi..typy maininnut vain lyhyen vaalean tukan.


      • ............... kirjoitti:

        Ei niitä löydy. Yb on sanonut olevansa läskiperse, sxthsense ilmoittanut olevansa yli viiskikymppinen ja tosi..typy maininnut vain lyhyen vaalean tukan.

        Totta, muistit oikein. Minulla on edelleen lyhyet, vaaleat hiukset. Oma ulkoinen habitus ei muutu hetkessä.


    • En ole huomannut palstan aitojen tai feikkejen miestenkään itseään hirveiksi peikoiksi nimittävän. Enkä naistenkaan sen erityisemmin itseään tuovan esille.

      • relaxed_eyes.

        Onko kirpela taas raiskattu?


        Heh! :O)


      • oletko se sinä
        relaxed_eyes. kirjoitti:

        Onko kirpela taas raiskattu?


        Heh! :O)

        Genio??? ja väärällä nickellä. Hyi sua!!


      • relaxed_eyes.
        oletko se sinä kirjoitti:

        Genio??? ja väärällä nickellä. Hyi sua!!

        En ole viron narkkari Genio.


        Heh! :O)


      • Sen olen laittanut merkille, että dazua ja geniota jotkut haluavat ihan poikkeuksellisen paljon tuoda esille. Ovat kai sitten jotain todella erikoista.


      • punapää
        relaxed_eyes. kirjoitti:

        En ole viron narkkari Genio.


        Heh! :O)

        Relaa, kyllä mä ainakin sua uskon!
        Et tietenkään ole narkkari.....mut kaikkea muuta ehkä?
        Ainakin väärän nicken alla taaskin!


    • Look like??

      Mitäs järkeä olis itseään rumaksi kuvailla??

    • 9+8

      Mikä kauhea numero tästä nousi,kun kerrankin joku palstanainen kehaisi ulkonäköään, eli Kiskisu totesi olevansa omasta mielestään supertähden veroinen?

      Miehistä täällä ovat kehuneet omaa ulkonäköään melkein jokainen rekattu.

      • No vittu. Pikkupakko kehua itte omaa ulukonäköänsä ku ei kukaa muu kehu. Ei eres oma äiree.

        Ainakaan mun ulkonäköä ei oo kukaan muu kehunu ku vaimo, yks velpoika ja siskonmiäs. Yleensä kukaa ei oo sanonu mitää, mutta jos joku jotaki on sanonu ni lähinnä haukkunu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe