1.Monta vuotta/kuukautta/viikkoa/päivää olet ollut deitissä?
2.Montako ihmistä olet sieltä tavannut
3.Monet pakit olet saanut? ja mistä syystä? (oletuskin käy)
4.Monet pakit olet antanut? ja mistä syystä? (oletuskin käy)
Mies - kerro yhteenveto deittiajastasi?
13
471
Vastaukset
- Mies 54 v
1. Enemmän tai vähemmän aktiivisesti reilut 15 vuotta
2. Noin 10. Arvioluku, koska osassa tapauksista olen törmännyt netissä tuttuun.
3. Alkavissa viestittelyissä ja chatissa ties kuinka monta. Pidemmälle edenneissä tapauksissa muutama vetäytyminen, jossa taustalla se, että minä olen varattu tai että hän muistaa olevansa varattu
4. Muutama hiipuminen saattaa mennä minun piikkiini. Ei ole ollut aikaa tai homma alkaa mennä liian vakavaksi.
Löydän netistä seuraa helposti, mutta en oikeasti halua uutta suhdetta. - paulie
1. 10 kk, tosin välillä on profiili ollut piilossa kuukausia.
2. 5 naista olen livenä tavannut ja suunnilleen 60 avausviestiä lähettänyt.
3. Jos pakeiksi lasketaan tapaamisen jälkeiset pakit, niin 3 pakit olen saanut, joista yksi oli lähestulkoon jättäminen, yhdet pakit kiinnostavalta naiselta ja yhdet sellaiset pakit ettei muakaan kiinnostanut joten ihan sama. Jättäminen syystä että naisella ei ollut aikaa läheskään yhtä paljon kuin minulla olisi ollut, olin liian kiltti ja liian epäurheilullinen. Perinteiset pakit varmaankin siitä syystä että tapaamisen aikana olin aika vähäpuheinen, ja tuosta kolmannesta ei ole mitään hajua kun ei kiinnostanut kysyä.
4. En ole tapaamisen jälkeen antanut pakkeja vielä, mutta pian saatan antaa, koska mulla ei ole oikein mitään yhteistä sen naisen kanssa. Naisilta kun tulee todella harvoin avausviestiä, niin lasken tähän pakeiksi myös sen että en halunnut tavata kahta naista jotka laittoivat mulle innostuneen avausviestin. Molemmat siitä syystä, että en halua tapailla liian montaa yhtä aikaa, tosin toinen heistä ei kyllä vakuuttanut muutenkaan. - miehen kokemus
4 vuotta, enemmän tai vähemmän aktiivisena
2.Montako ihmistä olet sieltä tavannut?
3 naista
Yhtiäkään pakkeja en ole saanut.Kahdessa noista kolmesta, molemmat oltiin samaa mieltä ettei suurempaa romanssia tule.
Yhdet pakit olen antanut.Syynä oli naisen halu pyörittää miestä miten sattuu.Loppullisesti kamelin selän katkaisi lapsellinen suuttuminen ja valehtelu päälle.En kaipaa vaikeaa ihmistä rinnalleni koska en ole itsekkään sellainen. - kiltti mies.
1. n 5-6 vuotta
2. 0
3. Monet, en ole laskenut ja kai olen vaan liian ruma
4. En yhtään koska en ole edes päässyt juttelee naisten kanssa kunnolla. - Mies31v
about 5v on/off
3
3, "kipinä puuttuu"
0 - kennethborg
En saa koskaan pakkeja! Sillä MINUN KANSSA on aina KIPINÄä ja kemiat ja fysiikat ja jopa mystinen henki kohtaa aina naisen kanssa! SYY - OLEN KAUPPATIETEEN MAISTERI!!! akateeminen lihaksikas komistus joka menestyy liike-elämässä sekä pukeudun aina pukuun&kravattiin treffeille ja puhun kirjakieltä!
- 14+9
Vaikea uskoa, koska et kirjoita kirjakieltä.
- Bättrefolk
14+9 kirjoitti:
Vaikea uskoa, koska et kirjoita kirjakieltä.
Hänhän puhuu tietysti RUOTSIA, ja sitä kirjakielellä. Eihän hän nyt mikään moukka ole. Herranen aika, hänen nimensäkin on sentään Kenneth! Eikä sivistyneistön nyt voi edes odottaa kirjoittavan virheetöntä kyökkikieltä, täysin asiatonta edes odottaa moista..
1. Eri deittisivustoilla varmaan vuodesta 2002. S24:lla kohta 5 vuotta.
2. Yhden, kaksi vuotta sitten.
3. Yhdet, kolmansien treffien jälkeen, parisuhdekokemattomuuden vuoksi.
4. En yhtään.- kolmekymppinen mies
1. 3 kuukautta yhteensä (noin 1kk ja 2kk jaksoissa vuosien mittaan)
2. Tavannut 3 naista
- Noin 15 aloitusviestiä olen itse lähettänyt (ja ehkä 10 siihen vastannut).
- Noin 4 aloitusviestiä olen naisilta saanut.
- 2:lle selvästi epäyhteensopivalle (toinen asui kaukana, toinen täysin erilainen luonne) lähetin kohteliaasti viestit että ei taideta olla kovin yhteensopivia.
- Yhden kanssa keskustelu vain jotenkin meni täysin metsään, ja todettiin että lopetellaan siihen.
- Loput noita 3 tavattua lukuunottamatta vain katosivat kesken viestittelyn ilman mitään selitystä.
3. 2 pakit saanut tavatuista
Virallisesti molemminpuolinen "ei kipinää". Käytännössä en ole riittävän pitkä ja komea herättääkseni ulkoisesti naisissa kiinnostusta ja en ole myöskään tarpeeksi hyvä supliikkimies kompensoidakseni tuota ulkoista olemustani. Molempien naisten mielestä olin kyllä "kiva" ja "mukava". Sellainen nice guy, kiva kaveriksi ehkä, muttei herätä mitään haluja suhteeseen - tai edes useammille deiteille.
4. En ole yhtään pakkia antanut tavatuille. Se oman kipinän puuttuminen noissa 2 tapauksessa oli sitä, että kyllähän sen äkkiä huomaa ettei naista yhtään kiinnosta tai että nainen on pettynyt ulkonäkööni. Toinen jopa aloitti koko tapaamisesta noin 30 sekunnin sisään epäsuoralla ulkoisen olemukseni kritiikillä (en siis ole lihava, kyse ei ollut siitä). Kohteliaasti vein silti tapaamisen loppuun. Vaan eipä tarvitse ihmetellä miksi se kipinä tapaamisesta puuttui.
Olen siis jo tapaamisten aikana asennoitunut siihen että tämä oli nyt tässä. Ei ole tullut yllätyksenä deittien jälkeen naisen kanta kipinättömyydestä ja olen voinut siihen yhtyä. Molempia olisin siitä kipinättömyydestä huolimatta voinut tavata vaikka toisilla deiteillä ja antaa sille hieman lisää mahdollisuutta. Olisin voinut tavata toisen kerran jopa sitä neiti-kritiikkiä, ja katsoa jos seuraava deitti olisi alkanut hieman kohteliaammissa merkeissä. (Neiti kritiikki oli muuten mielestäni ihan kiva nimittäin, vähän oli vaan huonosti valittu se deitin aloitus. ;)
5. Bonus-kierros... Lisäksi olen kerran "kaapannut lennosta" toisen sopiman nettideitin. Ohimennen baarissa tulin jutelleeksi naisen kanssa joka olikin sopinut sinne treffit. Juttelun keskellä tämän naisen oikean deitin kaveri tuli kertomaan missä pöydässä se naisen deitti istuu. Nainen kuitenkin totesi minulle että jos ei mies henkilökohtaisesti uskalla tulla hakemaan, niin ei kiinnosta. Ja päätti sitten vaihtaa illan deittinsä minuun. Itse en kyllä ollut naisesta enää siinä vaiheessa yhtään kiinnostunut, sillä vaikka se hänen deittinsä olikin ehkä hieman nössö, niin naisen käytös oli kyllä sen verran tökeröä siinä tilanteessa että odottaisin omilta deiteiltäni hieman enemmän.
Kaikki tapaamani naiset oli siis ihan kivoja (paitsi ehkä tuo deitti-hyppijä). Hyvä mieli jäi kaikista tapaamisista vaikkei oikein kohdilleen osunutkaan.
Eniten ehkä häiritsee tuo, että suurin osa naisista ei joko viitsi edes vastata ensimmäiseen yhteydenottoon tai katoaa kesken viestittelyn ilman että kykenee kohteliaasti sanomaan mitään syytä. Ja ihan asiallisia viestejä olen kuitenkin kaikille lähettänyt. - Vaikea mies
Mies 35v.. Erosin joku aika sitten pitkästä parisuhteesta, joten netti oli alkuun varsin hyvä tapa tavata uusia ihmisiä.
Pari kertaa yhteensä noin 3kk
10 treffit..
En yhtään.. kaikki olivat halukkaita tapaamaan uudestaan.
No ei oikeastaan voi pakeiksi sanoa jos se heti alkuun on selvää että ei ole kiinostusta tutustua enempään.
Kahdesta deitistä tullut hyviä ystäviä. Muuten netti ei vaan ollut minua varten..
Yllättävintä oli kuinka helposti naiset olisivat olleet valmiit lähempään tutustumiseen.. - pelimies-30.
1. 4 vuotta
2. n 40
3. 2 pakit koska nainen oli pinnallinen.
4. 4 pakit koska nainen oli lihava ja ruma. - m76--
Mies 35, Päijät-Häme
1. Olin S24ssa noin vuoden, 12kk
2. Tapasin ~50 naista, 23-42v.
3. Kaksi ei suostunut tapaamiseen viestittelyn jälkeen, "ei ollut kipinää?" ja toinen vain lopetti viestittelyn parin viestin jälkeen
4. Muiden kanssa tuli harrastettua seksiä parin tapaamiskerran jälkeen, päätin tapailun useimmiten itse (~45 kertaa), pari kertaa yhteisesti totesimme että jatkamme ystävinä, olen yhä ystävä useimmille vaikkakin nykyään asun yhdessä sen viimeisen kanssa (~1v.) Pakit annoin moninaisista syistä: Seksi oli monotonista eli nainen oli huono siinä, omistushalu, psykoottisuus, työtön, laiska, pahanmakuinen suudelma eli ei pessyt hampaitaan, pahanhajuinen ja makuinen jalkoväli, hygienia yleensä huono, liian luonnonlapsi, liian toimistotantta, pienet rinnat, liian ison rinnat, liian kypsymätön, liian epävarma (varsinkin ne yli 40v.), leikkii vaikeasti tavoiteltavaa (ei siis tarvitse odottaa soittoa minultakaan...) jne... Olihan noita. Lopulta löyty sellainen hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241