Joo, elikkäs mistä Lappeenrannasta/Helsingistä olis mahdollista ostaa jotain ns. vanhaa mallia edustavaa vaatetta päälle?
Mielellään edullisesti.
Lappeenrannan kirppiksistä ei hajuakaan....
Valaiskaa!!
YLIOPISTON FINNHITS BILEISIIN VAATTEET
6
1008
Vastaukset
- Paola_*
No juu, eipä sulla taida olla oma-aloitteisuutta pätkääkään. Kantsis vílkaista kirppareita puhelinluettelosta, sillä kirppareilta löytyy parhaat vetimet "mauttomiin pileisiin". Jos haluat investoida vähän enemmän, mene Hgissä Play it again, Samiin. Ne vermeet ei tosin välttämättä ole finnhits-pileiden idean mukaisesti siitä mauttomimmasta päästä... =)
- Lyyli
Niin.
Olen just muuttanut tänne, ja mulla ei ole puhelinluetteloa. Mistäpä sen saisin? - Paola_*
Lyyli kirjoitti:
Niin.
Olen just muuttanut tänne, ja mulla ei ole puhelinluetteloa. Mistäpä sen saisin?No juu, kuten huomataan, oma-aloitteisuuden puutetta... =) Kysy kaverilta, puhelinkopista, naapurilta, r-kiskalta, kirjastosta tai jos opiskelet yliopistolta, omalta laitokseltas.
Jos jotain oikeesti haluaa löytää, sen löytää. Tässä sen näkee, mihin uusavuttomuus voi johtaa.
- erkka
Eikun Moni-tori, Luukkaantori 7, Lappeenranta, p. 4524613
Kansantori, Lentäjäntie 17-19 (ent. kuntosali Platinum), Lappeenranta, p. 040-5925340
Löytökirppis, Valtakatu 42, Lappeenranta, p. 040-5861521
Löytöriihi, Simolantie 8, Lappeenranta
Tori-kirppis, Snellmanninkatu, Lappeenranta
Hyötyhalli, Kivisalmenkatu 10, Lappeenranta, p. 4152020 yhdistykset.etela-karjala.fi/hyotyhal/
siinä muutama, mitä äkkipäätään netin kautta löyty.- erkka
nettiin ku pistät esim GOOGLEen hakusanaks: kirpputori lappeenranta, ni kylä löytyy
- Lyyli
Ehkä viestini oli epäselvä, mutta halusin siis kysellä kirppisten laadusta!
Onko lappeen Rannassa minkä tasoisia kirppiksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559