Moi! ( pahoittelen kirjoitusvirheen varalle )
Minua kyllä kiinnostais tietää salibandy asioita.... Kaveri tuossa viikko sitten houkutteli minua mukaa eli valmentamaa ja perustamaa oma Salibandy joukkueen. En ole vielä luvannut hänelle, mutta ainakin osa suunnitelmista olisi jotain valmiina varalle...
mm.
- Oma logo jo valmiina ja samoin nimi
- Osa pelaajista valmiina kootu, mut vielä osa haussa
- Vuokra halli suunnitelmissa ( eli vuokraa harjoituskäyttöön )
- Omilla rahoilla mm. pelipaitoihin, matkakustannusta ja sen sellaista...
Olen jotain kuullut, että Salibandyliiton kautta pitää hakea lupaa tai joku sellaista....Onko sitä oikeasti pakko hakea? Jos omat joukkueet pelaavat vain omissa sarjoissa ja eikä liity siihen salibandyliiton ollenkaan....se olisi mukava tietää.
Kaipaisin tietoa ja että neuvoja, ettei minun tarvitse selittää omalle ystävälleni näin hankalasti. jos alkaa kysymää näiden joukkueen koskevista. Kiitos!
Oma Salibandy joukkueen perustaminen?
7
1784
Vastaukset
- kokemus-k
Jos haluatte pelata Salibandyliiton alaisissa sarjoissa, teidän pitää liittyä liiton jäsenseuraksi.
http://salibandy.net/asioi-verkossa/materiaalisalkku/jarjestotoiminta/jasenhakemus
Ulkopuolisissa sarjoissa saatte luonnollisesti pelata ihan ilman lupia liitolta. Sarjan järjestäjätaho voi tietysti vaatia omia ehtojaan seuralta jotka on hyvä selvittää etukäteen. - PalloOn
Harmi vaan kun Salibandyliitolla on "suolaiset" hinnat vaikkapa sarjamaksuissa! Monta kertaa kalliimat kuin vaikkapa jalkapallossa. Lisäksi palvelut liitontoimisto ulkopuolella = alueilla aika vähäiset. "Moskovakeskeistä" toimintaa, joka kerää rahat pääkallopaikan toimintaan. Nykyään pitäisi olla keskustoimisto varsin kevyt ja toiminta innostaminen, markkiniointi ym alueille.
- KokemusK
Tuosta syystä kannattaakin harkita tarkasti onko uudelle seuralle hyötyä liittymisestä vai riittäisivätkö paikalliset epäviirallisemmat "puulaaki sarjat" aluksi. Silloin voisi toimintaa aloitella kevyemmin ja vasta myöhemmin katsoa liitytäänkö salibandyliittoon.
- Säbästoppari
Tuolla setillä pääsee oikein hyvin vauhtiin uuden jengin pystyynpykäämisessä. Jos aikaisempaa kokemusta joukkueen pyörittämisestä ja tämän kaltaisesta ei ole, suosittelen aikaisempien viestien tavoin pelaamaan nöyrästi ensimmäisen kauden paikallisessa areena-liigassa hakien omaa pelitapaa ja hitsaten jengiä kasaan.
Sitten kun päätätte SSBL:n sarjoihin lähteä mukaan, tulee teidän rekisteröidä oma seuranne, sillä jokainen liiton sarjoissa pelaava joukkue on osa jotakin seuraa. Tuossa allaolevassa linkissä on vinkkejä siihen.
http://www.prh.fi/fi/yhdistysrekisteri/yhdistys_perustaminen.html - Anonyymi
Hhhhm
- Anonyymi
Joukkueen nimi voisi olla esim. JätskiJätkät, lyhenne JäJä. Tai MaijaKaijat ( ellei nimi ole jo keksitty ).
- Anonyymi
Pirkkalassa olisi maajoukkuetasoinen vake , jos kiinnostaa. Samalla vanhustentalon vanhukset pääsisivät ulkoilemaan pelaajien toimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774