Kannattaako ekaks cruiseriks ostaa stereo vinyl cruiser vai joku toine? Enimmäis hinta n.80e. Kertokaa jotain hyvii cruisereit.
mikä cruiser aloittelijalle?
19
1707
Vastaukset
- Bana
Bananaboardit on kans aika hyviä.
- cruiserrr
Heiiii mää aattelin täs kesällä alottaa skeittaus cruiserilla :) sitä vaan et ku en siis osaa vielä ollenka skeitata ja haluisin vaa todellakin kruisailla pitkin kaupunkii nii riittääks sellane 50-60 euron lauta? en todellaka rupeis temppuilee ja näi :D ja en haluias panostaa enempää siihen lautaan ku en edes tiie et innostuks kunnolla niii
jotain hyvii halpoi cruiser merkkei esim onks warp tarpeeks hyvä mulle? en haluis et se hajois käsii mut ei haittaa vaiks oliskin vähän "löysä":))- myöhäs
vastaan aika myöhäs mut jos oikee halvan haluut ni hinta olis 20e saat sen halpa hallist sielt kannattaa ostaa alottelialle mut ei oo kyl mitää laatukamaa
- Kruisaaja
Ostin stadiumista 40€ kruiserin ei siinä oo mitään vikaa jos ostaa kaupasta niin kanttii testata kääntyvyys ja trukit ja näin pois päin
- jdjNfkg
Stadiumist ei kannata ostaa mitään cruisereita eikä varsinkaan warpin cruisereita! Hyvii cruiser merkkei on mun mielest penny board, globe, banana board.
- tietämätön alottelija
mäki oisin ostamassa ekaa cruiseria itelleni ja oon katellu tällästä http://m.stadium.fi/urheilu/skateboard/skateboard/145280/revolution-lgb-33?Level4ProductCategoryUUID=.k0Kd3emFU0AAAFGIKROOkHC oisko hyvä? :-)
- Nettaaawww
ITE tilasin stadiumista warpin cruiserin ja oli hyvä iha ekaks cruiseriks ei oo huono eikä hajoo vaikka jokku väittää
- Summer-love
Mäki olisin ostamassa ekaa cruiseria. Kertokaa jotain hyviä nettikauppoja josta sais halvalla kypärän että laudan☺ Ja en siis oo ikinä lautaillu ennen= aloittelija.
- Miksukas
ite oon ostamassa yunk yardista tommosta Globen cruiseria http://www.junkyard.fi/Product.aspx?ProductId=39722&ProductDetailId=282768 ko oon täsä alottamassa cuiserilla skeittaamista mutten tee mitään temppuja niin kannattisko tommonen globe taikka ihan yunkyardin http://www.junkyard.fi/Product.aspx?ProductId=50310&ProductDetailId=363572
- joanna11
Junkyardista en enään ikinä tilaa, toimittivat käyrän laudan, menee vinossa ja eivät suostu korvaamaan, globe oli.
- d-street
Itellä D-Street nimine cruiseri makso 50e ja on mun mielestå tosi hyvä
- mätänetti
Muovikruiserit alennuksessa Motonetissä 12.90e
- kalapulpul
Teknik Magasinetista alle 40e, ihan hyvä on mielestäni ekaks laudaks
- Aloittelija
Mistä sais 20- 60€ hintaluokkaa olevan cruiserin? Linkatkaa.
- Vinyyli on paras!
Kokeile JuicySusi merkkiä, Itse ostin ja on kyl ollu laadukas ja kestävä! Niiltä taitaa löytyy myymäläki Arabianrannasta...
http://www.nitronstore.fi/category/73/ - aloittelija
mulla itellä on globe lauta ja siis on hyvä tasasel tiel
- PUUILO
Mä en kehtais muovikruiserilla. Osta puinen, sillä voi jotain tehdäkin.
- Derping
Juu oon kuullu et warp ja muut tällätteet laudat on vähän heikompaa tavaraa, mutta se on "ihan" alottelijalle hyvä (huonmpi kama) kaverilla on ainaki semmonen ku voltage kruiser ja se on ihan hyvä >skatepro:sta löytyy hyviä lautoja oon ittekki kattellu sieltä ostaa.
- arebo
Skatepron laudat samaa marketti tavaraa kun motonet, etola ja muut, mut eri graffoilla, huonompaa kuin Warp. Osta kruiserisi oikeasta skeittiliikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875