Eli löytyisikö siis muitakin ihmisiä joilla sama tavoite? Voitaisiin tsemppailla toisiamme! Itse olen parikymppinen 168cm nainen ja lähtöpaino 82,5kg. Tarkoituksena on siis tiputtaa painoa noin 15kg, mutta tämä 5kg olisi ensimmäinen välitavoitteeni. Yritän nyt siis tähdätä 77 kiloon ja sitten palkita itseni joillakin mukavilla kauneudenhoitojutuilla. Aloitin tämän urakan viikko sitten lisäämällä liikuntaa ja laskemalla kaloreita ja tänään iltapaino näytti 81,4kg.
Vapuksi -5kg
satu-
1
134
Vastaukset
- Nalle Puh
Minä olen 168cm ja painoa tällä hetkellä n.78kg.Olen kolmekymppinen ja viimeisin lapsi syntyi joulukuussa.Haluan pudottaa painoa johonkin 65 kilon tietämille.Eilen kävelin about 10 km ja tänään pyöräilin n.14km.Kuinkahan pian tää onnistuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178