Suntourin joustohaarukassa(ei lukittava malli)on molemmin puolin kierrettävät säätimet, jossa merkit ja -, kun kiertää plussaan päin niin lisääntyykö jousto vaiko jäykkyys? Tuntuu ettei paljoa vaikuta tuo kiertelu, mutta pitäisin mieliisti asennossa, jossa eniten joustoa ja pehmeyttä. En tarvitse tietoa kyseisen haarukan laadusta taikka halpuudesta, enkä varsinkaan tarpeellisuudesta, vain tuosta säädöstä.
Joustohaarukan säätö?
19
7271
Vastaukset
- Nyt hei oikeesti
Heh, mulla maksaa pelkkä joustokeula enemmän, kuin santuurin skeidalla varustettu fillari, heh. Paaliin...
- Maasturi kuski MN
Varmasti joudut maksamaan naisistakin enemmän. Itse saan yleensä halvalla siiderillä jne.
- aloittaja MN
Maasturi kuski MN kirjoitti:
Varmasti joudut maksamaan naisistakin enemmän. Itse saan yleensä halvalla siiderillä jne.
Joku giksu kirjoittelee aloittajsn nimimerkillä, hienoa todeta palstan taso näinkin pian. Olen hetero nainen, joten hankin tarvittaessa miehiä, en naisia.
- ei alottaja MN
aloittaja MN kirjoitti:
Joku giksu kirjoittelee aloittajsn nimimerkillä, hienoa todeta palstan taso näinkin pian. Olen hetero nainen, joten hankin tarvittaessa miehiä, en naisia.
Heh, jospa "giksu alottajsn" säätelee vaan satulaa haarukkaa vasten, eikä joustohaarukkaa, heh. Oikeinkirjoitusta suosittelen myös ahkeraan harjoitukseen, heh.
- Alkup. Maantiepyöräi
aloittaja MN kirjoitti:
Katso tarkempi mallimerkintä haarukasta ja googlettamalla löydät vastauksen. Todennäköisesti jopa löydät YouTubesta pätkän, missä homma näytetään.
Jos et kokeilemalla pysty sanomaan, mihin suuntaan pitää säätää, vaikuttaisi että olet niin kevyt, ettei haarukka toimi painollasi. Asiantuntevan pyöräliikkeen olisi pitänyt säätä haarukka sinulle, jos ostit pyörän uutena ja se sopii sinulle. - Anonyymi
Tuntuu hyvältä ajella muutaman satkun pyörällä ja katsella muiden tonneja maksaneita kulkineita ajatellen mitä säästinkään. Ei kilpaurheilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu hyvältä ajella muutaman satkun pyörällä ja katsella muiden tonneja maksaneita kulkineita ajatellen mitä säästinkään. Ei kilpaurheilija.
Jokainen omalla tyylillään. Itse en katsele muiden pyöriä. Ei voisi vähempää kiinnostaa, onko jonkun toisen alla satasen vai monen tonnin pyörä.
- Maasturi kuski MN
Plussaan päin kääntäminen lisää esijännitystä eli jäykkyyttä, miinukseen vähentää sitä. Käännä plussaan päin niin paljon kuin menee, ja siitä sitten miinukseen päin sen verran kuin tuntuu hyvältä.
- Maasturi kuski MN
Sen säätimen kääntäminen plussalle voi vaatia enemmän voimaa kuin ajattelet.
- KokemusK
Maasturi kuski MN kirjoitti:
Sen säätimen kääntäminen plussalle voi vaatia enemmän voimaa kuin ajattelet.
Jos säätimen vaikutusta pitää kysyä ihan netissä eikä se selviä kokeilemalla, sen toimivuus yleensäkin on kyseenalaista.
Olen harvoin tavannut halvan joustokeulan säätöä jolla olisi ollut jotain varsinaista merkitystä keulan säästämisessä sopivaksi. Yleensä koko säätöalue ei edes osu käyttökelpoiselle alueelle jolloin keula on joko liian jäykkä tai sitten vielä enemmän liian jäykkä. - Alkup.KokemusK
KokemusK kirjoitti:
Jos säätimen vaikutusta pitää kysyä ihan netissä eikä se selviä kokeilemalla, sen toimivuus yleensäkin on kyseenalaista.
Olen harvoin tavannut halvan joustokeulan säätöä jolla olisi ollut jotain varsinaista merkitystä keulan säästämisessä sopivaksi. Yleensä koko säätöalue ei edes osu käyttökelpoiselle alueelle jolloin keula on joko liian jäykkä tai sitten vielä enemmän liian jäykkä.Jos säätimen toimivuuden kysymystä netistä pitää niin mielenkiintoisena, että päättää asiantuntevasti ja omasta mielestään nasevasti vastata, niin vastaaja on vähintäänkin yhtä idiootti, kuin vastaajan mielestä itse kysyjäkin.
Kuinkahan montaa joustokeulaa sinäkin paukapää olet lähemmin tarkastellut tai säädellyt, juuri niin et montaakaan, mutta silti pitää leikkiä asiantuntijaa.
Nyt sitten tärkein asia, eli laitappa vastaukseksi jokin vieläkin näppärämpi kommentti tähän ja vekkulia olisi ihan vaikka toisella nimimerkillä kirjoittaminen, jottei nolaa itseään enempää.
Olet täysi NOLLA, ihan joka suhteessa. - Anonyymi
Alkup.KokemusK kirjoitti:
Jos säätimen toimivuuden kysymystä netistä pitää niin mielenkiintoisena, että päättää asiantuntevasti ja omasta mielestään nasevasti vastata, niin vastaaja on vähintäänkin yhtä idiootti, kuin vastaajan mielestä itse kysyjäkin.
Kuinkahan montaa joustokeulaa sinäkin paukapää olet lähemmin tarkastellut tai säädellyt, juuri niin et montaakaan, mutta silti pitää leikkiä asiantuntijaa.
Nyt sitten tärkein asia, eli laitappa vastaukseksi jokin vieläkin näppärämpi kommentti tähän ja vekkulia olisi ihan vaikka toisella nimimerkillä kirjoittaminen, jottei nolaa itseään enempää.
Olet täysi NOLLA, ihan joka suhteessa.Mikä v**** pelle saat Lopeta toi v**** pelleily saatanan pelle vaihtotase lopetetaan jos ihmiset kirjottaa jotain jos sulla ei oo mitään asiaa pidä se turpasi kiinni perkeleen pellet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä v**** pelle saat Lopeta toi v**** pelleily saatanan pelle vaihtotase lopetetaan jos ihmiset kirjottaa jotain jos sulla ei oo mitään asiaa pidä se turpasi kiinni perkeleen pellet
Melko vanhasta kirjoituksesta hikeennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä v**** pelle saat Lopeta toi v**** pelleily saatanan pelle vaihtotase lopetetaan jos ihmiset kirjottaa jotain jos sulla ei oo mitään asiaa pidä se turpasi kiinni perkeleen pellet
Samaa tässä pitää kysyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko vanhasta kirjoituksesta hikeennyt.
Jos täällä jumalauta oikeasti kysytään jotain Miksi ei voi vastata, pitää vittuilla että Itsellä on joku paska haarukka, mitä vittua muita se kiinnosta jos kysytään jotain mitä itse haluaa tietää kiinnosta, mutta selvisin silti täällä että Plussasta tekee jäykemmäksi ja toisesta löysemmäksi, Kiitos kaikille vastaajille sain vastauksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos täällä jumalauta oikeasti kysytään jotain Miksi ei voi vastata, pitää vittuilla että Itsellä on joku paska haarukka, mitä vittua muita se kiinnosta jos kysytään jotain mitä itse haluaa tietää kiinnosta, mutta selvisin silti täällä että Plussasta tekee jäykemmäksi ja toisesta löysemmäksi, Kiitos kaikille vastaajille sain vastauksen
Ne on niitä pienimunaisia persereikiä, pitää päteä joka vitun asiassa. Luulisin että transujja tai homoja 😁😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on niitä pienimunaisia persereikiä, pitää päteä joka vitun asiassa. Luulisin että transujja tai homoja 😁😁😁😁
Mitäs tähän nyt seksuaalista suuntausta sotketaan, typerää sateenkaariväen mustaamista!
- Anonyymi
Millä kuulla sun Tour next taitaa olla ja pyörän on kuitenkin yli 2 tonnin maksaa ei nää ihan paskoja ole ja kulkee ihan tarpeeksi joka luulee että tietävänne pyöristä kaiken mitä te tiedätte ettei mitään täältä kun kysyy ohjeita Joko niitä vittuilua saa takaisin jälkikäteen äly hoi Älä jätä jätti jo..
- Anonyymi
Halvalla ei aina hyvää saa.
Tuhansissa polkupyörissä voi olla vaarallinen etuhaarukka. Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi harkitsee maastopyörien vaarallisiksi osoittautuneiden joustoetuhaarukoitten vetämistä markkinoilta.
Näin kirjoitettiin vuonna 2010 kun nuorukainen kuoli, kun joustohaarukka petti alta työmatkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791