Hovimäelle ei enään ikinä

Ei enään asiakas

Tulipa käytyä tässä pari päivää sitten pitkäastä aikaa Hovimäellä.Kyseisessä putiikissa en ole muutenkaan monta kertaa käynyt ja nyt jäi viimeiseksi kerraksi.
Eipä tehnyt mieli ostaa sieltä mitään vaikka tarkoitus oli pari asiaa noutaa.
Koko tuon 15 minuuttisen oloni aikana kaupan henkilökuntaan kuuluva parrakas mies kulki joka hyllyn välissä jossa kuljimme.Tämä juoksuaskelin jopa kiersi useita kertoja hyllyjen välissä seuraten erittäin näkyvästi .Toiminta alkoi ahdistamaan niin paljon että tuli vain halu päästä pois tuolta.Tämän parrakkaan miehen tehtävä oli ilmeisesti vartija,koska kun lähdimme tuolta ,hän oli pukeutunut vartian työasuun.Eräälläkin hyllyn kohdalla tämä mies oikein kurkisteli pää pitkällä ja kyllä alkoi raivostuttamaan.Meni minne meni,tämä seurasi perässä.Vartian tehtävä ei ole juosta asiakkaan perässä näin näkyvällä tavalla,että asiakas ei voi keskittyä ostoksiinsa.Lisäksi henk.kuntaan kuuluva nainen alkoi myös kulkemaan perässämme ja vaikka kuina yritti siirtyä toisella hyllylle,niin nämä molemmat olivat taas aivan ääressä.
Viimeinen kertani oli tuossa "epämielyttävässä" paikassa asiointini.Eikö vartioille opeteta miten vartointi tehtävä hoidetaan.Ei asiakkaaseen liimautuen.

16

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollohan

      VARTIJAT ON TOLLOJA....ÄÖ ON NOLLA.
      EI hovimäen vika.Siellä henkilökunta on niin reilua ja asiallista.

      VARTIJAN VIKA KUN ON TYHMÄ.

    • Eipä osteta

      Olen kokenut tuon saman Rinteenkulmassa.
      Kun myyjää ei ollut ryhdyin ominpäin kokeilemaan vaatteita , mutta vartija seisoi kyllä kokoajan aivan vieressä vahtimassa ja tarkistipa vielä kopin jokaisen vaatteen vaihdon välissä.
      (Ei en kuulu romaaniheimoon )

    • katso peiliin

      harmittaako kun et saanut rauhassa nyysiä tavaraa...?

      • E osteta

        En ollut siellä nyysimässä mitään , vaan vaihtamassa kalsarit uusiin .
        Vaihda siinä sitten , kun G-vartija kyttää melaa verhonraosta.


    • Rehellisyys kunniaan

      Vartian näkyvyydellä estetään monta rikosta ja luodaan liikkeeseen turvallinen ilmapiiri. Mielestäni vartia on toiminut tässä erinomaisesti. Se koira älähtää kehen kalikka kolahtaa!!!

      • Kunniatonko?

        Vartija. Niin se sana on vartija.


    • 6518979

      Voihan tuolla olla silleenkin että olit aikeissa viedä luvatta jotain. Tai sitten olit vain syötävän hyvän näköinen nainen. siksi vartija kiinnostu sinua seuraan

      • Vartia=vatija jj

        Kuka sitä nyt lupaa pyytää varastamiselle .
        Valvontakameraakin voisi käytellä tuijotteluun , niin ei tarvitsisi tulla viereen kyttäämään , jos haluaa itseänsä vatkata.


    • Vakioasiakas

      Minä käyn Hovimäessä säännöllisesti ja aina olen saanut tehdä ostokseni rauhassa ja aion käydä vastakin.
      En ole aikaisemmin kuullut vastaavasta. Kummallinen juttu.

      • Happea, kiitos!

        Onko siellä aina maanantaisin niin huono sisäilmanlaatu, ettei voi sitä ainetta keuhkoihin vetää? Jäi mieleeni eräältä maanantaiaamupäivältä tällainen kokemus. Eikö ilmanvaihto lähde kunnolla käyntiin viikonlopun jälkeen?

        Voin käydä Hovimäessa, mutta haluaisin tietää mihin kellonaikaan sinne kannattaa maanantaisin mennä.


      • vanhatviinat
        Happea, kiitos! kirjoitti:

        Onko siellä aina maanantaisin niin huono sisäilmanlaatu, ettei voi sitä ainetta keuhkoihin vetää? Jäi mieleeni eräältä maanantaiaamupäivältä tällainen kokemus. Eikö ilmanvaihto lähde kunnolla käyntiin viikonlopun jälkeen?

        Voin käydä Hovimäessa, mutta haluaisin tietää mihin kellonaikaan sinne kannattaa maanantaisin mennä.

        Henkilökunnan krapulainen hengitys joka Maanantai . Iltapäivästä helpottaa.


    • oletkohan ihan oikea

      kilpailevan liikkeen juoksupoika ....

    • lehtolapsi-

      Pitääpäs käydä Hovimäellä asioimassa tänään.

    • Vakiasiakas

      Minusta vartijan läsnäolo on hyvä asia. Kuinkahan paljon hävikkiä tulee varastelun myötä kuukaudessa kauppiaille? Tuolla kirppiksillä sitten myydään sitä tavaraa uutena.
      Minusta vartijat saisivat olla esillä vielä enemmän kuin tänä päivänä ovat. He luovat myöskin turvallisuuden tunteen muillekkin asiakkaille.

    • kauppareissuja

      Minä en ainakaan tykkää siitä, jos vartija kulkisi perässäni kaupassa. Alkossa ja apteekissa henkilökunnan harjoittama asiakkaan avustaminen on liian tungettelevaa. Koruliikkeessa ja joissakin vaatekaupoissa myyjä hyökkää jo ovella kimppuun, mikä ei tunnu mukavalta.

      Jos vartija alkaisi minua jäljestämään, minulla tulisi sellainen tunne, että olen jotenkin huonosti puettu tai ulkonäössäni on jotain epäilyttävää. Tiedoksi vain vartijoille, että myymälävarasta ei voi tunnistaa ulkonäön perusteella.

    • Noin

      Menin Rovakadun kirppikseen. En mene toiste, koska myyjä tuijotti kuin haukka. Taitavat tuotteet jäädä myymättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe