Tänne saa laittaa tallimokat!

mrviiksi

Otsikko kertoo kaiken!

11

327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras siivooja

      Pesin tallin wc: tä ja lamppu rähähti x´D

    • Minna Oulusta

      Siivosin boxia kun puhelimeni putosi taskusta. Kumarruin sitä etsimään turpeiden seasta kun hevoseni tönäisi minua takapuolesta ja lensin naamalleni paskakasaan.
      Sitten hevoseni tuli viereeni kuin etsiäkseen kanssani ja tallasi puhelimen päälle. RAKS!!
      Tuli kävelymatka kotiin ( 5 km ), enhän voinut mennä bussiin kakkasena ja puhelin oli rikki joten en voinut soittaa isälle että tulee hakemaan.
      Tallilla ei ollut silloin muita.

    • saramm

      Tunnin jälkeen en muistanut ottaa jalustimia jalasta kun laskeuduin satulasta. Jalkani irronnut jalustimesta vaan seisoin hevosen vieressä yhdellä jalalla toinen jalka satulan päällä. Hevonen lähti kaiken lisäksi käävelemään. Yritin saada jalustinta mutta se oli niin korkella. Lopulta kaverini irrotti sen toiselta puolellta nauraen. Minä olin aivan punainen kun muut vähän vieraammat ratsastajat tuijottivat minua.

    • fttt

      Olin tallilla hakemassa hevosta tunnille. Tallilla oli kaksi samannäköisiä hevosta josta toinen yksäri ja toinen tuntari.
      Hain tarhasta mielestäni oikean hevosen kun yhtäkkiä kentältä kuulu openääni että:" väärä hevonen!".

    • höhlä

      Elämäni ekalla esteratsastuskurssilla sain todeta, etten ole kauhean fiksu... Useamman kerran unohdin kesken kaiken, missä järjestyksessä esteet oli tarkoitus hypätä. Mitä enemmän tätä tapahtui, sitä enemmän jännitin aina, kun tuli mun vuoro, ja urpoilin vaan entistä enemmän koko ajan. Loppuulos oli, ettei mun radoissa ollut enää mitään järkeä, ainakin kerran yritin saada hevosta noin suunnilleen laukasta kääntymän alle 90 asteen kulmassa... Se maikka piti mua ihan idioottina :D

      • raipanväärinkäyttäjä

        Mäkin oon joskus ihan omissa maailmoissani kun opettaja puhuu et mitä pitää seuraavaks tehäxd

        mutta täs mun moka ei kuulosta nololta mut s se oli:/
        Nohh... Meil oli tunti ja sit lähettiin kentän keskeltä maastoon. Eli me kaikki siis mentiin jonoon ja lähettiin hölköttämää... Eli menin suomenhevosella ja mun takana tuli shettis ihan sen suokin peppuun kii.. No sit huitasin sitä raipalla naamaa ja sain opelta hirveet raget:/


    • 13v failll

      Olin leirikoulussa ratsastustunnilla, en jaksanut hakea raippaa kesken tunnin ja katkaisin puskasta pajunoksan. En tajunnut että sehän taittuu päästä paljon helpommin kuin raippa ja ravissa sitten paukutti koko aika huomaamattani hevosta ja ihmettelin vain miksi yrittää niin paljon kiitoraviin ja laukkaan :DD sai siinä heppanikin riittämiin ja lähti sitten siihen kiitoraviin. Yritin kaikkeni pysäyttää sen, mutta ei se jaksanut mua enää kuunnella :DD huusin ridaopelle joka istu siinä kentäl keskellä että hei, nyt tää lähti eikä kuuntele muo!! ;D
      noo seee sitte juoksi sielt ja pysäytti meijjät xD
      ei tuo niin nololta kuullosta mutta onse ku tietäs mitäkaikkee sanoin sille ennen sitä ridatuntii XDD

    • itsensä nolaaminen.c

      Olin tunnilla ja oli talvi. Minulla oli semmoiset paksut, mutta lämpimät ratsastussaappaat. Mentiin siis maastossa satuloilla. Selkään nousu kävi vaivatta, mutta alastulo oli sitten jo vähän vaikeaa, nimittäin kenkäni oli jäänyt jalkkareihin kiinni. Enkä saanut niitä irti. Joku tallityttö tuli sitten irrottamaan jalkani jalustimista. kun kävelin talliin nii vähän mua nolotti :D

      • tetti tomaatti

        Mä olin kerran tetissä yhellä tallilla ja tehäväni oli siivota karsinoita. Kumosin sitten kottikärryt niin täyteen että ne painoivat aika lailla. Tallin omistaja oli valmentamassa kentällä erästä tyttöä ja kun lähdin viemään painavia kärryjä lantalaan jouduin menemään kentän vierestä ja tietenkin kottikärryjen piti kaatua kolinalla juuri siinä kentän kohdalla. Hevonen hätkähti ja tyttö ja tallin omistaja tuijottivat minua hetken kunnes tallin omistaja sanoi minulle: "mihin olet sitä lantaa viemässä? Lantala on tuolla päin, turhaa sinä kiertolenkkejä teet. "
        Sitten rupesin aivan punaisena keräämään kakkoja takaisin kärryyn.

        Olin ensimmäistä päivää töissä vieraalla tallilla joten en ihan muistanut kaikkia paikkoja ja reittejä. Sen jälkeen olen laittanut kärryt vain puolilleen ettei ne enää kippaisi.


    • Issikkaharrastaja

      Heinämoka

      Olin kaverini kanssa tallilla auttamassa aamutallissa. Meille annettiin tehtäväksi jakaa iltaheinät karsinoihin. Tallin omistaja sanoi epäselvästi heinämäärät, joten ei periaatteessa edes kuultu, että mitä hän sanoi. No, alettiin täyttämään heinäkärryjä ja sen jälkeen mentiin kärryn kanssa karsinalle. Eihän me sit muistettu/tiedetty heinämääriä, joten laitettiin epäröiden heinää karsinan kulmaan. Ajateltiin, että pitäiskö lähteä kotiin, ku mikään ei onnistu. Mietittiin monia kertoja, että miten ne heinät ois sit oikeesti menny. No, me mentiin kysymään ihan nolostuneina tallinomistajalta, että '' miten nää heinät menikään? '' Se vastasi, että ''laittakaa jokaiseen karsinaan puoli kärryä heinää.'' Me mentiin laittamaan heinää aivan nolostuneina. Meille oltiin yksinkertaistettu se heinämäärä! Laitettiin heinät ja mentiin nolona seuraavana hommaan. Nykyään meille ei anneta enää kauheesti näitä heinähommia.

    • Pimpelipoom

      Suojat väärin päin toisella tunnilla 😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe