Mistä

kiltti mies

tietää, että on rakastunut? :)

15

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläkeläismies

Selvimmät merkit ovat nämä:

sydän hakkaa ja paskat tulee housuun

• Joku minua nokkelampi totesi jo pari vuosikymmentä sitten, että orkku on kuin rakkaus: Jos ei ole varma, onko sitä kokenut, niin silloin se on vielä kokematta. Sen siis varmasti huomaa.

Ps. Kiltit heteromiehet eivät rakastu, koska eivät saa naisia.

• Kyllä sen tietää... Tai oikeammin tuntee.

• Sen tunteen vaan tietää. Kun ajattelee suurimman osan päivästä vain sitä yhtä tiettyä ja hän pyörii jatkuvasti mielessä.
      Kuin varkain, huomaamatta onnellinen hymy viivyttelee naamalla. Itse leijailee hiemaan irrallan todellisuudesta. Ainoa lääke näihin oireisiin on sen oikean ihmisen seura ja läheisyys.

• I.G.

...sun läheisyytes ainut lääke on, nyt joka ilta saavun uudestaan, ootan että sun mä nähdä saan, kun sydän kurkkuun pomppi joka yö se hullun lailla epätahtiin lyööööööööö....

• kiltti nainen

Yhdessä voi vaikka katsella netistä betonimyllyjä :-)

• kiltti nainen kirjoitti:

Yhdessä voi vaikka katsella netistä betonimyllyjä :-)

Jee! Nyt ollaan romantiikan ytimessä.

• BBBBBBBBBB
        I.G. kirjoitti:

...sun läheisyytes ainut lääke on, nyt joka ilta saavun uudestaan, ootan että sun mä nähdä saan, kun sydän kurkkuun pomppi joka yö se hullun lailla epätahtiin lyööööööööö....

Näinpä se menee.Lääke on läheisyys ja sydän kurkkuuun pomppaa vaan....

• rosestar

siitä kun katselee muiden (ennen kiinostavien)ihmisiä, niin ne ei kiinnosta enään.

• aIbatrossi

Mut mää viäl kiinntsta rosea

• rosestar
        aIbatrossi kirjoitti:

Mut mää viäl kiinntsta rosea

rossi olet mielenkiintoinen, puhetapasi viihyttävä( imartava) saat minut säikkymään. teet tarkoituksellasi minusta riippuvaista mutta kunnioitan miestäni.
        En pysty ajateleen kirjaimellisesti muita miehiä sänkyyni mutta kun leikin ajatuksillani se on vain minun ukkoseni.
        Minulle vakaa elämä on tärkeä, erittäin tärkeää.

• Jos on edes entinen neljäsosajulkkis, Seiskasta lukemalla.

• //Mies//
    • vili.
      • Tää on niin totta. Juche-aate elähdyttää paatuneimmankin sydämen ja Rakastetun Johtajan uljas olemus on kaiken hyvän töpöjaloilla kulkeva symboli.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe