Korvien väli laihtumisen esteenä...

Neuvoja??

Moi! Olen kaunis, pienikokoinen, tumma ja ehkä hieman eksoottinenkin nainen, olen ollut lapsesta asti pyöreä. Olen eronnut pari vuotta sitten pitkästä suhteesta ja nyt sinkkuna olen miettinyt kuinka paljon kilot vaikuttavat kumppanin saantiin.. Hyvin minulla on vientiä ollut, mutta pitempi aikaista seuraa on ollut vaikeampi löytää.. Nyt haaveilenkin siitä, että pudottaisin reilusti painoa ja treenaisin itselleni kiinteän ja solakan vartalon ja laihdutettuani ottaisin tatskan ja leikkaisin polkkatukan.. = )

Esteeni painon pudottamiseen ovat lähinnä psyykkisiä ns. korvien välissä olevia uskomuksia.. Tosiaan kymmenisen kiloa minulta on jo pudonnut hitaasti parin vuoden sisällä, pudotettavaa on vielä 20-30 kiloa, jotta olisin ihannepainossa. No, minua estää ajatus siitä, että en halua alkaa miksikään treenipelleksi ja pinnalliseksi ihmisen, enkä halua olla liian ulkonäkökeskeinen ihminen.. Mikä avuksi tuohon ajatukseen... En kyllä toisaalta halua olla ylipainoinenkaan, huonokuntoinenkaan.. Niin ja olen kyllä aina rakastanut kauniita vaatteita ja pitänyt laittautumisesta, niin eli ehkä minusta löytyy ripaus sitä pinnallisuutta jo nyt, tai ennemmin kutsuisin sitä persoonallisuudeksi...

Toiseksi pelkään, että jos alotan oikein kunnon projektin vauhdilla, että saan anoraksian.. Tämä pelko juontaa juurensa teini-iästäni jolloin laihdutin 25 kiloa muutamassa kuukaudessa ja lopulta painoin enää 41 kiloa, kuukautiset jäivät pois, enkä voinut käyttää huulirasvaa enkä hammastahnaa, koska ajattelin, että ne lihottavat... Eli en ollut tuolloin kaukana anoreksiasta...

Kolmas esteeni on, etten halua laihduttaa miesten takia, koska jotenkin ajattelen, että heidän on huolittava minut tällaisena, että olen riittävä näinkin... Ajattelen, ettei yksikään mies ansaitse minua hoikkana vaan hänen tulisi huolia minut ylipainoisenakin, jos oikeasti rakastaa minua ihmisenä eikä vain ulkokuoren takia...

Eli aika erikoisia ovat nämä ajatukseni, varsinkin tämä viimeinen... Mutta nämä ajatukseni ovat oikeasti estäänä laihduttamiselleni.. Käytännössä tiedän miten kaikki tapahtuu, koska kävin syksyn personal trainerilla ja saatiin tulostakin aikaiseksi...

Mutta kyllä haluaisin hitaan laihdutuksen sijaan kokeilla kunnon painoprojektia ja pudottaa reilummin painoa tai nopeammin ja lisätä myös kuntoilua reilusti entisestään... Kai minulla on oikeus tähän pinnallisuuteen...

2

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hitaasti hyvä

      Hei
      Onnittelut, sinä olet jo saanut 10 kiloa painosta pois. Hitaasti hyvä tulee. Harrasta liikuntaa niin, että se on mukavaa. Pienennä vähän annoskokoa, jos muuten syöt yleensä terveellisesti.

      Onhan sinulla vähän ristiriitaa ajatuksissasi, kun ensin puhut, että haluaisit pitkäaikaisempaa seuraa ja lopuksi kerrot, ettet halua laihtua miesten takia. Ulkonäköä on tatskat ja vaatteetkin, mutta kukapa ei haluaisi näyttää upealta.

    • tatuoinnit karmeita

      Juuri tatuoinnilahan saat ihanan miehen rinnallesi :D

      Hyi helvata, mieluummin sivistynyt puhdasihoinen satakiloinen kuin joku lähiömuija tatskoineen, vaikka painaisi 50.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe