Lyhyet miehet

Vaniljapilvi

En ymmärrä minkä takia kaikki naiset aina haluaa pitkän miehen.
Itseäni viehättävät sellaiset 160-176 cm pitkät miehet.

26

2005

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti mies.

      Hei sinä, olen 167cm. Kaikki yli 170 cm miehet on pitkiä.

      • Vaniljapilvi

        Ootko varattu?


      • kiltti mies.
        Vaniljapilvi kirjoitti:

        Ootko varattu?

        En tietenkään.


      • Vaniljapilvi
        kiltti mies. kirjoitti:

        En tietenkään.

        Mistä päin olet?


    • Lyhytmies

      Onneksi löytyy tämmöisiä ihaniakin naisia :) Itse olen 168cm pitkä mies. En ymmärrä nykypäivän suomalaisia naisia, jotka jopa kännipäissään huutelevat minua kääpiöksi eivätkä kelpuuta miestä, ellei ole vähintään se 180cm, omista Audia ja ole töissä lääkärinä...

      • ...........

        Naisille kelpaa vain lyhyet mustat miehet ja pitkät suomimiehet ovat sitten aisureita.


    • Atonis

      Joo, lyhyet miehet on ihania kun niillä on niin suuri kxlli. 160 senttisellä adoniksella on vähintään 22 cm pitkä vehje. Mitä pienemi mies sitä suurempi. Sehän on siis fakta, että isoilla miehillä on pieni varustus. Parimetrisillä on vain vajaa 10 cm.

      Näin se on. On se näin. Näin se on, on, on, ihan just näin eikä mitenkään muuten päin.

      • Anonyymi

        Kuinka lyhyt miehen oltava, et penis on jo suurempi kuin mies itse?


    • hfdsdh

      kääpiöillä ja sairailla on suurin. vaimo kerto.

    • Miun mielipide

      Kyllä keskimittaisen miehen alaraja on tuossa 176 cm:n kohdalla kuten avaaja kertoi. Edes 170 cm pitkä nainen ei ole vielä "pitkä".

    • mies 35

      Kun tuollaisen naisen itselleen jostain löytäisikin.

      Yleensä kun ei naisia oikein säväytä tämä oma pituuteni.

    • suolikaasupilvi

      paljonkos aloittaja itse on pitkä, 140cm...

      • Vaniljapilvi

        158 cm.


      • haiseva läski

        Haista sinäkin ummetuspilvi!


    • --m79

      Kyllähän sitä nettitreffiprofiileita katsellessa kokee itsensä aivan liian lyhyeksi näin 173 senttisenä, kun lähes kaikilla on minimipituusvaatimuksena 175 tai 180cm. No onneksi kaikki eivät vaadi tuota pituutta, mutta väittäisin, että parisuhteen löytäminen olisi huomattavasti helpompaa jos olisi vaikka vain 5cm enemmän pituutta.

    • Panokarju 195/100/25

      Tommone 170cm "mies" on kiva panopuu.. semmonen "spinner" ;)

      • Ou jesh!!

        Kiva semmosta on pökitellä!


      • lyhyt hetero

        ainahan se on tietty että tommoset neitikarjut on homoja. ja laiskoja kaikensuhteen jos hetero on..


      • Hei vaahtosammutin:
        lyhyt hetero kirjoitti:

        ainahan se on tietty että tommoset neitikarjut on homoja. ja laiskoja kaikensuhteen jos hetero on..

        Se jota työnnetään=homo


      • Panokarju 195/100/2

        Niin ja mun mun mies on nimenomaan lyhyt, gay-mies kun olen ;)


      • Panokarju195/100/25

        Pienet miehet ovat ketteriä ja kestäviä... ja ne voi nostaa naaman päälle istumaan ;)


      • lyhyt "hetero"
        Panokarju195/100/25 kirjoitti:

        Pienet miehet ovat ketteriä ja kestäviä... ja ne voi nostaa naaman päälle istumaan ;)

        Karpaasin pökkiessä pienet rupiset nyyttini heiluvat kivasti ;)


    • Anonyymi

      noh ei kait sillä pituudella ole mitään väliä itse olen vain 182cm pitkä ja olen seurustellut saman pituisen naisen kanssa :D

    • Anonyymi

      Tämän on pakko olla provo. Itse olen alle 170cm mies ja eipä ole naiset kiinostuneet.

      • Anonyymi

        Niin ite oon 175cm ja aika lyhyeltä tuntuu. Keskipituus kai 180cm nykyään. Toivottavasti kasvaisin vielä vuos sitten olin 173cm. Jos kasvaisin 179cm niin se ois iha hyvä mutta ei hirveen hyvät mahollisuudet taida olla.


    • Anonyymi

      Ei kaikki pitkää halua. Olen kerran ollut ihastunut pitkään. Ei sillä pituudella ole mitään väliä. Kaikki kumppanini ovat olleet minua suunnilleen 10- 15 senttiä pidempiä. Itse olen 164cm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe