Jos lihas ei saa kunnolla lepoa ja ruokavalio on huono, mutta lihasta kuitenkin saa hitaasti kasvatettua, niin surkastuuko se hitaammin kuin nopeammin kasvanut lihas, jos treenaaminen jostain syystä lopetetaan.
Pysyykö hitaasti kasvanut lihas kauemmin
4
741
Vastaukset
- puhtaasti
Kerronpa miten itselleni kävi:
Vuosina '99- 2002 reenasin kovaa ja taukoamatta, penkkiykkönen oli 180kg ja kokonaispainoa parhaimmillaan/pahimmillaan 110kg. Koskaan en piikkiä ottanut, ehkä "kovin" aine mitä kokeilin oli luont. tuotekaupasta saatava tribulus.
Lihasta tuli hitaasti, mutta varmasti. Siis 180kg penkistä ilman aineita.
Vuonna 2002 lopetin reenin kuin seinään motivaation puutteesta- 2 vuotta täysin reenaamatta ja voin kertoa että kyllä puhtaasti reenattu lihas säilyy uskomattoman hyvin.
nyt puoli vuotta taas treenanneena olen saavuttanut erittäin nopeasti samoja mittasuhteita hyvän lihasmuistin oikean treenin avulla.
Kahta en vaihda, puhdasta treeniä ja....- salittaja
Juuri näin! Minun arvovaa'assani rehellisellä lihaspalautumisella saatu lihas painaa kaksi kertaa mömmölihasta enemmän. 180kg penkistä pitäis riittää jo arjen tarpeisiin ;)
Jostain luin, että ilman aineita treenattu lihas säilyy niin kauan, kuin mitä sitä on treenattu. Eli jos treenaa 10 vuotta ja tämän jälkeen pitää kymmenen vuoden tauon, niin on takaisin alkupisteessä. Tämän on monesti yksi peruste voimailuoppaissa, että miksi treenata juuri lihasvoimaa. Vertailuna hyvän hapenottokyvyn menettää jo parissa vuodessa. - Hikinen Nörtti
salittaja kirjoitti:
Juuri näin! Minun arvovaa'assani rehellisellä lihaspalautumisella saatu lihas painaa kaksi kertaa mömmölihasta enemmän. 180kg penkistä pitäis riittää jo arjen tarpeisiin ;)
Jostain luin, että ilman aineita treenattu lihas säilyy niin kauan, kuin mitä sitä on treenattu. Eli jos treenaa 10 vuotta ja tämän jälkeen pitää kymmenen vuoden tauon, niin on takaisin alkupisteessä. Tämän on monesti yksi peruste voimailuoppaissa, että miksi treenata juuri lihasvoimaa. Vertailuna hyvän hapenottokyvyn menettää jo parissa vuodessa."Juuri näin! Minun arvovaa'assani rehellisellä lihaspalautumisella saatu lihas painaa kaksi kertaa mömmölihasta enemmän. 180kg penkistä pitäis riittää jo arjen tarpeisiin ;)"
Päinvastoin! Näillä näkymin jo 20vuoden kuluttua maailma rupeaa muistuttamaan ilmiselvästi Star Trekin maailmaa! Teleportti (hiukkasten jakaminen) on juuri läpimurtoaan tekemässä! Hiukkaskiihdytin ja fuusioenergia näyttävät kyntensä parissa vuodessa. On keksitty monia ratkaisuja hapettamaan ilmakehä, jotta voisimme valloittaa uusia planeettoja! Lihakset ovat täysin tarpeettomia tulevassa tekniikan yhteiskunnassa ;)
PS: Star Trek rocks ;)
- Ram
Onhan mulkkukin jo nykyään turha väline lapsen teossa... mutta kyllähän se on hyvä olla olemassa ja kiva käyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803498Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221948Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.351585- 841451
- 1401114
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.721069- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91918Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.205788Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61737