Mikä on sun lempilajisi ratsastuksessa: kenttä, koulu vai este? Mä tykkään eniten hyppäämisestä!
Lempilajisi
10
528
Vastaukset
- Bejbi
Mie pidän myös eniten esteistä. Mut nyt ajattelin mennä kenttäkoulutukseen ja kattoo mitäs siit tulee.. :D
- mikkis
koulu..vaativuus siinä on varmaan sitä jotain..
hyppää esteitä ja onhan se kivaa metsässä laukkaa ja hyppiä esteitä,et kai sit myös kenttäratsstus!!
- kenai
Niin se on ollut aina..alusta asti.
- -Natalie-
Ehdottomasti hyppääminen, mutta maastoilu on myös tosi ihanaa...xD.
- peppilottanen
mäkin tykkään esteistä enemmän, mutta tottahan on, että ennekuin esteitä hyppii, niin pitäisi jonkinlainen koulupohjakin olla. esteissä on vaan se jokin, mikä iskee enemmän.
- www.arteequestre.it
Olen kouluratsastaja, ratsuttaja-valmentaja, ja olen kilpaillut Prix St. Georges-tasolle saakka.
Esteistàkin tykkààn, mutta yli 120cm-luokkia en ole koskaan kisannut enkà kisaa. Sen vàhàn mità nykyààn hyppààn on noilla nuorilla estehevosten aluilla jotka myòhemmàssà vaiheessa jàtàn mielihyvin estepuolen ammattilaisille.
Joskus teininà olen mennyt Helppoa kenttàà, mutta se ei lajina jaksanut kiinnostaa nàin vannoutunutta kouluratsastajaa :)- Ruffian
Oma lempilajini ehdottomasti esteratsastus! Kouluratsastus ei kilpailulajina oikein pomppaa, koska tuomarithan ovat tunnetusti... :)
- *sennu*
Hyppääminen on ehdottomasti mun elämäni suola ja sokeri ja kaikki mausteet! :) Parasta on, kun pääsee kisoihin testaamaan taitojaan ja hermojaan. Kaikkein mahtavin tunne on ylittää rakkaalla hevosellaan 130cm korkea trippeli! Hitto, tuntuu siltä, kuin osaisi lentää... :] Radalla on yhtä hevosensa kanssa. Se intensiivinen tunne, jännitys, keskittyminen, voittamisen halu ja älytön tsemppi... Kisaaminen on mulla verissä. ;)
- demory
Mulla on ehdottomasti ESTEET!! esteit on niin ihana mennä.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208