Tai vajaa on oikeastaan aika ruma ja huono nimitys. Mutta eikähän jokainen ymmärrä mitä haen takaa.
Eli onko monella kokemusta ns. tyhmän miehen kanssa seurustelusta?
Itselläni juuri sellainen menossa. Hän on aika hidas. Autosta pois tuleminen ja sinne meneminen kestää jostain syystä aina hetken aikaa. Muutenkin toimiminen erilasissa tilanteissa on kömpelöä ja hidasta. Jää miettimään, eli seisoo paikallaan, ennen kuin tajuaa toimia. Ja jotkut asiat pitää selittää monta kertaa, ennen kuin tajuaa.
Hän on selvästikkin rauhallinen. Autolla mentäessä risteyksissä odottelee turhankin kauan, ennen kuin lähtee kääntymään. Itse olen aika nopea kuski, joten vaikka rauhallisuus ei ole pahe. mutta c'mon, jos ei autoja näy ni kaasu pohjaan ja menoksi! Hän siis ajaa täysin rajoitusten mukaan, mikä ei varsinaisesti tietenkään ole huono juttu :) reagointikyky vaan laahaa välillä maata.
Hän asuu vielä kotonaan, opiskelee. Ilmeisesti juuri ja juuri pääsi lukion lävitte, ja nyt jatkaa korkeakoulussa alaa, josta ei edes tykkää... eikä edes panosta kunnolla, tv on tärkeämpi. Eli hän menee massan mukana ja hänen mielipiteet ovat joskus erittäin lapsellisia.
Hän puhuu aina vain samoisa asioista ja usein on kertonut mulle samaa asiaa monta kertaa. Erittäin yksinkertainen mies. Selittää kavereilleni jotain sellaista asiaa, mistä kaverit ei tiedä yhtään mitään. Ja ehkä miehenä pitäisi ymmärtää, että naisia ei kiinnosta sellaiset asiat.
Ja vaikka viestistäni käy jokseenkin huonosti ilmi merkille laittamani asiat, mutta se käyttäytyminen näyttää kyllä aika nopeaa, millainen ihminen hän on.
Ja vaikka jossain asioissa on hyvin yksinkertainen, niin kyllä hän on kiltti ja mukava. Ja tietyissä asioissa hyvinkin viisas. Olen nyt vaan ollut hieman epävarma tässä, että kestänkö tälläistä miestä kuinka kauan. Ja mikä on tulevaisuus, kun hän asuu vielä kotonakin. Ja ikää on... paljon siinä vaiheessa kun on valmistunut. Eikä aio muuttaa pois ennen sitä.. :) Eli äidin helmoissa asuva, ja äiti tekee paljon puolesta. Ja sen kyllä huomaa.
vajaa/hidas mies?
2
634
Vastaukset
- KokemusK
No jos se miehen hitaus nyt jo noin paljon mietityttää niin tuskin se siitä sen kummemmaksi muuttuu. Mieskin varmaan tulee onnellisemmaksi jonkun sellaisen kanssa joka oikeasti hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on.
- kannattaisi erota
Teillä ei ole tulevaisuutta oikein. Sun pitäisi keskustella jo nyt miehen kanssa ja erota, eikä antaa väärää käsitystä kiinnostuksestasi. Mistä se toinen voi tietää missä mennään. Itseäsikään et sitten kiusaisi ja turhaudu joka päivä. Miksi aloit olemaan hänen kanssaan kun et ole kiinnostunut??
Olette vaan erilaisia, hän on älykäs eri asioissa kuin sinä, reaktionopeuden hitauden syytä vaikea sanoa - nukkuuko tarpeeksi? Voithan kertoa havainnoistasi miehen hitaista liikkeistä. Masentaako häntä mahdollinen kiinnostuksesi puute? Ehkä vapaa-ajalla ei riehu jos koulussa tehdään paljon asioita. Joskus voi tulla väärä käsitys hitaudesta, jos ei pidä toisesta ja tulkitsee väärin. Toki on oikeastikin hivenen rauhallisempia ihmisiä, ja aivot kehittyvät kolmekymppiseksi saakka.
Mutta nyt pitäisi kyllä mennä vaikka kahvilaan ja puhua asiat. Jo tänään vaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa922050- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391290
- 791110