Mikä malli naiselle, jolla leveähkö lantio, mutta kapeahko vyötärö ja melko litteä vatsa? Malli saisi olla ns. lantiofarkku, eli ei mikään kainaloihin menevä, joskin ei sen tartte se kaikkein matalin mallikaan olla. Menikö jo liian vaikeaksi..? :-)
Jostain luin, että esim. Levi's 529 voisi sopia tälläiselle "JLo" tyyppiselle vartalolle..?
Vinkkejä farkuista tytöt!
4
1060
Vastaukset
- Itse tyytyväinen
Mä olen itse tyytyväinen Vero Modalta ostettuihin farkkuihin.Ne on stretsiä ja siellä on ollut sellaisia lantiomallin farkkuja,ei kuitenkaan ihan niin matalia,että paljastais "salaisen paikan ylärajan"...Mulla on itsellä leveälantio ja muodokas peppu, vaikka muuten olenkin hoikka vyötäröltä ja jaloista.Ne farkut istuu ja joustaa juuri sopivalla tavalla sopivista paikoista.Niitä on ollut levenevä lahkeisina ja boots cut/suorana mallina.Helpoimmalla pääsee kun kysyisi liikkeestä,myyjät osaavat kyllä auttaa ja varmasti ihan mielellään.
- Itse koklannu
Itse ostin aina ennen vanhaan levis 555, sen jälkeen kun valmistus lopetettiin vaihdoin levis 516. Nyt senkin valmistus on lopetettu. Joten leviksiä en tule enää ostamaan kun ei löydy sopivan matalaa ja leveälahkeista.
BEAWERS oli tekemäni löytö vaikka kallis, niin ovat kyllä hintansa arvoiset.
Farkkujen mallia on vaikea neuvoa näkemättä ihmistä. Ja paljon riippuu myös siitä, että haluatko korostaa vyötäröä, lantiota vai mitä tai haluatko jotain peitää jne. - Mii
Itselläni saman mallinen vartalo kuin sinulla eli kapea vyötärö ja litteä vatsa, mutta leveä lantio. ostin parisen viikkoa sitten Miss Sixtyn Tommy farkut ja ne on aivan mahtavat! Istuu täydellisesti; ei ole häpykarvamallia, muttei kiristä kainaloistakaan ;) Vyötärö menee pari senttiä navan alla. Hinta oli noin 75€ eli ihan kohtuuhintaiset! Suosittelen!
- Minä25v
Kyllä vaan levi´s 529 sopii, itse ostin juuri sellaiset ja hyvät on! Malli on tosi hyvä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843262
- 761304
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1811243Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310942- 95857
- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825