Haaveissa muutto Pelloon, asiallisia neuvoja kiitos!

MKay89

Vanhempani ovat sieltä lähtösin ja koko lapsuuteni olen siellä kesät viettäny. Edelleen suunnittelen muuttoa sinne, koska haluaisin antaa lapseni kasvaa lapsuutensa jossakin pienemmässä kunnassa. Olen itse nuori hoitoalan ihminen, joten rehellisesti sanottuna mikä on Pellon vuokra-asuntojen tilanne ja onko mulla minkäänlaisia mahdollisuuksia työllistyä? En jaksa sit mitään, ei tänne kannata muuttaa yms. koska mie itse kyllä olen aina Pellosta tykänny ja tykkään edelleen, ko siellä käyn :)

25

1091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joukkoon vaan

Hei.
      Kiva kun olet muuttamassa juurillesi.
      Vuokra-asunnon löydät välittömästi ja hoitoalalla on työtä tarjolla.
      Tervetuloa!

• miks et sä soita

Jos olet sinkku niin minulla emännän paikka vapaana. On iso ja upea omakotitalo, olen urheilullinen, 40- vuotias raitis mies

• Anonyymi

No älä jauha nokka valkoisena paskaa

• ollapellossa

vuokra-asuntoja ja omakotitaloja on vapaana. Hoitoalalla on paikkoja. Ainakin ensin lomittamista ja lyhytaikaisten paikkoja jatketaan jatkuvasti. Tervetuloa.

• mainiota

mukavaa, tervetuloa vaan isiesi juurille.

• MKay89

Kiitos asiallisista vastauksista! :) Mistä voisin vuokra-asuntoja katsella, ko en ole oikein löytäny mitään kunnollista sivustoa vai selviääkö asia soittamalla jonnekin? Kiire ei ole vielä ja mielelläni aluks otankin kaikkea mahdollista hoitoalan työtä vastaan, koska mies voi jäädä lapsen kans kotiin aluks.

• Anonyymi
        MKay89 kirjoitti:

Kiitos asiallisista vastauksista! :) Mistä voisin vuokra-asuntoja katsella, ko en ole oikein löytäny mitään kunnollista sivustoa vai selviääkö asia soittamalla jonnekin? Kiire ei ole vielä ja mielelläni aluks otankin kaikkea mahdollista hoitoalan työtä vastaan, koska mies voi jäädä lapsen kans kotiin aluks.

asun kyröntiellä hyvä asunto

• tyytyväinen elämään

Kun tarvitset tietoja niin soita kunnantoimistolle numeroon 0400-106060 ja pyydä asioista vastaavia henkilöitä puhelimeen. Asuntoja ja työtä löytyy:)

• MKay89

Kiitos paljon! Miepä laitan ylös! :)

• toijalan hitsari

Mie olen miettinyt paluumuuttoa myös mutta onkohan Pellossa hitsarille/kirvesmiehelle töitä?

• Kiva harrastaa, joo

Jos sulla on tarpheeksi rahhaa, niin lohta on mukava soutaa ajankuluksi kesälä. Ja jos paljon tullee, niin pakastaa ensin ja kippaa talvela roskakonthiin.

• kirves ja mies vain

Kirvesmiehille kyllä töitä löytyy. Tervetuloa:)

• Hannna
        kirves ja mies vain kirjoitti:

Kirvesmiehille kyllä töitä löytyy. Tervetuloa:)

Mulla kiinnostais kans ulkopaikkakuntalaisena vähän, et missäpäin Pelloa nämä kunnanasunnot mm. on? Esim. rivitalot? :)

• syrjäkylän asukki
        Hannna kirjoitti:

Mulla kiinnostais kans ulkopaikkakuntalaisena vähän, et missäpäin Pelloa nämä kunnanasunnot mm. on? Esim. rivitalot? :)

Pääsääntöisesti kirkonkylällä.

• neliömeriä2
        Hannna kirjoitti:

Kunnan omistamia rivareita on Nivanpäässä pääasiassa. Muita rivareita on koulun ja kirkon välillä. niistä muutama on muiden taloyhtiöiden omistamia. Netistähän yleensä löytyy vapaita asuntoja kun googlettaa vuokraussivustoja.

• metallimies

Pelloonhan tuli jokin iso konepaja muutama vuosi sitten,,,,siellähän voi tarvia hitsareita. Muutan myös pelloon kun jään eläkkeelle 2016!!

• emmanuelle latis
        metallimies kirjoitti:

Pelloonhan tuli jokin iso konepaja muutama vuosi sitten,,,,siellähän voi tarvia hitsareita. Muutan myös pelloon kun jään eläkkeelle 2016!!

Mikä konepaja?

• Anonyymi
        Kiva harrastaa, joo kirjoitti:

Jos sulla on tarpheeksi rahhaa, niin lohta on mukava soutaa ajankuluksi kesälä. Ja jos paljon tullee, niin pakastaa ensin ja kippaa talvela roskakonthiin.

Mitä lohta?

• kukkiva tölli

Pellon kunnan vuokra rivitalot rytö-paskoja, 80- luvulla rakennettuja tönöjä, lahoha paskoja joissa ei ole muuta kovaa kuin kuukausivuokra

• Naapuri

Nivanpään rivitalo asunnot hyviä. Ei luksusta, mutta kaikki tarpeellinen.

• suivaantunu

Mitä täällä selitetään! Pellosta ei tosiaan löydä vuokra-asuntoa, niitä ei ole missään vuokralla ja kunnan asunnot on aivan kauheita, ne on kaupunkin hinnoissa ja melkein joka rivitalossa asuu alkoholisteja. Tiedän asiasta ko olen itsekkin asuntoa etsiny ja käyny kunnan asuntoja katsomassa.

Eikä tässä kylässä töitä ole muille ko rekkamiehille

• Hoitoalan työntekijä

Tervetuloa!

Hoitoalalla on pulaa työntekijöistä. Varma työpaikka jos on hoitoalan koulutus.

• Anonyymi

Aivan mielenkiinnolla kysyn mitä maksaa vuokraneliö ja vesikuutio Pellossa?

• Anonyymi

Tuletko Taistoksi Taiston paikalle ko vesi kiinnostaa?

• Anonyymi

Kyllä ei kannata kuoleviin tuppu kyliin muuttaa.Jos haluaa masentua niin sitten

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2691
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      276
      1539
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1497
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1341
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      399
      1301
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      385
      1246
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      997
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      889
    9. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      812
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      316
      805
    Aihe