Elikkä otsikko kertoo olellisen. Jefu on marginaali laji suomessa, joten yleensä pienissä lajeissa tämmöisiin kaikkitietäviin törmää jatkuvalla syötöllä. Tässä olisi tarkoitus tuoda aihe esille, ja keskutella siitä, kuka jauhaa eniten p*skaa.
mutta ei se mitään, tää on suomi24. Älkää ottako itteenne ;)
Hiski "I know everything" Kuusela.
-Siinä on mies joka on saavuttanu pelaajana mitä? aivan oikein. Ei v*ttu mitään. Ei se mitään, se ei oikeesti haittaa, jos osaa valmentaa, mutta näin pienessä lajissa täällä suomessa pelaajien kunnioiteksella on väliä. Ja rohkenen epäillä, että tällä miehelle on yhtä paljon rispektii, kun hänen hiusrajan karkaamisella faneja. Voi luoja, kun löytyy mielipiteitä joka asiaan. Feisbuukki onkin sitten se pahin.
Riku "Miksi maailma kohtelee minua näin" Flink.
-Tämä herra osaa valittaa. Ehkä suomijefun kovimpia valittajia. Ymmärrän hänen vapaaehtoistyöpanoksen lajille ja siitä suuret kunnianosoitukset. Kuvien määrä mitä hän on räpsinyt on vaikuttava. Mutta v*ttu silti! Jos sä teet vapaaehtois duunii, niin älä valita siitä. Itse olet oman harrastuksesi valinnut. Jos joku ei anna sääliä, että ajat monta tuntia yhteen otteluun vain ottaaksesi kuvia, niin se ei ole hänen syynsä. Siitä ei tarvitse tehdä isoa numeroa.
SAJL
-Tarviiko tähän kirjoittaa mitään? Jos tarvii, niin nuo merkit ei riitä tämän viestin lopettamiseen. Joten siis, luulen että kaikki tietää missä mennään, kun tuo nimi nostettiin esille.
OLEN PUHUNUT :)
suomi jefun näsäviisastelijat
6
362
Vastaukset
- kukamitähä
Nostaisin esiin vielä ketjun aloittajan elikkäs "vaahteraliigapossun".
Ehdottomasti top kolmosessa paskanjauhannan osalta. - oik kand
nyt kyllä alkaa kunnianloukkaussyytteet ruuhakauttamaan käräjäoikeutta
nimimerkillä: lehtiuutisia odotellessa
no saahan sitä näkyvyyttä näinkin - 18+12
Mäkään en ole saavuttanut pelaajana mitään, mutta tiedän silti lähes kaiken jefusta. Että miten tähän nyt pitäisi suhtautua. Lisäksi valitan aika paljon vaikken edes tee mitään. Valitan muuten vaan. Että on se nyt perkle kun ei edes tällaiselle hall of fame -listalle pääse.
- 2+20
Mä luule että tolle ekalle kirjottajalle on käyny nii että Hiski on käyny panemassa sen eukkoa, kuvia ei vaihtopenkillä istuvista oteta ja samasta syystä liitto ei ole kutsua lähettäny maju-leirille. Mutta älä välitä kyll sullekki mj paikka aukeaa kunhan ensi saat kenttä aikaa omasta jengistä ja lopetat ton ämmäilys.Mä luule että tolle ekalle kirjottajalle on käyny nii että Hiski on käyny panemassa sen eukkoa, kuvia ei vaihtopenkillä istuvista oteta ja samasta syystä liitto ei ole kutsua lähettäny maju-leirille. Mutta älä välitä kyll sullekki mj paikka aukeaa kunhan ensi saat kenttä aikaa omasta jengistä ja lopetat ton ämmäilys.
- 3+6
Ja käyny panemas vielä 2 kertaa.
mitä on kenttä aika. - 17+12
3+6 kirjoitti:
Ja käyny panemas vielä 2 kertaa.
mitä on kenttä aika.Ei sillä määrällä ole väliä, mutta onhan se vähän perseestä, jos coachi käy kyntämässä toisen farmarin peltoa. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Tai ehkä niillä on siellä sellainen pukukoppijäynä eli rookiepila, että pelipaikkavalmentajalla on jus primae noctis pelaajiansa kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812