Ymmärsin sen tarkoittavan jotenkin huonompaa miestä, mutta itse luulin sen tarkoittavan miestä joka ei saa naista muilla keinoilla paitsi rahalla (ruma, mutta varakas mies). Totuus selvisi vasta myöhemmin eli ATM:t onkin usein työttömiä.
Mitä luulit ATM:n tarkoittavan ennen kuin tulit tänne?
17
140
Vastaukset
- 1+9
En tiedä vieläkään mikä ATM on o_O
- basi
luulin sen tarkoittavan anaalista tykkäävästä miehestä... mikä ei ole kaukana totuudesta, koska kaikki atm:t on homoja
- oletpa kiinnostunut
Vai sinun unelmissasi, runkatessasi lempifantasiallesi herkästä ja ujosta neitsyt miehestä.
Oikeasti enemmistö on ihan perusheteroja. Homoilta olen saanut enemmän aloitteita kuin naisilta, mutta kun ei kiinnosta. Homona en kuitenkaan olisi atm, kun näkyy heikäläisiä kiinnostavan.
Pankkiautomaattia.
- Mies-21v
At The Moment
- mies 86
Jonkin sortin halveksittua miestyyppiä kait. Pari viikkoa meni tajuta.
- mahtoi olla
Jolloin murruit ja itkit nurkassa sikiöasennossa, kun samalla ymmärsit, että olet myös itse atm.
- mies 86
mahtoi olla kirjoitti:
Jolloin murruit ja itkit nurkassa sikiöasennossa, kun samalla ymmärsit, että olet myös itse atm.
Itse asiassa olin jo vetämässä narua kaulaan kun muistin kun yhtäkkiä kun yhtäkkiä näin edessäni Chaucerin haamun. Hän muistutti minua siitä että joutuisin manalaan jos en ensin kirjoittaisi graduani valmiiksi. Keskustelu eteni näin:
"I trowe thou fyndest thyself in grete peyne. I have wytnessed thou art an ATM, and bileeve thy wel, AT-men cannot goode wommene fynde. Therfore thou shalt rewryten of stories olde, of Crisseyde and how she Troilus forsook, and the good Wyf of Bathe and of The Legende of Seintes Cupide. But of Cokewold Timothee thou shalt nat sayn, for ynough has ben sayd of that povre man, as wel as the Man of Pryncyple, that ryche gnof that spekest of the crueltee of wommankynde".
Tiesin siinä vaiheessa että viimeinen velvollisuuteni ennen itseäni vetämistä jojoon olisi analysoida Chaucerin tekstejä ja hankkia parrakkaan filosofian maisterin titteli, joka sinetöisi oman AT-statukseni täällä Suomessa lopullisesti. Graduni ansiosta minut tultaisiin aina muistamaan feminismiä kannattavana ATM-aisurina, joka joskus yritti turhaan kulkea Laasasen jalanjäljissä. mies 86 kirjoitti:
Itse asiassa olin jo vetämässä narua kaulaan kun muistin kun yhtäkkiä kun yhtäkkiä näin edessäni Chaucerin haamun. Hän muistutti minua siitä että joutuisin manalaan jos en ensin kirjoittaisi graduani valmiiksi. Keskustelu eteni näin:
"I trowe thou fyndest thyself in grete peyne. I have wytnessed thou art an ATM, and bileeve thy wel, AT-men cannot goode wommene fynde. Therfore thou shalt rewryten of stories olde, of Crisseyde and how she Troilus forsook, and the good Wyf of Bathe and of The Legende of Seintes Cupide. But of Cokewold Timothee thou shalt nat sayn, for ynough has ben sayd of that povre man, as wel as the Man of Pryncyple, that ryche gnof that spekest of the crueltee of wommankynde".
Tiesin siinä vaiheessa että viimeinen velvollisuuteni ennen itseäni vetämistä jojoon olisi analysoida Chaucerin tekstejä ja hankkia parrakkaan filosofian maisterin titteli, joka sinetöisi oman AT-statukseni täällä Suomessa lopullisesti. Graduni ansiosta minut tultaisiin aina muistamaan feminismiä kannattavana ATM-aisurina, joka joskus yritti turhaan kulkea Laasasen jalanjäljissä.Älä nyt ihmeessä itseäsi jojoon vedä! Nuori mies, elämä edessä, kaikki on mahdollista! :-)
- mies 86
femnerd kirjoitti:
Älä nyt ihmeessä itseäsi jojoon vedä! Nuori mies, elämä edessä, kaikki on mahdollista! :-)
No en tietenkään vedä :-)
- KöyhäYTM.
Kuten aikaisemmin joku sanoi ajattelin sen tarkoittavan pankkiautomaattia Lontoon kielellä.
- holewizard
Sehän on joku mies jolle palstan naisilta ei lohkea. Ja se on huonosti se.
- 3+6
Ite googletin ja löysin jonku vanhan keskustelun täältä. Viel pitäis selvittää mitä tarkoittaa wt-amis kun en ole vielä saanut selville sitä mihin noi kirjaimet mahtaa liittyä.
- wt= white trash
wt= white trash
Minä törmäsin ekaksi muotoon ”ätmi”. Asiayhteydestä selvisi että kyseessä on jonkin sortin haukkumanimi, mutta ei sen enempää. Sitten hokasin että termin perusmuoto on ATM, ja aloin innoissani etsiä tietoa netistä, mutta eipä sekään oikein hedelmällistä ollut: http://en.wikipedia.org/wiki/ATM . Asia selvisi sitten lopulta, kun The Palsta otti toden teolla ylivallan elämässäni.
Suomenkieliseen vastaavaan artikkeliinhan voisi lisätä sen merkityksen, jos niin haluaisi, mutta siinäpä juuri se, kuka ja miksi ihmeessä haluaisi :-D
Automatic Teller Machine tai at the moment.
Koomista on se, että kun kirjoitan "at" niin tabletin näppäimistö tarjoaa valmiiksi tilalle, yllätys yllätys, sanaa "ätmi", joka osoittaa sen, että olen ollut täällä ihan liian kauan :-D
Näppäimistö tarjoaa kyllä muulloinkin sellaisia sanoja, että tarkkana pitää olla ja sekin "kiitos" kuuluu palstalle :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151459- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41108Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171086Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9938Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86910Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61862- 32850
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778