Kaipaisin hyviä vinkkejä keskitalven golf-matkakohteeksi. Thaimaassa homma toimii hyvin ja ilmasto on upea mutta vaihtelu virkistäisi. Olisiko ehdotuksia/ hyviä kokemuksia?
Thaimaa nähty, mihin seuraavaksi?
Golfia lämmössä
2
151
Vastaukset
- Mullikaani
Mulla hyviä kokemuksia Etelä-Afrikasta. Golfkentät aivan huippuja, ruoka&juoma samoin, hintataso kohtuullinen (ei varmaan kyllä pärjää kaukoidälle, en tiedä kun en ole käynyt, mutta selkeästi edullisempaa kuin Euroopassa), kaikki puhuvat/ymmärtävät englantia ja sijaitsee samalla aikavyöhykkeellä. Mulle ainakin tuo aikavyöhyke on tärkeä juttu; kun Lufthansa on perillä Cape Townissa joskus noin klo 09.00 niin majoittumisen ja lunssin jälkeen ehtii/kykenee vielä hyvin pelaamaankin!
- Golfia lämmössä
Kiitos, täytyykin tutustua paremmin tuohon vaihtoehtoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858