Mahtaakohan täällä kenellä ole kokemusta noista Wilsonin vision-sarjan mailoista??
Olen itse hieman ajatellut, josko vaihtais sellaiseen. Lähinnä haen mailalta hieman lisää kontrollia, mutta taitaapi siinäkin sarjassa olla mailoja monilla eri ominaisuuksilla..
W-vision..
1
596
Vastaukset
- e100
Aloitetaampa alusta. Itse pelaan Wilsonin Hyper Carbon 9.0 mailalla. Maila on loistava nelinpelissä, todella kevyt ja nopea. Voimaa minulla ei todellakaan ole, mutta olen jo nyt (parin vuoden pelaamisen jälkeen) vaihtamassa hieman painavampaan ja jämäkämpään mailaan, eikä seuraava maila todellakaan ole Wilson. Ei niin, että Wilssonissa olisi jotain todellista vikaa, mutta ne eivät vain ole samalla tasolla saman hintaisten muiden merkkien mailojen kanssa. Tuntuvat aika heppoisilta ja tuntumaa niistä saa hakea kissojen ja koirien kanssa. Ainakin tuo Vision sarja tuntuu aika sudelta. Itse suosittelisin tutustumaan esim. Babolatin mailoihin. Ja vähän kalliimpi Yonex on aina varma vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2302989
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1232140Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171709Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141665Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921520Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471267- 481200
- 1061042
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91962