Hei, nyt keväällä kun on kadut täynnä tuota hiekkapölyä kiviä vielä talven jäljiltä, niin rikkooko ne pyörän laakereita yms tukkiiko niitä? Oletteko havainneet mitään vastaavaa?
Aloittelija kysyy
3
251
Vastaukset
- skat
MIelestäni tien pinnassa on aina vähän pölyä. Erityisen paljon sitä on näin keväisin.
Ennen pitkää laakerit likaantuvat ja myös kuluvat.
Kannattaa käyttää keväällä vähän halvempia tai vanhempia laakereita. - rolling wombat
Tottakai voi olla laittaa keväisin ja kesällä sadekelille käytetymmät laakerit renkaisiin. Huolletut käytetytkin laakerit toimivat vielä aivan hyvin. Oman harkinnan mukaan voi tietysti laittaa heti uudetkin laakerit. Riippuu täysin omasta laakeripolitiikasta. Itse pyrin hieman säästelemään uusia laakereita, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti... laakerithan ovat käyttötavaraa ja uusia saa.
- Rainhold1
Minä kyllä rullailen heti kun kelit sallii vaikka hiekkapölyä yms. keväällä on niin perkeleesti!
Olen vain tehnyt lenkin jälkeen (tai antaa niiden luistimien kuivua jos märät) niin, että imurin pieni suulake jossa harjat, niin sillä imaisen rullat ja näkyvät laakerien osat. Vähän pyörien pyörittelyä siinä samalla niin hyvä tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902