Hei, nyt keväällä kun on kadut täynnä tuota hiekkapölyä kiviä vielä talven jäljiltä, niin rikkooko ne pyörän laakereita yms tukkiiko niitä? Oletteko havainneet mitään vastaavaa?
Aloittelija kysyy
3
295
Vastaukset
- skat
MIelestäni tien pinnassa on aina vähän pölyä. Erityisen paljon sitä on näin keväisin.
Ennen pitkää laakerit likaantuvat ja myös kuluvat.
Kannattaa käyttää keväällä vähän halvempia tai vanhempia laakereita. - rolling wombat
Tottakai voi olla laittaa keväisin ja kesällä sadekelille käytetymmät laakerit renkaisiin. Huolletut käytetytkin laakerit toimivat vielä aivan hyvin. Oman harkinnan mukaan voi tietysti laittaa heti uudetkin laakerit. Riippuu täysin omasta laakeripolitiikasta. Itse pyrin hieman säästelemään uusia laakereita, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti... laakerithan ovat käyttötavaraa ja uusia saa.
- Rainhold1
Minä kyllä rullailen heti kun kelit sallii vaikka hiekkapölyä yms. keväällä on niin perkeleesti!
Olen vain tehnyt lenkin jälkeen (tai antaa niiden luistimien kuivua jos märät) niin, että imurin pieni suulake jossa harjat, niin sillä imaisen rullat ja näkyvät laakerien osat. Vähän pyörien pyörittelyä siinä samalla niin hyvä tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55475
- 40464