Hei, nyt keväällä kun on kadut täynnä tuota hiekkapölyä kiviä vielä talven jäljiltä, niin rikkooko ne pyörän laakereita yms tukkiiko niitä? Oletteko havainneet mitään vastaavaa?
Aloittelija kysyy
3
248
Vastaukset
- skat
MIelestäni tien pinnassa on aina vähän pölyä. Erityisen paljon sitä on näin keväisin.
Ennen pitkää laakerit likaantuvat ja myös kuluvat.
Kannattaa käyttää keväällä vähän halvempia tai vanhempia laakereita. - rolling wombat
Tottakai voi olla laittaa keväisin ja kesällä sadekelille käytetymmät laakerit renkaisiin. Huolletut käytetytkin laakerit toimivat vielä aivan hyvin. Oman harkinnan mukaan voi tietysti laittaa heti uudetkin laakerit. Riippuu täysin omasta laakeripolitiikasta. Itse pyrin hieman säästelemään uusia laakereita, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti... laakerithan ovat käyttötavaraa ja uusia saa.
- Rainhold1
Minä kyllä rullailen heti kun kelit sallii vaikka hiekkapölyä yms. keväällä on niin perkeleesti!
Olen vain tehnyt lenkin jälkeen (tai antaa niiden luistimien kuivua jos märät) niin, että imurin pieni suulake jossa harjat, niin sillä imaisen rullat ja näkyvät laakerien osat. Vähän pyörien pyörittelyä siinä samalla niin hyvä tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873