mitäs mieltä siroista miehistä?

Siro mies

Mitäs mieltä olette tytöt/naiset miehistä, jotka ovat sirorakenteisia? Jos mies on hyvin hoikka ja suorastaan likkamaisen siro?

Vai pitääkö miehen olla aina sellainen ronski että se vetää naista?

18

5450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaali Nainen

Ei miehen rakenteella ole mitään väliä. Itse olen seurustellut jos jonkin näköisen tyypin kanssa. Jos pilkettä löytyy silmäkulmasta ja on tasapainoinen henkisesti itsensä kanssa ei ole mitään väliä onko siro vai läski. Enkä itse edes ole ruma nainen.

• Babe

Kyllä siinä tulee sellainen fiilis, että tuota miestä on suojeltava kaikelta pahalta. Kävikin kerran niin, kun seurustelin hentorakenteisen miehen kanssa. Pari kundia tuli siihen soittamaan suutaan kadulla ja minä menin väliin, ettei mussukalleni tapahdu mitään pahaa.
      Joten meikäläiselle täytyy ainakin olla vähän ronskimpi mies, jonka kainalossa on turvallista kulkea. Mielestäni miehen on oltava se kallio, jota ei tuulet ravistele.

• Hulli

Naiset taitavat pitää pitkiä, hoikkia mutta hieman lihaksikkaita miehiä kuumina pakkauksina erilaisten keskustelujen perusteella. Vaikea tosin tietää mikä on tilanne jos mies todella on naisellisen siro ja hentorakenteinen.

• minä

öh ei kait se niinkään ole!
        itse pitkänä, hoikkana ja lihaksikkaana taas uskon että nallekarhumaiset miehet ovat in erinäisten keskustelujen perusteella!
        johtuneeko siitä että naiset haluavat itseään hieman läskimmän miehen että kehtaisivat estottomasti kulkea stringeissä läskit pursuen?? :D

• mittakirvesmies

Pitkänä, hoikkana ja hieman lihaksikkaana voin kertoa kokemuksen äänellä: tietty naistyyppi käy kuumana, mutta eipä siitä paljoa ilo irtoa... itse kun en pidä pyylevyyteen taipuvista lyhyehköistä neitosista.

Makuasia se ulkonäköasia ja siitä ei voi kiistellä. Sitä minä vain monasti olen kummastellut, että mikä siinä on, että pitkänhoikat naiset eivät kiinnostu ulkonäöllisesti kaltaisestaan miehestä?!

• donna

Määhän oon aivan retkussa sellaseen pieneen ja siroon :)

• ^Riikka^

mun oma kulta on siro ja sellanen pikkunen ja musta se on aivan ihana!

• pitkä

Ei oikein sytytä kovin siro mies, kun itse olen pitkä ja normaalipainoinen. Ei pahalla, mutta on minusta jotenkin outoa, jos mies on yhtä pitkä ja painaa saman verran kuin minä. Mutta mielipiteitä on monia ..:)

• Keskikokoinen nainen

Anteeksi! Oli vain minun mielipiteeni!

• nami

mulle kolahtaa mies jolla on pyöreät olkapäät, muuten ei tarvii olla lihaskimppu mut ruippakoipia en kyllä jaksa katsoa.älköä.

• mamma

Moi, ihan sama onko pieni, suuri, laiha, lihava. Meitä naisia on moneen junaan, yhdet tykkää yhdestä ja toiset toisesta. Mun mies on pitkä ja aika laiha, kädet kuin heinän varret mutta silti sitä voimaa riittää.

• nora

Pidän siroista ja pitkistä miehistä. Tämänkin hetkinen poikaystäväni on minua paljon pidempi ja painaa vain muutaman kilon minua enemmän. Ja minuakin pidetään ihan hoikkana! Useat entiset poikaystäväni ovat olleet jollakin tavalla feminiinisiä. (jotkut ovat meikkanneet, toisilla hento ruumiinrakenne yms.)

• Anonyymi

No minä olen 53kg ja mieheni 65kg, ollaan molemmat siroluisia ja hoikkia vaikka kumpikaan ei ole lyhyt.
      Minua ei hoikkana naisena haittaa miehen sirous.

• Anonyymi

Haetanneeko tuo mittää.

• Anonyymi

Tykkään hoikista miehistä.

• Anonyymi

Voimakas ja vahva iso mies luo aina turvan tunnetta enempi.

• Anonyymi

Voi se mies sirompikin olla.

• Anonyymi

En pidä kovin pitkistä miehistä, enkä laihoista. Laihuus muistuttaa ex-miehestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe