Mikä on punkku?

tiätämätön

Asiantuntevuutta haussa

33

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No se on jotain, mitä nyt on lasissa.

• Kis-kisu

Sullakin?

Löysin jonkun pinot noirin kaapin perukoilta ja täähän on ihan hyvää.

• Kis-kisu kirjoitti:

Sullakin?

Löysin jonkun pinot noirin kaapin perukoilta ja täähän on ihan hyvää.

Mää on perso suklaalle ja hyvälle punkulle. Joskus epäilyttää sukupuoleni. Toisaalta sitä mä kai olen. Sukupuoleton...

Ps. Mä diggaan italiaanoista.

• Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

Mää on perso suklaalle ja hyvälle punkulle. Joskus epäilyttää sukupuoleni. Toisaalta sitä mä kai olen. Sukupuoleton...

Ps. Mä diggaan italiaanoista.

Ei kai se nyt niin sukupuoliasia ole kai, itse kotioloissa tykkään juoda punkkua kai jo ihan laiskuuttani kun ei tarvitse kuljetella tyhjiä pulloja liiallisessa määrin kauppaan niin kuin oluen kanssa tai blandailla niin kuin pahoja väkeviä eikä lähde lapasesta niin kuin hyvien väkevien kanssa voisi käydä. Minä tykkään myös italiailisista ja muutkin "vanhat" viinimaat on ihan ok, uudemmista ehkä australiaiset on hyviä ja helppoja juotavia.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Ei kai se nyt niin sukupuoliasia ole kai, itse kotioloissa tykkään juoda punkkua kai jo ihan laiskuuttani kun ei tarvitse kuljetella tyhjiä pulloja liiallisessa määrin kauppaan niin kuin oluen kanssa tai blandailla niin kuin pahoja väkeviä eikä lähde lapasesta niin kuin hyvien väkevien kanssa voisi käydä. Minä tykkään myös italiailisista ja muutkin "vanhat" viinimaat on ihan ok, uudemmista ehkä australiaiset on hyviä ja helppoja juotavia.

Mä diggaan juoda punkku kaikissa olosuhteissa. Joskus on vaan turvallisempaa juoda olutta...

Ausseista ei ole ihmeemmin kokemusta, mutta en ole ikinä kärsinyt pahempaa kanuunaa kuin valkkarikanuuna.

• Juoma, jota en voi juoda kuin pari lasia maksimissaan. Se tanniini..

Hirveän hyväähän se, etenkin liharuuan, esim. riistan kanssa.

• Ikisinkku M

• y.b ulos kirj.
        Ikisinkku M kirjoitti:

Kyllä hyvä viini on hyvää ihan ilman ruokaakin, kokeile vaikka tuollaista vähätanniinista:

http://www.viinikartta.fi/viini/920997

On on, mutta sen verran viinejä maistellut, että tiedän, että kaksi lasia on punkkua sopiva. Siksi olen suosiolla valkkari-ihmisiä.

• y.b häips..
        y.b ulos kirj. kirjoitti:

On on, mutta sen verran viinejä maistellut, että tiedän, että kaksi lasia on punkkua sopiva. Siksi olen suosiolla valkkari-ihmisiä.

Ai niin ja lisäksi punaviinistä tulee väsy olo, valkoviini taas piristää :)

• Ikisinkku M
        y.b ulos kirj. kirjoitti:

Uskotaan eihän se punkku kaikille välttämättä käy ylenmäärin nautittuna ja mulla ainakin on sen verran isot lasit että kahteen menee jo puoli pulloa ja jos ei riitä niin voihan sitä valkkarilla jatkaa.

• Ikisinkku M
        y.b häips.. kirjoitti:

Ai niin ja lisäksi punaviinistä tulee väsy olo, valkoviini taas piristää :)

Ei kai, kyllä minua punkkukin piristää :)

• Ikisinkku M
        Ikisinkku M kirjoitti:

Uskotaan eihän se punkku kaikille välttämättä käy ylenmäärin nautittuna ja mulla ainakin on sen verran isot lasit että kahteen menee jo puoli pulloa ja jos ei riitä niin voihan sitä valkkarilla jatkaa.

Tänään otan Genion kanssa Putinin kunniaksi koko pullollisen!

• Ikisinkku M kirjoitti:

Tänään otan Genion kanssa Putinin kunniaksi koko pullollisen!

Todennäköisesti saat persaukisena tyytyä vaan hanakirkkaaseen...

• Ja ainakin puolet palstan väestä väittää olevansa suunnalta pääkaupunkiseutu...

• Genio.Mente kirjoitti:

Minä ainakin olen. Ja kantakaupungissakin vielä...

https://www.youtube.com/watch?v=Y5E78KWeLnQ

Mutta et sitten punkusta tiennyt muuta kuin että se on lasiin laitettavaa?

Mutta ei se sinänsä yllätä. Pk-seudulta jossa kuitenkin erätaitoja on opeteltu vuosikymmeniä, suuri osa on huvittavan hauskoja metsäreissuilla.

• elisakettu kirjoitti:

Mutta et sitten punkusta tiennyt muuta kuin että se on lasiin laitettavaa?

Mutta ei se sinänsä yllätä. Pk-seudulta jossa kuitenkin erätaitoja on opeteltu vuosikymmeniä, suuri osa on huvittavan hauskoja metsäreissuilla.

Jos mä joskus eksyn eräreissulle ja mulle tulee nälkä, mä syön ensimmisenä oppaat. Ne ovat helpotien korvattavissa.

• Aatu Putler

• Aatu Putler kirjoitti:

Sillamäestä CCCP sinä olet

En ole edes käynyt siellä. Tiedän kyllä, mitä tarkoitat. En ole käynyt Kivi-Õlissa enkä Kohtla-Järvelläkään, ei vaan ole ollut asiaa sinne...

• Genio.Mente kirjoitti:

Jos mä joskus eksyn eräreissulle ja mulle tulee nälkä, mä syön ensimmisenä oppaat. Ne ovat helpotien korvattavissa.

Raakanakos pistelet poskeesi opasta? Osaatko tehdä tulen? Suolistaa? Tehdä suojan? Hankkiutua ihmisten ilmoille etsimään lisää lihaa? Entä jos hyttynen tulee ja pistää?

• elisakettu kirjoitti:

Raakanakos pistelet poskeesi opasta? Osaatko tehdä tulen? Suolistaa? Tehdä suojan? Hankkiutua ihmisten ilmoille etsimään lisää lihaa? Entä jos hyttynen tulee ja pistää?

:)... Kettuseni...

Muut tekee mitä osaa, minä tee mitä tarvitaan...

• Genio.Mente kirjoitti:

Mutta jos opas on sellainen... "Kettu"..., saatan harkita...

• exmex
        Genio.Mente kirjoitti:

LOL, yllätysten yllätys että Keenio pitää taas itseään super yksilönä. :)

• Genio.Mente kirjoitti:

Mutta jos opas on sellainen... "Kettu"..., saatan harkita...

Höps. On tainnut jo muutama punkkulasi mennä GM:n nielusta alas.

En minä mikään maukas ateria tai turistiopas ole.

• elisakettu kirjoitti:

Höps. On tainnut jo muutama punkkulasi mennä GM:n nielusta alas.

En minä mikään maukas ateria tai turistiopas ole.

:)..

Kyllä sä tiedät mitä sä olet. Mä en toisaalta usko sitä, et sä mikään minua ihmeempi eränkävijä olet. Ne eränkävijät on sellaisia harvasanaisia tökstöks-tiukkiksia. Vähän niinku se lapin noita mania ja viivar-ruunaiija. Sinä et ole mikään eräkettu, sinä olet cityketty...

• Genio.Mente kirjoitti:

Kyllä sä tiedät mitä sä olet. Mä en toisaalta usko sitä, et sä mikään minua ihmeempi eränkävijä olet. Ne eränkävijät on sellaisia harvasanaisia tökstöks-tiukkiksia. Vähän niinku se lapin noita mania ja viivar-ruunaiija. Sinä et ole mikään eräkettu, sinä olet cityketty...

Niinjoo... Muutama pullo...

• 6+20
        Genio.Mente kirjoitti:

todellinen Genio näyttäytyy :-) Muissa vikoja riittää,mutta yksi on ylitse muiden..

• 6+20 kirjoitti:

todellinen Genio näyttäytyy :-) Muissa vikoja riittää,mutta yksi on ylitse muiden..

Häh?

Ei erilaisuus tee kenestäkää viallista. Vittu, teillä muutamalla on on oikeestiin elämä hakusessa...

• Genio.Mente kirjoitti:

Niinjoo... Muutama pullo...

Sennii loppasuu :)

En ole eräkettu, mutta en citykettukaan. Enkä mikään luontotieteilijä ja vaikka tosikko olenkin, tuskin kovin ahdasmielinen. Mutta osan vuodesta ajan sallimissa puitteissa vietän aikaa liki erämaassa (erämaaksi nimittää pk-seutulaiset)(sen cityelämän ja mitä siihen liittyy vastapainoksi). Ei naapureita, ei sivilisaatiota, ei mukavuuksia. Metsä, järvi, hiljaisuus. Nam, se on hyvää punkkua se.

• elisakettu kirjoitti:

Sennii loppasuu :)

En ole eräkettu, mutta en citykettukaan. Enkä mikään luontotieteilijä ja vaikka tosikko olenkin, tuskin kovin ahdasmielinen. Mutta osan vuodesta ajan sallimissa puitteissa vietän aikaa liki erämaassa (erämaaksi nimittää pk-seutulaiset)(sen cityelämän ja mitä siihen liittyy vastapainoksi). Ei naapureita, ei sivilisaatiota, ei mukavuuksia. Metsä, järvi, hiljaisuus. Nam, se on hyvää punkkua se.

Citykettu sä oot, vaikka lähellä erämaata syntynyt ja kasvanut. City on enemmän sun koti kuin erämaa. Viihdyt kummassakin, mutta veri vetää silti aina Cityyn... :)

You can't fool me. Love you too much and know you too well...

Hyvää yötä...

https://www.youtube.com/watch?v=MzheWNd65x4

• Genio.Mente kirjoitti:

Citykettu sä oot, vaikka lähellä erämaata syntynyt ja kasvanut. City on enemmän sun koti kuin erämaa. Viihdyt kummassakin, mutta veri vetää silti aina Cityyn... :)

You can't fool me. Love you too much and know you too well...

Hyvää yötä...

https://www.youtube.com/watch?v=MzheWNd65x4

Piti hetki pohtia tuota, miten sanat asetella. Oikeassahan olit, kuten hyvin tiedät.

Rauhallisia unia nukkuville.

• "Mikä on punkku?"
      Se on sitä seurustelujuomaa, josta tulee iloiselle tuulelle. Aina toivon, ettei siitä tule pää kipeäksi. Joskus harvoin viitsin ottaa muutaman lasillisen.
      Punkusta saa posket punaisiksi. :)

• Oletko koskaan

istunut paljaalla pyllylläsi jonkun miehen naamalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      86
      6338
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe