Noniin.tuli vaan mieleen ku täällä puhutaan tyylistä jne....mut mites tän palstan lukioiden autotilanne.....millasis vehkeis se rockabilly paukkuu? itellä valiant vm:65
autotilanne?
14
2009
Vastaukset
- Juu-u!
Kyllähä meiltä kaikilta löytyy varmasti joku hilippee kaara ;) mun exällä oli vallu -65 ja -67. =) MOPAR = Minulla On Paras Amerikan Rauta ;)
- wanda
oli taas pakko avata ku näin sun nimim. linkin : ) ja taas sai nauraa : ) hih hii!!
mun isän äidin kaiman koiran entisel omistajan naapurin sedän kummin mies ystävällä oli plymounth '59 royl heh hee!!
just joo!! - rockababe
wanda kirjoitti:
oli taas pakko avata ku näin sun nimim. linkin : ) ja taas sai nauraa : ) hih hii!!
mun isän äidin kaiman koiran entisel omistajan naapurin sedän kummin mies ystävällä oli plymounth '59 royl heh hee!!
just joo!!Hehee... :) Ehee!! Ei kai se nyt niin kivaa oo? No onse hyvä et minu jutut kiinnostaa sua! ;)
- :) :)
ei vaan MOPAR= Mootorin Osia Pitkin AjoRataa. :)
- rockababe
Kyllähä meiltä kaikilta löytyy varmasti joku hilippee kaara ;) mun exällä oli vallu -65 ja -67. =) MOPAR = Minulla On Paras Amerikan Rauta ;)
- priest
vaimolla on camaro ja lastenkuljetus autona astro.
molemmat 80-luvulta. itse ajelen arkisin mesellä,
90-luvulta.ennenkuin annatte "palautetta",niin
ikääkin on jo 40 vuotta.nuorempana ajelin kyllä
esim. impala -61.- rockabeibe
Impalat on iiihania! :P Gm:ssä ei oo mitään vikaa, päinvastoin! Mut mopari on vaa hyvä ku se on suomessa niin suosittu =)
- casablancarocker
rockabeibe kirjoitti:
Impalat on iiihania! :P Gm:ssä ei oo mitään vikaa, päinvastoin! Mut mopari on vaa hyvä ku se on suomessa niin suosittu =)
HEHE uistelet varmaan impalassa kun panin sua vittuihin forsella!
- hotrod veijo
casablancarocker kirjoitti:
HEHE uistelet varmaan impalassa kun panin sua vittuihin forsella!
...minäkin! Persiisiin pistelin ahtaassa MOPAR:in ritsassa. Iso-ahterinen tämä moparin rassaaja.
hotrod veijo kirjoitti:
...minäkin! Persiisiin pistelin ahtaassa MOPAR:in ritsassa. Iso-ahterinen tämä moparin rassaaja.
-68 laikka avo rysky oottelee parempaa ens kesää. Jospa siinä sitten ees joku musa kuuluis, nyt ei oo jenkkakonetta lainkaan.
- ...
sanzi79 kirjoitti:
-68 laikka avo rysky oottelee parempaa ens kesää. Jospa siinä sitten ees joku musa kuuluis, nyt ei oo jenkkakonetta lainkaan.
M O P A R = miksi olet paska aina rikki
- jiijii
... kirjoitti:
-65 galaxie avolla, ei ollu kesällä jenkkavehkeitä paikallaan ollenkaan, mutta voihan siellä soitella vaikka omaa suutansa
- rock-a-cat
... kirjoitti:
Pistä hei paremmaks!
MOPAR= Minulle Osui Paskaks Ajettu Romu ;)
- Kumma.
" itse ajelen arkisin mesellä,
90-luvulta.ennenkuin annatte "palautetta",niin
ikääkin on jo 40 vuotta.nuorempana ajelin kyllä
esim. impala -61. "
Ikäkö se pakottaa sut mersuun vaihtamaan...just just.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on44096- 454053
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai843303Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist403198En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142997Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632841- 252409
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42340Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141848Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231747