autotilanne?

valsu 65

Noniin.tuli vaan mieleen ku täällä puhutaan tyylistä jne....mut mites tän palstan lukioiden autotilanne.....millasis vehkeis se rockabilly paukkuu? itellä valiant vm:65

14

1953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu-u!

Kyllähä meiltä kaikilta löytyy varmasti joku hilippee kaara ;) mun exällä oli vallu -65 ja -67. =) MOPAR = Minulla On Paras Amerikan Rauta ;)

• wanda

oli taas pakko avata ku näin sun nimim. linkin : ) ja taas sai nauraa : ) hih hii!!
        mun isän äidin kaiman koiran entisel omistajan naapurin sedän kummin mies ystävällä oli plymounth '59 royl heh hee!!

just joo!!

• rockababe
        wanda kirjoitti:

oli taas pakko avata ku näin sun nimim. linkin : ) ja taas sai nauraa : ) hih hii!!
        mun isän äidin kaiman koiran entisel omistajan naapurin sedän kummin mies ystävällä oli plymounth '59 royl heh hee!!

just joo!!

Hehee... :) Ehee!! Ei kai se nyt niin kivaa oo? No onse hyvä et minu jutut kiinnostaa sua! ;)

• :) :)

ei vaan MOPAR= Mootorin Osia Pitkin AjoRataa. :)

• rockababe

Kyllähä meiltä kaikilta löytyy varmasti joku hilippee kaara ;) mun exällä oli vallu -65 ja -67. =) MOPAR = Minulla On Paras Amerikan Rauta ;)

• priest

vaimolla on camaro ja lastenkuljetus autona astro.
      molemmat 80-luvulta. itse ajelen arkisin mesellä,
      90-luvulta.ennenkuin annatte "palautetta",niin
      ikääkin on jo 40 vuotta.nuorempana ajelin kyllä
      esim. impala -61.

• rockabeibe

Impalat on iiihania! :P Gm:ssä ei oo mitään vikaa, päinvastoin! Mut mopari on vaa hyvä ku se on suomessa niin suosittu =)

• casablancarocker
        rockabeibe kirjoitti:

Impalat on iiihania! :P Gm:ssä ei oo mitään vikaa, päinvastoin! Mut mopari on vaa hyvä ku se on suomessa niin suosittu =)

HEHE uistelet varmaan impalassa kun panin sua vittuihin forsella!

• hotrod veijo
        casablancarocker kirjoitti:

HEHE uistelet varmaan impalassa kun panin sua vittuihin forsella!

...minäkin! Persiisiin pistelin ahtaassa MOPAR:in ritsassa. Iso-ahterinen tämä moparin rassaaja.

• hotrod veijo kirjoitti:

...minäkin! Persiisiin pistelin ahtaassa MOPAR:in ritsassa. Iso-ahterinen tämä moparin rassaaja.

-68 laikka avo rysky oottelee parempaa ens kesää. Jospa siinä sitten ees joku musa kuuluis, nyt ei oo jenkkakonetta lainkaan.

• ...
        sanzi79 kirjoitti:

-68 laikka avo rysky oottelee parempaa ens kesää. Jospa siinä sitten ees joku musa kuuluis, nyt ei oo jenkkakonetta lainkaan.

M O P A R = miksi olet paska aina rikki

• jiijii
        ... kirjoitti:

-65 galaxie avolla, ei ollu kesällä jenkkavehkeitä paikallaan ollenkaan, mutta voihan siellä soitella vaikka omaa suutansa

• rock-a-cat
        ... kirjoitti:

Pistä hei paremmaks!
        MOPAR= Minulle Osui Paskaks Ajettu Romu ;)

• Kumma.

" itse ajelen arkisin mesellä,
      90-luvulta.ennenkuin annatte "palautetta",niin
      ikääkin on jo 40 vuotta.nuorempana ajelin kyllä
      esim. impala -61. "

Ikäkö se pakottaa sut mersuun vaihtamaan...just just.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe