palvoo rahaa kuten tiedämme ja tästä paras esimerkki on kokoomuksen kannattaja Björn Wahlroos joka muutti Ruotsiin ettei vaan joutuisi maksamaan veroja.
Oikeastaan hän ei edes ole suomalainen vaan härski rantaruotsalainen joka halveksii ja vihaa suomalaisia.
http://aijaa.com/dBhQvn
Kokoomus
8
91
Vastaukset
- Kis-kisu
Wahlroos on RKP:n jäsen.
- kaarne.
Aivan, mutta hän on myös kokoomuksen kannattaja ja kokoomus ja rkp ovat käytännössä yksi ja sama asia.
Suurin osa molempien puolueiden jäsenistä on rikkaita tyyppejä joille Suomen itsenäisyys on kauppatavaraa. - aIbatrossi
kaarne. kirjoitti:
Aivan, mutta hän on myös kokoomuksen kannattaja ja kokoomus ja rkp ovat käytännössä yksi ja sama asia.
Suurin osa molempien puolueiden jäsenistä on rikkaita tyyppejä joille Suomen itsenäisyys on kauppatavaraa.Tyhmä savolaxi cissi-mummeli ei osaa ruotsia
eikä tiedä, että ärkkoppee on ruotiskielinen kokoomus
Kaheli mummeli yrittää vaan vaikuttaa tietävältä
Tyhmä kuin Ratikan kumiämmä
- jyrki katainen
Kokoomuslaiset ovat kauppiaita.
Maksa tarpeeksi ja heikäläiset myyvät vaikka Suomen lipun ulkomaille.
Roskajengiä prkl!- aIbatrossi
Sananmukaisesti totta tuokin
Suomen kauppalaivasto, jopa valtionkin omistamat laivat
ovat vaihtaneet Suomen lipun mukavuuslippuihin
Panaman. Liberian ja monen muun maal lippuihin verottomiin
ja Merimiesunionin ulottumattomiin
Ammattitaidon puuttesta muistuttaa m/s Estonia
minun aikana Viking Sally----suunniteltu kestämään vain
parin tunnin Ahvenanmeren ylitys normaalikelillä
ei myrskyssä ollut asiaa sinne Suomen lipulla
Tyyppi on jo 4 vuotta sitten uhannut muuttaa Ruotsiin ja nyt se sitten muutti kun mikään ei ainakaan paremmaksi ole muuttunut, joten big deal. Urpilaasenkaan tartte kattoa kuin peiliin ja pitää turpansa tukossa.
Muutenkin joku Wahlroosin verotuotot on vain pisara meressä, samoin kuin joku Fazerin suvun(jotka kans ovat muuttamassa pois), helevetin hyvä, että se kuitenkin herättää keskustelua verotuksen tasosta.
Perisuomalainen kiuasvalmistaja Harviakin piti myydä ulkolaisille sijoittajille kun lapsilla ei ollut sitä varaa periä. Sitte kaikenmailman sosialistit urputtaa kun Suomessa ei ole tuotantoa ja kaikki myydään ulkomaille.
Haistakaa paska.- Kis-kisu
Mä luulen, että Nalle jollain perverssillä tavalla haluaa Suomen parasta. Mutta kenen tahansa käämit palaa kun toiset ei ymmärrä selvää puhetta eikä ota neuvoja käyttöön. Ruotsiin muutto on näkyvä demonstraatio, monissa lehdissä on jo esitetty laskelmia mitä se Suomen valtiolle nyt sitten tuli maksamaan.
Niitä vispipuuronvärisiä housuja on vaan vaikea antaa anteeksi. Sinä rela et semmosia koskaan pukisi. - aIbatrossi
Kis-kisu kirjoitti:
Mä luulen, että Nalle jollain perverssillä tavalla haluaa Suomen parasta. Mutta kenen tahansa käämit palaa kun toiset ei ymmärrä selvää puhetta eikä ota neuvoja käyttöön. Ruotsiin muutto on näkyvä demonstraatio, monissa lehdissä on jo esitetty laskelmia mitä se Suomen valtiolle nyt sitten tuli maksamaan.
Niitä vispipuuronvärisiä housuja on vaan vaikea antaa anteeksi. Sinä rela et semmosia koskaan pukisi.cissin harhaluuloon suosittelisn Peratsiinia
Sitä muutkin skitsot syövät
Paitsi Leif Norrgård Yakov jemmaa lääkkeensä
kun luulee olevansa terve, kuin pukki ja murhailee päässä
puhuvan jumalan käskystä
Samanlainen sielujen kalastaja cissikin on
siis MIELISAIRAS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5210425Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1376427"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn744608Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul143497Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1433260Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2833075Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1512843Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota672786Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52232Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait342164