Kokoomus

kaarne.

palvoo rahaa kuten tiedämme ja tästä paras esimerkki on kokoomuksen kannattaja Björn Wahlroos joka muutti Ruotsiin ettei vaan joutuisi maksamaan veroja.

Oikeastaan hän ei edes ole suomalainen vaan härski rantaruotsalainen joka halveksii ja vihaa suomalaisia.

http://aijaa.com/dBhQvn

8

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kis-kisu

Wahlroos on RKP:n jäsen.

• kaarne.

Aivan, mutta hän on myös kokoomuksen kannattaja ja kokoomus ja rkp ovat käytännössä yksi ja sama asia.

Suurin osa molempien puolueiden jäsenistä on rikkaita tyyppejä joille Suomen itsenäisyys on kauppatavaraa.

• aIbatrossi
        kaarne. kirjoitti:

Aivan, mutta hän on myös kokoomuksen kannattaja ja kokoomus ja rkp ovat käytännössä yksi ja sama asia.

Suurin osa molempien puolueiden jäsenistä on rikkaita tyyppejä joille Suomen itsenäisyys on kauppatavaraa.

Tyhmä savolaxi cissi-mummeli ei osaa ruotsia
        eikä tiedä, että ärkkoppee on ruotiskielinen kokoomus

Kaheli mummeli yrittää vaan vaikuttaa tietävältä

Tyhmä kuin Ratikan kumiämmä

• jyrki katainen

Kokoomuslaiset ovat kauppiaita.

Maksa tarpeeksi ja heikäläiset myyvät vaikka Suomen lipun ulkomaille.

Roskajengiä prkl!

• aIbatrossi

Sananmukaisesti totta tuokin

Suomen kauppalaivasto, jopa valtionkin omistamat laivat
        ovat vaihtaneet Suomen lipun mukavuuslippuihin
        Panaman. Liberian ja monen muun maal lippuihin verottomiin
        ja Merimiesunionin ulottumattomiin
        Ammattitaidon puuttesta muistuttaa m/s Estonia
        minun aikana Viking Sally----suunniteltu kestämään vain
        parin tunnin Ahvenanmeren ylitys normaalikelillä
        ei myrskyssä ollut asiaa sinne Suomen lipulla

• Tyyppi on jo 4 vuotta sitten uhannut muuttaa Ruotsiin ja nyt se sitten muutti kun mikään ei ainakaan paremmaksi ole muuttunut, joten big deal. Urpilaasenkaan tartte kattoa kuin peiliin ja pitää turpansa tukossa.

Muutenkin joku Wahlroosin verotuotot on vain pisara meressä, samoin kuin joku Fazerin suvun(jotka kans ovat muuttamassa pois), helevetin hyvä, että se kuitenkin herättää keskustelua verotuksen tasosta.

Perisuomalainen kiuasvalmistaja Harviakin piti myydä ulkolaisille sijoittajille kun lapsilla ei ollut sitä varaa periä. Sitte kaikenmailman sosialistit urputtaa kun Suomessa ei ole tuotantoa ja kaikki myydään ulkomaille.

Haistakaa paska.

• Kis-kisu

Mä luulen, että Nalle jollain perverssillä tavalla haluaa Suomen parasta. Mutta kenen tahansa käämit palaa kun toiset ei ymmärrä selvää puhetta eikä ota neuvoja käyttöön. Ruotsiin muutto on näkyvä demonstraatio, monissa lehdissä on jo esitetty laskelmia mitä se Suomen valtiolle nyt sitten tuli maksamaan.

Niitä vispipuuronvärisiä housuja on vaan vaikea antaa anteeksi. Sinä rela et semmosia koskaan pukisi.

• aIbatrossi
        Kis-kisu kirjoitti:

Mä luulen, että Nalle jollain perverssillä tavalla haluaa Suomen parasta. Mutta kenen tahansa käämit palaa kun toiset ei ymmärrä selvää puhetta eikä ota neuvoja käyttöön. Ruotsiin muutto on näkyvä demonstraatio, monissa lehdissä on jo esitetty laskelmia mitä se Suomen valtiolle nyt sitten tuli maksamaan.

Niitä vispipuuronvärisiä housuja on vaan vaikea antaa anteeksi. Sinä rela et semmosia koskaan pukisi.

cissin harhaluuloon suosittelisn Peratsiinia
        Sitä muutkin skitsot syövät
        Paitsi Leif Norrgård Yakov jemmaa lääkkeensä
        kun luulee olevansa terve, kuin pukki ja murhailee päässä
        puhuvan jumalan käskystä

Samanlainen sielujen kalastaja cissikin on

siis MIELISAIRAS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      540
      4645
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3721
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2352
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      482
      2221
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1555
    6. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      116
      1524
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1413
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      69
      1340
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      70
      1323
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1164
    Aihe