paskan maku suussa

loppunut

En tiedä kuuluuko tänne mutta meillä oli ihan ok suhde jonka päätimme lopettaa ns yhteistuumin erinäisistä syistä ja vielä ystävinä.. nainen hyppäsi heti sänkyyn uuden miehen kanssa. Ja sama meno vain jatkuu. Omasta mielestä toista voisi edes sen verran arvostaa että vähän ajattelee, kun aika paska mieli tollasesta jäi, Kai se sitten niin on että kun on sinkku niin voi tehdä mitä haluaa. Vai onko teidän mielestä jokin "aika" tällaiselle hyvä odottaa.? Tuntuu muutenkin että hän on kuin eri ihminen sinkkuna, Tietenkin ihmiset ovat erilaisia ja kaikki ajattelee toisin..

8

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kis-kisu

      Ei ole mitään aikaa, mikä pitäisi suhteen päättymisen jälkeen odottaa. Toiset lohduttautuu heti seksillä tai laastarisuhteilla, toiset viettää aikaa itsekseen ja palautuu sillä tavalla. On epärealistista olettaa, että ihmisten, jotka eivät tarvitse tunteita seksin harrastamiseen, pitäisi elää samalla tavalla kuin ne ihmiset, jotka eivät koe seksuaalista halua ilman tunteita. Eiköhän se ole riittävä rangaistus sinänsä, jos seksi ei ole heille mitään suurta ja spesiaalia.

    • loppunut

      Näin yritin itsekin asiaa järkeillä.. Kai sitten olen ehkä se "tunteikkaampi" ihminen tällaisissa asioissa kun jään miettimään... Ehkä minunkin pitäisi kokeilla jotain muuta keinoa. Mut kiitos kommentista!

    • amanthea

      Yllättävää, miten naiset voikin olla suorasukaisempia suhteen päättymisen jälkeen ja jättävät miehen ulospäin melko tunteettomasti. Laastarisuhde voi olla hyväkin, jos on päättyneessä suhteessa ongelmia ollut seksin saralla. Sitä laastaria pitäisi myös helliä, ettei vahinko pääse kiertämään… joka tapauksessa, ei kypsä teko eksältäsi.

    • loppunut

      Omasta mielestänikin asia on yleensä toisinpäin. Seksipuoli oli ihan ok, ainakin sellaisen vaikutelman minä sain. Ehkä tästä johtuen on helpompi päästä yli erosta kun huomaa ettei toisella ainakaan jäänyt mitään hampaankoloon.. tai ainakaan minun kanssani.. En voi kumminkaan sanoa että helppoa se olisi mutta yritetään! Olen joka tapauksessa samaa mieltä sun kaa amanthea ettei järin kypsää toimintaa..

      • amanthea

        Suo itsellesi mahdollisuus olla vapaa ja katsella ympärille, mieti miten mahtava vuodenaika edessä. Kokemusta rikkaampana. Lopulta suhteesta jää päällimmäisenä hyvät muistot, ikävät unohtuu ja muistuttaa vain, miten ei ollut hyvä...


    • Mielestäni lohtuseksi ei kerro tunteettomuudesta vaan pikemminkin siitä, että ihmisellä ei ole kykyä tai halua käsitellä tunteitaan. Se on helppo tapa paeta asioita ja aiheuttaa hetkellisen hyvän olon, kunnes tyhjä olo valtaa mielen. Tietysti jätetyllä osapuolella syynä saattaa olla ns. kostoseksi ja halu näyttää, että kyllä minä muille kelpaan.

      Itsekin juuri suhteen päättäneenä mietin, että kumman tien valitsen. Seksi olisi helppo ratkaisu ja tuntuuntuisi tylsältä elää selibaatissa siihen saakka, kunnes olen valmis uuteen rakkaussuhteeseen. Toisaalta tässä olisi taas itsetutkiskelun paikka :/

    • loppunut

      Todella hyvin kyllä kirjoitettu amanthea. Ei tuohon voi kyllä paljoa lisätä. Ja miten mr groove sanoi että tässä on nyt pari tietä mihin lähtee; joko miettii/tutkii itseään tai lähtee vain jatkamaan elämää kohti uusia ulottuvuuksia. Molemmissa hyvät ja huonot puolensa..

    • Anonyymi

      Mitäpä eron jälkeen kyttäät mitä ex tekee😂😂Jokaisen oma asia mitä elämässään tekee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe