Palautusjuomista

-10kg

Heissan!

Painonpudotuksen yhteydessä olen aloittanut hölkkäämisen reilu kuukausi sitten. Yleensä hölkkään 2-5 kertaa viikossa (useimmiten ehkä 4kertaa) reittiä jonka tarkkaa pituutta en tiedä mutta voisin kuvailla sen seuraavasti:

Kävelen n. 200m hiekkatielle josta aloitan lenkin. Hölkkään suht ripeästi arviolta 1-1,5km päähän läheiselle juna-asemalle, josta nousen ripeästi portaita ylös. Portaiden jälkeen jatkuu ylämäki jonka päässä on päiväkoti, tästä jatkan hölkkäämistä ehkä 400m läheiselle liikenneympyrälle, ylitän tien, ja lähden kävelemään erittäin jyrkkää ylämäkeä ylös. Ylämäen loputtua hölkkään ehkä taas arviolta sen kilometrin ja taas kävelen ylämäkiä ylös. Näiden jälkeen olen jo yleensä aika lopussa mutta jatkan hölkkää vielä n. 0,5-1km verran kunnes tulee taas rappusia. Näiden rappusten jälkeen tulee ensimmäinen alamäki jonka kävelen. Läheisestä risteyksestä jatkan hölkkää ylämäelle asti josta lähteekin viimeiset 300m ovelle. Tämänkin matkan hölkkään rutistaen jos puhtia vielä riittää.

Eli pitäisikö mun nauttia palautusjuoma tällaisen lenkin päätteeksi ? Oon yrittänyt suunnitella ton reitin hyvällä tavalla haastavaksi, eli just että kun kävelen on ne rappusia tai ylämäki etappeja, ja kyllä tulee kova hiki ja syke nousee tällaisella huonokuntoisella (ex) ryhävalaalla :)

mutta tosiaan en noista palautusjuomista paljoa ymmärrä. Pitäisikö näitä nauttia ja mikä "vaikutus" näillä sitten on ? Tai miksi lihasten täytyisi palautua ? Voiko näitä juomia valmistaa itse ? Mitä aineita näissä palautusjuomissa on ?

Valaiskaa minua tietämätöntä :D haluan maksimoida harjoittelun tehon ja haluan vinkkejä miten tehdä näin :) !

2

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusavuton

      Et todellakaan tarvitse mitään palautusjuomia !! Herran isä, mistä näitä uusavuttomia oikein sikiää !!

      • -10kg

        No kiitos että vastasit kysymykseen, mutta en koe olevani uusavuton vain koska en tiedä palautusjuomista yhtään mitään :) tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe