Jotenkin alkaa tympimään kun aina huomaa ettei naiset kiinnostu minusta ja eivätkä luon kiinnostuneita katseitaan minuun? Olin siten vaikka missä niin aina sama juttu? heidän ilmeistä voisi päätellä että oikein jopa inhoavat ulkonäköani?
Se on outoa kun en mielestäni ole edes alkuunkaan ruma vaan jopa hyvännäköinen mies? Minussa on toki se vika että en tohdi aloittaa keskustelua tai en tohdi edes heille hymyillä yms kun pelkään vastaanottoa ja sitä että mitä he sitten minusta ajattelevat.
Tämä ujous ja arkuus siis pitää minut varmasti loppuelämän sinkkuna :( Voi kuinka haluaisinkin jakaa ajatuksiani ja tuntemuksiani jonkun kivan naisen seurassa kävellen käsikädessä jossain merenrannalla kesäyössä yms Ette voi tietää kuinka minuun ottaa kun sukulaiset ja kaverit ina välillä huomauttavat tai kyselevät että miksei sinulla ole vieläkään ketään naista ja onpa jopa vihjailtu suoraan että ota sitte mies jos et naista saa? Eipä minua enää oikein kiinnosta missään liikkua yksinään kun tiedän mitä minusta aletaan ajattelemaan. On kamalaa jos heteroa luullaan homoksi ja kun ei tiedetä esim minunkaan todellista syytä tähän yksinäisyyteen, sillä en ole viitsinyt kertoilla että kun nyt olen niin kauhean ujo ja arka ja muuta paskaa?
Toivottavasti saan rohkeutta ja itsevarmuuta jostakin ja että tuleva kesä tuo jotain uutta elämääni :)
Mikä ihme kun naiset ei minusta kiinnostu?
11
247
Vastaukset
- häivy pelle
Katsos nyt vielä peiliin oikein tarkasti niin kyllä se selviää, miksi sinua inhotaan joka paikassa.
- ätmi
LOL, aika noloa!
- Typy Tipunen
No voi hyvänen aika - jos ujostelet ja et ota kontaktia kehenkään (et mene juttelemaan, katso ihmisiä silmiin, hymyile) niin miten sinä kuvittelet että kukaan tulisi juttelemaan? Se ei kuule auta ku ottaa itseään niskasta. Jos et ujoudelta kykene puhumaan, nii yritä nyt edes uskaltautua hymyilemään ja hakemaan katsetta. Jos olet hyvännäköinen mies niin tuokin tulee olemaan riittävää kun tarpeeksi itsevarmuutta omaava nainen tulee vastaan. Tosin sanonpa senkin, että ne itsevarmat haluaisivat varmaan kaltaisensa.
Rakkausasioissa nyt on otettava hieman riskiä. Kyllä niit pakkeja niille itsevarmoille ja kauniillekin tulee, sitä ei vain pidä ottaa vakavasti tai itseensä. Ei voi olettaa että kaikki kiinnostuvat automaattisesti jos saa puristettua itsestään aloitteen.
Mietipä tämän asian takana olevaa: jos et uskalla hymyillä tai ottaa kontaktia kehenkään, miten uskaltaisit tapailla jos siihen asteeseen pääsee? Jännittävää ja vaikeaa se sekin on ujolle ihmiselle. Haen nyt sitä tällä että ei näissä asioissa ole sitä helppoa väylää - joka tapauksessa joudut poistumaan mukavuusalueeltasi. Suosittelisin tekemään sen jo tässä vaiheessa ettei tarvitse ikuisuuksia odotella.
Ja jotta ei tarvitse jälkikäteen harmitella menetettyjä vuosia ja tilaisuuksia, kun huomaa ettei näihin asioihin kuolekaan.- 4+17
No se on totta, että ei varmasti tule kukaan tekemään aloitetta, eikä tule vaikka kuinka hymyilisit, tai mitä vaan. Kuitenkaan ei kannata missään nimessä poistua omalta mukavuusaluuelta, koska ei naisia kuiteskaan kiinnosta mikään muu kuin raha ja status, paljon parempi on vain opetella olemaan yksin.
- tiedä sä se!
4+17 kirjoitti:
No se on totta, että ei varmasti tule kukaan tekemään aloitetta, eikä tule vaikka kuinka hymyilisit, tai mitä vaan. Kuitenkaan ei kannata missään nimessä poistua omalta mukavuusaluuelta, koska ei naisia kuiteskaan kiinnosta mikään muu kuin raha ja status, paljon parempi on vain opetella olemaan yksin.
Kylläpä oli kuin suoraan DarkFearin näppikseltä :)
No, eipä minullakaan nyt mitään loistavaa ratkaisua tuohon tilanteeseen ole, mutta jos nyt yhtään lohduttaa, niin voin kertoa, että et tosiaan ole yksin. Epäilen, että vähintäänkin puolet palstalaisista painiskelee saman ongelman kanssa, allekirjoittanut mukaan lukien. Jos ei tule jo teini-iässä aloittaneeksi sitä normaalia rakkauselämää, niin sen aloittaminen muuttuu vuosi vuodelta vaikeammaksi. En tarkoita, että kannattaisi kokonaan toivoaan heittää, mutta täytyy tiedostaa että jos esim. kolmeenkymppiin mennessä mitään ei ole tapahtunut, niin erittäin todennäköisesti mitään ei tapahdu jatkossakaan, ellei itse aktiivisesti tee asialle jotain.
Se, etteivät naiset osoita kiinnostusta ei todellakaan tarkoita sitä että sinussa olisi jotain vikaa. Ehkäpä luulevat sinua varatuksi tai jotain. Aika harvassa taitavat olla ne miehet (tai naiset) joihin toinen sukupuoli jatkuvasti osoittaa oma-aloitteisesti kiinnostusta.- 15+10
Oisit voinut tarjota itsesi hänelle, se ois ratkaissut kaikki ongelmat.
- 18+7
Kasvosi eivät varmaankaan ole komeat, jos naiset ei halua edes tutustua niin johtuu kasvoista tai todella lyhyestä ruumiinpituudesta.
Harmi ettei naiset edes ota selvää minkälainen on ihmisenä. Jos ei läpäise ulkonäkökarsintaa niin game over, onnea seuraavaan elämään.- 29vneitsyt
Tämä. Kaikki lähtee kasvoista. Jos et omaa vähintään komeaa ulkonäköä, saat tehdä todella paljon hommia naisen saamisen eteen. Itse olen jättäytynyt suhdemarkkinoilta kokonaan pois ja keskityn omiin harrastuksiini. Ei sillä pillulla loppujen lopuksi ole niin paljoa merkitystä kun voi vedellä käteenkin.
- en tajua teitä
Miten mies pohtii ja uskottelee itselleen olevansa jopa hyvännäköinen.
Jos mies on ns. hyvännököinen naiset kyllä tekevät aloitteita. Itse en ole hyvännäköinen, saan tehdä itse aloitteeni, ja tietenkin valtavasti pakkeja, mutta aina joskus onnistuu. Mutta kaverini, joka on pitkä ja komea mies, hällä on jatkuvasti naisia kimpussa. Hänpä on se joka antaa pakkeja naisille. - Luppakorviavaan
Naiset on yleensäkin nykyään joko lesboja tai luonne vikaisia sekopäitä.Yritä siinä löytää fiksu kumppani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441721Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2831709- 231578
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71238Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101077Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii66986Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66935Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko13921