Miehen asema tänä päivänä

mitässanoisin

Huom. En väitä, etteikö naisia olisi sorrettu pahasti työelämässä, en väitä etteikö naisten pitäisi saada saman verran rahaa kuin miesten samanarvoisesta työstä. Mutta väitän, että toisinaan feminismi ja naisten asenne pilaavat myös miesten uria. Näin on käynyt itselleni. Olen mies, joka osaa olla naisten kanssa. Aina olen osannut. En todellakaan mikään sovinisti tai muukaan nisti. Ystävällinen ja avoin. Ed. työpaikan jälkeen en enää tiedä, kuka olen. Minua ei kuunneltu, töitäni otettiin pois, tietoja salailtiin. Loppujen lopuksi teinkin virheitä, koska olin väsynyt ja maineeni ryvettynyt. Juoruiltiin vaikka mitä. Olin aika paljon pois ihan kiusaamisen takia.
Kiusaajat naisia: johtaja ja tämän alaisia. Paikkaani pedattiin ilmeisesti kouluttamattomalle naiselle, joka oli ollut talossa pitkään. Pätevänä ohitin hänet kuitenkin. Lopulta irtisanouduin, vaikka en olisi halunnut. En kuitenkaan enää jaksanut olla siellä käärmeenpesässä. Kukaan ei silti usko. Ei kai nyt miestä kiusata. Naisethan ovat niin hyviä. Joo, joo...

7

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lastentarha

      Naiset ja esimiehet on pahimpia työpaikkakiusaajia.......ne ei joudu vastuuseen mistään...sillä mähän olen nainen/esimies!!!!Muutama hymy ja silmienräpyttely kissanpentu ilme ja johtajat muut katsoo läpi sormien.....Naiset osaa myös halutessaan järjestää miehelle potkut.....Naiset katsovat aina olevansa oikeassa joka asiassa.....Jos miestä ei kiinnosta jonkun naisen seura...niin tämä järjestää miehelle tukalat oltavat työpaikalla....ja lopulta mies joutuu irtisanoutumaan kun ei kestä työpaikan ilmapiiriä kun kaikki käännetty vastaan!Tottakai pinnallisen tyhjännaurajan kanssa kiinnostaa höpötellä......

      • aöwep9

        "Lastentarhan" kertomus sopii täydellisesti kuvaamaan naisvaltaista työyhteisöä, jossa mies on aina altavastaajan asemassa. Ikävää on se, että työvoimapolitiikka ei myöskään ymmärrä irtisanoutumisen perusteita, jos syynä on naisvaltainen työyhteisö ja sen aiheuttamat komplikaatiot ihmisen hyvinvoinnissa. Itsekin irtisanoutuisin välittömästi, ellen tietäisi joutuvani karenssille ja sitä myötä myös taloudelliseen ahdinkoon.


    • sorrettu miäs

      Tämä palkkatason ilmoitusvelvollisuus työnantajalle on mainio asia. Ehkä minäkin lopulta tulen palkassa tasa-arvoiseksi työpaikan naisten kanssa.

    • weplasdkl

      Naisvaltaisella työpaikalla miehen asema voi olla hyvinkin kus*nen, jos silleen sattuu. No, syyhän on tietysti miehen. Eihän muita vaihtoehtoja voikkaan olla. Vai voiko?

    • Vai?

      Kiusaaville naispomoille taitaa olla ominaista oikein pikkutarkan nipottava keskittyminen siihen kiusattavaan hieman useammin kuin miespomoille, jotka käyvät muutaman kerran päivässä rähjäämässä rumasti jotain yleispätevää?

    • kavioistumalihakseen

      Naiset ovat paljon lahjakkaampia ihmissuhdepeleissä kuin miehet ja jos naisesimieheksi valikoituu luonnehäiriöinen tapaus, on mies altavastaajana todellisessa pulassa. Näin kävi minun kanssa ja potkut tulivat lopulta. En tiedä millä keinoilla esinaiseni on luikerrellut toimitusjohtajan suosioon, mutta ei ainakaan taidoillaan. Toisaalta hyvin hän pyörittää esimiestään ihan kaikessa. Lastentarha-nimimerkin jutun voin allekirjoittaa 100%.

      • Naisen alistama

        Näin se vaan ikävä kyllä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe