Stafflink kokemuksia

näinmeillä

Laitetaan vielä tänne oikeaan osioon kun edellinen viesti meni vähän väärään paikkaan eli saisin töitä kyseisen firman kautta mutta mietityttää että kannattaako?

Onko hyvä firma? Että eivät tee mitään 0-40h sopimuksia tms.?

Menenkö vai jätänkö suosiolla väliin?

6

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmeillä

      Lisään vielä että kyseessä on sellainen kaupunki kuin Tampere.

    • Eeroppi.

      Jätä todellakin menemättä. Mulle soittivat sieltä viime talvena että olisi lumihommia Wille- traktorin puikoissa. Mulla on kokemusta Willeistä muttei niillä auraamisesta. Stafflinkin kaveri, olikohan Jari tjsp, sanoi että "sano sille kiinteistöpalvelun pomolle että sulla kokemusta viime talven verran auraamisesta".
      Noooh, menin sitten sinne kiinteistöpalvelulle haastatteluun ja kävi ilmi että työkohde sijaitsee kaukana ja töitä on vain silloin kun lunta sataa ja palkkakin kuulemma alle 9e/h. Ajattelin sitten että vitut ja kerroin kiinteistöpampulle että Stafflinkiltä pyydettiin valehtelemaan teille :)

      Kiinteistöpamppu oli hieman hämmästyneen oloinen :---3 haastattelu sitten päättyi eikä pampusta kuulunut enää takaisinpäin... Mutta seuraavana aamuna se Stafflinkin munapää soittaa kiihtyneessä tilassa mulle ja syytti valehtelusta :D Vaikka kerroin vaan totuuden... "Tää paikka meni nyt sun nenäs eestä että opikses tästä nyt sitte!!!" Vieläkin naurattaa koko episodi.

      Nykyisin kyseinen kiinteistöfirma käyttää eri vuokrafirmaa :D

      • Kilupää

        Virolainen olisi sukkelaan käynyt auraamassa nekin lumet :)


    • pettynyt...

      Pysyisin ehdottoman kaukana kyseisestä firmasta. Homma ei todellakaan pelitä.

    • ffggtt

      Miten entiset lätkäpelaajat alentuvat tälläseen.

    • Kuramuna

      Mulla pelas tosi hienosti kaikki kyseisen firman kanssa.en voi antaa kyllä kuin positiivistä palautetta ja työllistyin vakipaikkaan heidän kautta.kyseessä tampereen piste.Kiitokset vielä Larille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe