Stafflink kokemuksia

näinmeillä

Laitetaan vielä tänne oikeaan osioon kun edellinen viesti meni vähän väärään paikkaan eli saisin töitä kyseisen firman kautta mutta mietityttää että kannattaako?

Onko hyvä firma? Että eivät tee mitään 0-40h sopimuksia tms.?

Menenkö vai jätänkö suosiolla väliin?

6

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmeillä

Lisään vielä että kyseessä on sellainen kaupunki kuin Tampere.

• Eeroppi.

Jätä todellakin menemättä. Mulle soittivat sieltä viime talvena että olisi lumihommia Wille- traktorin puikoissa. Mulla on kokemusta Willeistä muttei niillä auraamisesta. Stafflinkin kaveri, olikohan Jari tjsp, sanoi että "sano sille kiinteistöpalvelun pomolle että sulla kokemusta viime talven verran auraamisesta".
      Noooh, menin sitten sinne kiinteistöpalvelulle haastatteluun ja kävi ilmi että työkohde sijaitsee kaukana ja töitä on vain silloin kun lunta sataa ja palkkakin kuulemma alle 9e/h. Ajattelin sitten että vitut ja kerroin kiinteistöpampulle että Stafflinkiltä pyydettiin valehtelemaan teille :)

Kiinteistöpamppu oli hieman hämmästyneen oloinen :---3 haastattelu sitten päättyi eikä pampusta kuulunut enää takaisinpäin... Mutta seuraavana aamuna se Stafflinkin munapää soittaa kiihtyneessä tilassa mulle ja syytti valehtelusta :D Vaikka kerroin vaan totuuden... "Tää paikka meni nyt sun nenäs eestä että opikses tästä nyt sitte!!!" Vieläkin naurattaa koko episodi.

Nykyisin kyseinen kiinteistöfirma käyttää eri vuokrafirmaa :D

• Kilupää

Virolainen olisi sukkelaan käynyt auraamassa nekin lumet :)

• pettynyt...

Pysyisin ehdottoman kaukana kyseisestä firmasta. Homma ei todellakaan pelitä.

• ffggtt

Miten entiset lätkäpelaajat alentuvat tälläseen.

• Kuramuna

Mulla pelas tosi hienosti kaikki kyseisen firman kanssa.en voi antaa kyllä kuin positiivistä palautetta ja työllistyin vakipaikkaan heidän kautta.kyseessä tampereen piste.Kiitokset vielä Larille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1164
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      527
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe