Stafflink kokemuksia

näinmeillä

Laitetaan vielä tänne oikeaan osioon kun edellinen viesti meni vähän väärään paikkaan eli saisin töitä kyseisen firman kautta mutta mietityttää että kannattaako?

Onko hyvä firma? Että eivät tee mitään 0-40h sopimuksia tms.?

Menenkö vai jätänkö suosiolla väliin?

6

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmeillä

Lisään vielä että kyseessä on sellainen kaupunki kuin Tampere.

• Eeroppi.

Jätä todellakin menemättä. Mulle soittivat sieltä viime talvena että olisi lumihommia Wille- traktorin puikoissa. Mulla on kokemusta Willeistä muttei niillä auraamisesta. Stafflinkin kaveri, olikohan Jari tjsp, sanoi että "sano sille kiinteistöpalvelun pomolle että sulla kokemusta viime talven verran auraamisesta".
      Noooh, menin sitten sinne kiinteistöpalvelulle haastatteluun ja kävi ilmi että työkohde sijaitsee kaukana ja töitä on vain silloin kun lunta sataa ja palkkakin kuulemma alle 9e/h. Ajattelin sitten että vitut ja kerroin kiinteistöpampulle että Stafflinkiltä pyydettiin valehtelemaan teille :)

Kiinteistöpamppu oli hieman hämmästyneen oloinen :---3 haastattelu sitten päättyi eikä pampusta kuulunut enää takaisinpäin... Mutta seuraavana aamuna se Stafflinkin munapää soittaa kiihtyneessä tilassa mulle ja syytti valehtelusta :D Vaikka kerroin vaan totuuden... "Tää paikka meni nyt sun nenäs eestä että opikses tästä nyt sitte!!!" Vieläkin naurattaa koko episodi.

Nykyisin kyseinen kiinteistöfirma käyttää eri vuokrafirmaa :D

• Kilupää

Virolainen olisi sukkelaan käynyt auraamassa nekin lumet :)

• pettynyt...

Pysyisin ehdottoman kaukana kyseisestä firmasta. Homma ei todellakaan pelitä.

• ffggtt

Miten entiset lätkäpelaajat alentuvat tälläseen.

• Kuramuna

Mulla pelas tosi hienosti kaikki kyseisen firman kanssa.en voi antaa kyllä kuin positiivistä palautetta ja työllistyin vakipaikkaan heidän kautta.kyseessä tampereen piste.Kiitokset vielä Larille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      252
      4548
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      128
      2978
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1314
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    Aihe