En tiiä tuleeko oikeeseen paikkaan,mutta siltikin.
Oon 17v tyttö, ja mulla on lähihoitaja pääsykokeet nyt keväällä.Itse olisin halunnut sisustussuunnittelijaksi, mutta muut työnsi koko ajan vaan lähihoitajaksi ja halusi että sinne meen, muu ei kelvannut. Nyt on alkanut ahistaa. 3 vuotta alaa, mihin mut on pakotettu, tai ei pakotettu mutta työnnetty. Mietin vaihtoehtoa että käyn pääsykokeissa, mutta samaan aikaa etsin aupair paikkaa. Ja jos saan paikan niin en hyväksy koulu paikkaa. Mutta aupair paikka epäilyttää koska en osaa engantia kunnolla, päättötoikkarissa oli 6. Päärjäänkö huonolla sönkötys englannilla?
Ja miten voin saada paikan ja otetaanko 17v. Ja ruukaako perheissä olla monta lasta?
Voisitteko kertoa omia kokemuksia ja vinkkejä ja mitä vaan asiaan liittyvää, ja asian vierestäkin? :)
aupairista tietoa
Apuatarviva
2
182
Vastaukset
- Tsempit17vltä
Ite oon 17-vuotias ja kesällä lähdössä Ruotsiin au pairiksi. Eli ikä käy luultavasti kunhan kokemusta ym löytyy. Tai siis näillä itse tein vaikutuksen perheisiin Voihan tapauksessasi olla suomalainen perhe mahdollnen jos englanti ei luonnista ja ainahan sitä kieltä oppii!
- Vissisti joo
Ja joku vielä tosissaan väittää etteikö tyttöjä hyysättäisi au pair -paikkoja jaettaessa...:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2466138SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784869Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.943747SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2573210Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462879Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2042454Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat631954Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2691857Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491325Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281248