Onko kokemuksia mainosten jaosta?

Kannattaako?

Onko kellään kokemuksia Hjex nimisestä (tai muusta) mainosten jako firmasta kesätyö paikkana? Esim työ aika, palkka, ja ylipäätään mieli piteitä?

3

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työntekijä

      Oon jakanut mainoksia nyt muutaman kuukauden eikä työtä voi oikein kehua. Raskasta ja SURKEE palkka... Jaan ke ja la-päivinä ja oon Tampereen ykkösjakeluilla. Ainoa hyvä puoli on, että mainosten jako on hyvää kuntoilua ;)

    • tämmi

      Minä oon jakanut mainoksia Suora Lähetys oy:n kautta joskus pari vuotta sitten. Aloitin kesän puolivälin paikkeilla ja lopetin loppusyksystä. Tavallaan tykkäsin työstä, sitä sai tehdä omaan tahtiin (keskiviikkona ja lauantaina jaot) ja omassa rauhassa. Välillä oli paljon lehtisiä ja niiden lajittelussa meni kauan aikaa. Jakelukin oli silloin aika raskasta.
      Jos sää oli hyvä niin jakelu oli ihan mukavaa, sitten taas kun tuli vettä ja tuuli kovasti niin oli tosi rankkaa. Itse hoidin jakelut pyörällä.
      Palkat tuli ajallaan ym eli firmasta ei ole pahaa sanottavaa, mutta työ oli välillä aika ankeaa. Sen takia lopetinkin sitten kun ilmat alko olla tosi huonot jo pääosin.
      Sanoisin että jos olet melko nuori, tai asut vielä vanhempien luona niin kyllä mainostenjakelu on ihan hyvä kesätyö. Jos taas on vuokraa sun muuta maksettavana niin ei siinä ihan tarpeeksi tienaa.

    • ihan jees

      Suora lähetyksellä minäkin olen ollut. Liian vähän palkkaa verrattuna siihe mitä pitää ite jaon lisäksi tekemään.Bensakulutkin saisivat maksaa edes sadepäivän jaoilta, mutta kyllä se pienikin palkka kotona asuvalle lapselle on riittävä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe