http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2014032418151311_hu.shtml
tuhmille ollaan tuhmia.
no niin, vanha keino on parhain
20
102
Vastaukset
- Kastlhomin luti
Onx toi kuvan tyttö se Homo-Petteri?
- goldrose
tuota kuvan tytön seisoo isänsä nedin vieressä ja nedin pää vedettiin poikki.
(syytettynä petoksesta)
tyttöhän ei omista vehkeitä, sarjassa esiintyy homoja kuin myös sisäsiittoisuutta ja ripaus myyttisiä olentoja. - goldrose
myös huorat osa elokuvaa, tässä sarjassa alastomuus ei ole häpeys.
- kultapatsas
goldrose kirjoitti:
myös huorat osa elokuvaa, tässä sarjassa alastomuus ei ole häpeys.
rosen tarinan opetus on wanha sanonta:
"Uusi konsti on parempi, kuin Ukon wanaha pussit! - goldrose
kultapatsas kirjoitti:
rosen tarinan opetus on wanha sanonta:
"Uusi konsti on parempi, kuin Ukon wanaha pussit!onpas sulla kielikiemura, mitä tuossa on uutta? mun ukko on mua 2v vanhempi. ei se mikään ikä loppu ole, vetreä mies, älykäs ja joskus ihana.
ehkä teitä harmittaisi jos valitsisin äitini lailla 17v nuoremman kollin 40v tienoilla.
mutta mikä ilo siitä olisi?
tuhmalla tavalla pidetään kurissa tuossa.
"tuhmille ollaan tuhmia"
mitä lapset oppii?
tänäänkin oli tuhmia tekevä poika kirpparilla kielsin ja katsoin vihaisesti. kun tuli ensin tönimään tyttöäni ja sitten hakkaamaan laukulla. seisautin ja sanoin ettei ketään löydä saa ja käänsiin lähteen toisaalle.
WhatsAppin, Instagramin ja Kikin lamauttaja olis myös tehokas keino saada teinien huomio. Dataajasukupolvi on niin koukussa älypuhelimiinsa. 15 sekunnin välein pitää vilkaista olisko tullut jotain jostain tuutista.
- goldrose
no kehitys on menossa siihen suuntaa ettei enään kirjoja käytetä, näin meinattaan 2016-2017vuonna toteuttaa(käytäntö ottaa suoraan käyttöön), aikakin rehtorin puheen mukaan.
10 vuoden välein uudistetaan
olen vieläkin vähän hämilläni, mihin olen joutumassa. goldrose kirjoitti:
no kehitys on menossa siihen suuntaa ettei enään kirjoja käytetä, näin meinattaan 2016-2017vuonna toteuttaa(käytäntö ottaa suoraan käyttöön), aikakin rehtorin puheen mukaan.
10 vuoden välein uudistetaan
olen vieläkin vähän hämilläni, mihin olen joutumassa.Tätä menoa nuoriso ei osaa tehdä mitään ilman puhelinta, padia tai läppäriä. Koululle on paljon halvempaa ostaa ekirjoja kuin painettuja. Sitten on sekä koulu että vapaa-aika bitteinä.
- goldrose
bravo.bravi kirjoitti:
Tätä menoa nuoriso ei osaa tehdä mitään ilman puhelinta, padia tai läppäriä. Koululle on paljon halvempaa ostaa ekirjoja kuin painettuja. Sitten on sekä koulu että vapaa-aika bitteinä.
kyllähän he tarvii työskentelyvälineet mutta näyttävästi joudumme vanhana kansana rajoittaa(nettisurffailua), niin kuin tänäkin päivänä olen tehnyt.
mutta hyötyliikunta todenäisesti laskee koska moni treffaa, jo pelkkänä bittinä.
kasvovirtuaali kehittyy ja valheiden verkko kasvaa. Moraali ja järjenkäyttö on tärkein elin ehto, terveenä pysymiseen. - aIbatrossi
goldrose kirjoitti:
kyllähän he tarvii työskentelyvälineet mutta näyttävästi joudumme vanhana kansana rajoittaa(nettisurffailua), niin kuin tänäkin päivänä olen tehnyt.
mutta hyötyliikunta todenäisesti laskee koska moni treffaa, jo pelkkänä bittinä.
kasvovirtuaali kehittyy ja valheiden verkko kasvaa. Moraali ja järjenkäyttö on tärkein elin ehto, terveenä pysymiseen.Kakaroille pitää rajoittaa nettipeliaikaa ja kännyksi vain
wanha Ringokänny rajatulla soittoajalla
Menkööt shit hengailemaan ostarille valvontakameran kaitsemaksi
Oma mukeloni sain kiinnostumaan budotreeneistä jo
6vuotiaana, eikä koulukiusaajat ole uskaltaneet yrittääkkään - goldrose
aIbatrossi kirjoitti:
Kakaroille pitää rajoittaa nettipeliaikaa ja kännyksi vain
wanha Ringokänny rajatulla soittoajalla
Menkööt shit hengailemaan ostarille valvontakameran kaitsemaksi
Oma mukeloni sain kiinnostumaan budotreeneistä jo
6vuotiaana, eikä koulukiusaajat ole uskaltaneet yrittääkkäänitse en hirveemmin ole innoistunut itsesuojelu taisteluista, poikaanihan on jo opettettu heittää niskalenkkiä ja oli yllätys yksi päivä kun poika sano isälleen: isi kato mitä minä osaan.
poikani heittää kaverin suorilta niskalenkin(varoittamatta) kuin täydellinen sotilas.
seuraavaksi näytämme videota kun taistelu lajissa ei satuteta toista ja vain silloin kamppailee kun on varusteet.
hän kehuu kuin hänen kaverilleen oli opettanut isompi kaveri ja sitä rataan meidän pojalle.
onhan tässä taas kuullut miehen kaverilta kun judoon pistettiin(äitinsä) siellä koulussa se vaan ramdomina hakkas porukkaa.
että sellainen tapaus. köhh.
eli itse en laita poikaani ennenkuin koen hänet valmiiksi koska kokisin että antaisin " aseen lapselle"
vahvasti hoen ilminantamista ilkeistä pojista ja moraalin vahvuus alkaa jo näkymään hän ei leiki "tuhmien kanssa" sanomiensa mukaan joka vaihtelee välillä hänen oman uhman vuoksi.
tuota kaikki me kasvatamme lapsemme omien taitojemme mukaan ja olen näitä ääripäitä jolloin itse vakuutan itsellemme, että vanhempi tietää mikä on lapselle parhaaksi, etten puutu kenenkään kasvatukseen jos ei he vaikeuta meidän elämää.(esim , yläkerran meluavat lapset jälkeen 23.30 oli liikaa) - aIbatrossi
goldrose kirjoitti:
itse en hirveemmin ole innoistunut itsesuojelu taisteluista, poikaanihan on jo opettettu heittää niskalenkkiä ja oli yllätys yksi päivä kun poika sano isälleen: isi kato mitä minä osaan.
poikani heittää kaverin suorilta niskalenkin(varoittamatta) kuin täydellinen sotilas.
seuraavaksi näytämme videota kun taistelu lajissa ei satuteta toista ja vain silloin kamppailee kun on varusteet.
hän kehuu kuin hänen kaverilleen oli opettanut isompi kaveri ja sitä rataan meidän pojalle.
onhan tässä taas kuullut miehen kaverilta kun judoon pistettiin(äitinsä) siellä koulussa se vaan ramdomina hakkas porukkaa.
että sellainen tapaus. köhh.
eli itse en laita poikaani ennenkuin koen hänet valmiiksi koska kokisin että antaisin " aseen lapselle"
vahvasti hoen ilminantamista ilkeistä pojista ja moraalin vahvuus alkaa jo näkymään hän ei leiki "tuhmien kanssa" sanomiensa mukaan joka vaihtelee välillä hänen oman uhman vuoksi.
tuota kaikki me kasvatamme lapsemme omien taitojemme mukaan ja olen näitä ääripäitä jolloin itse vakuutan itsellemme, että vanhempi tietää mikä on lapselle parhaaksi, etten puutu kenenkään kasvatukseen jos ei he vaikeuta meidän elämää.(esim , yläkerran meluavat lapset jälkeen 23.30 oli liikaa)Ei sellaisia treenata muualla, kuin salissa seuran jäsenenä
alle 18v holhojan luvalla ja jäsenluetteloa valvoo poliisi
Häirikköjä ei suvaita lainkaan--poliisi kieltää väkivaltarikollisia
opettamastakin tai saa lemput seurasta, jos taitjen väärinkäytöstä
ilmenee.
Parempi purkaa aggresioita tatamilla, eikä nakkarilla
Rasavilleillä junnuilla ei yleensä riitä kärsivällisyyttä oppimaan
mitään----kokeneemmat välttelevät matseja nakkarilla
itsevamuus nousee ja on kyse oman itsesä voittamisesta
juoksemalla karkuun 20m päähän ja taas karkuun ja pottuilee
vaan, ett mix rapakuntoisena yrität pullistella takki tyhjänä:D
Kuntoiluna tavalliset harrastavat
sopis rosellekin ---tulee nätti peppu Ukon silmäniloxi njom njom - goldrose
aIbatrossi kirjoitti:
Ei sellaisia treenata muualla, kuin salissa seuran jäsenenä
alle 18v holhojan luvalla ja jäsenluetteloa valvoo poliisi
Häirikköjä ei suvaita lainkaan--poliisi kieltää väkivaltarikollisia
opettamastakin tai saa lemput seurasta, jos taitjen väärinkäytöstä
ilmenee.
Parempi purkaa aggresioita tatamilla, eikä nakkarilla
Rasavilleillä junnuilla ei yleensä riitä kärsivällisyyttä oppimaan
mitään----kokeneemmat välttelevät matseja nakkarilla
itsevamuus nousee ja on kyse oman itsesä voittamisesta
juoksemalla karkuun 20m päähän ja taas karkuun ja pottuilee
vaan, ett mix rapakuntoisena yrität pullistella takki tyhjänä:D
Kuntoiluna tavalliset harrastavat
sopis rosellekin ---tulee nätti peppu Ukon silmäniloxi njom njomukkoni mielestä perä on hyvännäköinen vaikka on iso
mutta en tykkää asiasta kuntoilla sitä ,muuten siihen uskon että se pääsee todellakin perhekuvaan,
ukkoseni ei ole ainut joka on kehunut, moni muukin ja koska minusta ei muutakun perä. - aIbatrossi
goldrose kirjoitti:
ukkoni mielestä perä on hyvännäköinen vaikka on iso
mutta en tykkää asiasta kuntoilla sitä ,muuten siihen uskon että se pääsee todellakin perhekuvaan,
ukkoseni ei ole ainut joka on kehunut, moni muukin ja koska minusta ei muutakun perä.Tykkäx Ukko soitella rosen hanuria? :-)
- goldrose
goldrose kirjoitti:
ukkoni mielestä perä on hyvännäköinen vaikka on iso
ukkoseni ei ole ainut joka on kehunut, moni muukin ja koska minusta ei muutakun perä.luulin että olisit edes erillaiinen.
- goldrose
aIbatrossi kirjoitti:
Tykkäx Ukko soitella rosen hanuria? :-)
en ole kenekään pihvi.
- albatrossi
Joissain kouluissa jo saa jonkinlaisen tabletin opiskelutarkoitukseen--niissä pitäisi ehdottomasti olla facebookin
ja S24 kaltaisten foorumien esto--muuten varsinkin murkkutytöt ja AD/HD pojat keskittyisivät vain feissaamiseen ja trollamiseen
niiden frendipyynnöt kannattaakin torjua melkein poikkuexetta
naiiviit tytöt feissaavat murkkutyttöjen pimppiongelmistansa jms.
tajuamatta sellaisten setviminen on takoitettu vain muille murkuille
mutta sellaiset uutiset näkee myös vaikka tärkeämmälle
pisnesmiehille tai perhepappi Serpicolle
tilstojen mukaan vain 30-40% käyttää oikeaa nimeänsä
profiilissa--mut mahd. etsivälle tuttavalle kuva, josta tuntee
etsimänsä tyypin
pst. salaperäisiä ml-palstalaisiakin löytyy hoxottimilla ;-)- goldrose
rossi
facebookki on vain virus ihmiseen henkilökohtaisten asioiden penkomiseen. itse en sellaiseen ole profiiliin ryhtynyt, koska elämän pilaaminen on vain aina helpompaa.
s24 jos toimisi järjellä ja moraalilla, leijuillisimme pelkillä ihanilla aatteilla, eikä siihen tarvita mitään huumaavia aineita. varsinkin kun leikkimme toistemme herkällä sielulla.(arjesta irtautuminen on vaan niin armahtavaa, stressi kautena ) - aIbatrossi
goldrose kirjoitti:
rossi
facebookki on vain virus ihmiseen henkilökohtaisten asioiden penkomiseen. itse en sellaiseen ole profiiliin ryhtynyt, koska elämän pilaaminen on vain aina helpompaa.
s24 jos toimisi järjellä ja moraalilla, leijuillisimme pelkillä ihanilla aatteilla, eikä siihen tarvita mitään huumaavia aineita. varsinkin kun leikkimme toistemme herkällä sielulla.(arjesta irtautuminen on vaan niin armahtavaa, stressi kautena )Ei aina ihan niinkään roseseni
Olen saanut feisbuukista paaaaaaaljon hyviä kontakteja
ja avuliaita ystäviä ulkomaillakin -
Jopa yhden tyttöylioppilasluokan kummisedäksi - goldrose
aIbatrossi kirjoitti:
Ei aina ihan niinkään roseseni
Olen saanut feisbuukista paaaaaaaljon hyviä kontakteja
ja avuliaita ystäviä ulkomaillakin -
Jopa yhden tyttöylioppilasluokan kummisedäksiok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202673Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371794Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3281520Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai621067- 64989
- 10955
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57911- 39864
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e37816Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh38730