no niin, vanha keino on parhain

goldrose

20

91

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kastlhomin luti

      Onx toi kuvan tyttö se Homo-Petteri?

      • goldrose

        tuota kuvan tytön seisoo isänsä nedin vieressä ja nedin pää vedettiin poikki.
        (syytettynä petoksesta)
        tyttöhän ei omista vehkeitä, sarjassa esiintyy homoja kuin myös sisäsiittoisuutta ja ripaus myyttisiä olentoja.


      • goldrose

        myös huorat osa elokuvaa, tässä sarjassa alastomuus ei ole häpeys.


      • kultapatsas
        goldrose kirjoitti:

        myös huorat osa elokuvaa, tässä sarjassa alastomuus ei ole häpeys.

        rosen tarinan opetus on wanha sanonta:

        "Uusi konsti on parempi, kuin Ukon wanaha pussit!


      • goldrose
        kultapatsas kirjoitti:

        rosen tarinan opetus on wanha sanonta:

        "Uusi konsti on parempi, kuin Ukon wanaha pussit!

        onpas sulla kielikiemura, mitä tuossa on uutta? mun ukko on mua 2v vanhempi. ei se mikään ikä loppu ole, vetreä mies, älykäs ja joskus ihana.
        ehkä teitä harmittaisi jos valitsisin äitini lailla 17v nuoremman kollin 40v tienoilla.
        mutta mikä ilo siitä olisi?

        tuhmalla tavalla pidetään kurissa tuossa.
        "tuhmille ollaan tuhmia"
        mitä lapset oppii?


        tänäänkin oli tuhmia tekevä poika kirpparilla kielsin ja katsoin vihaisesti. kun tuli ensin tönimään tyttöäni ja sitten hakkaamaan laukulla. seisautin ja sanoin ettei ketään löydä saa ja käänsiin lähteen toisaalle.


    • WhatsAppin, Instagramin ja Kikin lamauttaja olis myös tehokas keino saada teinien huomio. Dataajasukupolvi on niin koukussa älypuhelimiinsa. 15 sekunnin välein pitää vilkaista olisko tullut jotain jostain tuutista.

      • goldrose

        no kehitys on menossa siihen suuntaa ettei enään kirjoja käytetä, näin meinattaan 2016-2017vuonna toteuttaa(käytäntö ottaa suoraan käyttöön), aikakin rehtorin puheen mukaan.
        10 vuoden välein uudistetaan

        olen vieläkin vähän hämilläni, mihin olen joutumassa.


      • goldrose kirjoitti:

        no kehitys on menossa siihen suuntaa ettei enään kirjoja käytetä, näin meinattaan 2016-2017vuonna toteuttaa(käytäntö ottaa suoraan käyttöön), aikakin rehtorin puheen mukaan.
        10 vuoden välein uudistetaan

        olen vieläkin vähän hämilläni, mihin olen joutumassa.

        Tätä menoa nuoriso ei osaa tehdä mitään ilman puhelinta, padia tai läppäriä. Koululle on paljon halvempaa ostaa ekirjoja kuin painettuja. Sitten on sekä koulu että vapaa-aika bitteinä.


      • goldrose
        bravo.bravi kirjoitti:

        Tätä menoa nuoriso ei osaa tehdä mitään ilman puhelinta, padia tai läppäriä. Koululle on paljon halvempaa ostaa ekirjoja kuin painettuja. Sitten on sekä koulu että vapaa-aika bitteinä.

        kyllähän he tarvii työskentelyvälineet mutta näyttävästi joudumme vanhana kansana rajoittaa(nettisurffailua), niin kuin tänäkin päivänä olen tehnyt.
        mutta hyötyliikunta todenäisesti laskee koska moni treffaa, jo pelkkänä bittinä.

        kasvovirtuaali kehittyy ja valheiden verkko kasvaa. Moraali ja järjenkäyttö on tärkein elin ehto, terveenä pysymiseen.


      • aIbatrossi
        goldrose kirjoitti:

        kyllähän he tarvii työskentelyvälineet mutta näyttävästi joudumme vanhana kansana rajoittaa(nettisurffailua), niin kuin tänäkin päivänä olen tehnyt.
        mutta hyötyliikunta todenäisesti laskee koska moni treffaa, jo pelkkänä bittinä.

        kasvovirtuaali kehittyy ja valheiden verkko kasvaa. Moraali ja järjenkäyttö on tärkein elin ehto, terveenä pysymiseen.

        Kakaroille pitää rajoittaa nettipeliaikaa ja kännyksi vain
        wanha Ringokänny rajatulla soittoajalla
        Menkööt shit hengailemaan ostarille valvontakameran kaitsemaksi
        Oma mukeloni sain kiinnostumaan budotreeneistä jo
        6vuotiaana, eikä koulukiusaajat ole uskaltaneet yrittääkkään


      • goldrose
        aIbatrossi kirjoitti:

        Kakaroille pitää rajoittaa nettipeliaikaa ja kännyksi vain
        wanha Ringokänny rajatulla soittoajalla
        Menkööt shit hengailemaan ostarille valvontakameran kaitsemaksi
        Oma mukeloni sain kiinnostumaan budotreeneistä jo
        6vuotiaana, eikä koulukiusaajat ole uskaltaneet yrittääkkään

        itse en hirveemmin ole innoistunut itsesuojelu taisteluista, poikaanihan on jo opettettu heittää niskalenkkiä ja oli yllätys yksi päivä kun poika sano isälleen: isi kato mitä minä osaan.
        poikani heittää kaverin suorilta niskalenkin(varoittamatta) kuin täydellinen sotilas.

        seuraavaksi näytämme videota kun taistelu lajissa ei satuteta toista ja vain silloin kamppailee kun on varusteet.
        hän kehuu kuin hänen kaverilleen oli opettanut isompi kaveri ja sitä rataan meidän pojalle.

        onhan tässä taas kuullut miehen kaverilta kun judoon pistettiin(äitinsä) siellä koulussa se vaan ramdomina hakkas porukkaa.
        että sellainen tapaus. köhh.

        eli itse en laita poikaani ennenkuin koen hänet valmiiksi koska kokisin että antaisin " aseen lapselle"

        vahvasti hoen ilminantamista ilkeistä pojista ja moraalin vahvuus alkaa jo näkymään hän ei leiki "tuhmien kanssa" sanomiensa mukaan joka vaihtelee välillä hänen oman uhman vuoksi.

        tuota kaikki me kasvatamme lapsemme omien taitojemme mukaan ja olen näitä ääripäitä jolloin itse vakuutan itsellemme, että vanhempi tietää mikä on lapselle parhaaksi, etten puutu kenenkään kasvatukseen jos ei he vaikeuta meidän elämää.(esim , yläkerran meluavat lapset jälkeen 23.30 oli liikaa)


      • aIbatrossi
        goldrose kirjoitti:

        itse en hirveemmin ole innoistunut itsesuojelu taisteluista, poikaanihan on jo opettettu heittää niskalenkkiä ja oli yllätys yksi päivä kun poika sano isälleen: isi kato mitä minä osaan.
        poikani heittää kaverin suorilta niskalenkin(varoittamatta) kuin täydellinen sotilas.

        seuraavaksi näytämme videota kun taistelu lajissa ei satuteta toista ja vain silloin kamppailee kun on varusteet.
        hän kehuu kuin hänen kaverilleen oli opettanut isompi kaveri ja sitä rataan meidän pojalle.

        onhan tässä taas kuullut miehen kaverilta kun judoon pistettiin(äitinsä) siellä koulussa se vaan ramdomina hakkas porukkaa.
        että sellainen tapaus. köhh.

        eli itse en laita poikaani ennenkuin koen hänet valmiiksi koska kokisin että antaisin " aseen lapselle"

        vahvasti hoen ilminantamista ilkeistä pojista ja moraalin vahvuus alkaa jo näkymään hän ei leiki "tuhmien kanssa" sanomiensa mukaan joka vaihtelee välillä hänen oman uhman vuoksi.

        tuota kaikki me kasvatamme lapsemme omien taitojemme mukaan ja olen näitä ääripäitä jolloin itse vakuutan itsellemme, että vanhempi tietää mikä on lapselle parhaaksi, etten puutu kenenkään kasvatukseen jos ei he vaikeuta meidän elämää.(esim , yläkerran meluavat lapset jälkeen 23.30 oli liikaa)

        Ei sellaisia treenata muualla, kuin salissa seuran jäsenenä
        alle 18v holhojan luvalla ja jäsenluetteloa valvoo poliisi
        Häirikköjä ei suvaita lainkaan--poliisi kieltää väkivaltarikollisia
        opettamastakin tai saa lemput seurasta, jos taitjen väärinkäytöstä
        ilmenee.
        Parempi purkaa aggresioita tatamilla, eikä nakkarilla

        Rasavilleillä junnuilla ei yleensä riitä kärsivällisyyttä oppimaan
        mitään----kokeneemmat välttelevät matseja nakkarilla
        itsevamuus nousee ja on kyse oman itsesä voittamisesta
        juoksemalla karkuun 20m päähän ja taas karkuun ja pottuilee
        vaan, ett mix rapakuntoisena yrität pullistella takki tyhjänä:D

        Kuntoiluna tavalliset harrastavat
        sopis rosellekin ---tulee nätti peppu Ukon silmäniloxi njom njom


      • goldrose
        aIbatrossi kirjoitti:

        Ei sellaisia treenata muualla, kuin salissa seuran jäsenenä
        alle 18v holhojan luvalla ja jäsenluetteloa valvoo poliisi
        Häirikköjä ei suvaita lainkaan--poliisi kieltää väkivaltarikollisia
        opettamastakin tai saa lemput seurasta, jos taitjen väärinkäytöstä
        ilmenee.
        Parempi purkaa aggresioita tatamilla, eikä nakkarilla

        Rasavilleillä junnuilla ei yleensä riitä kärsivällisyyttä oppimaan
        mitään----kokeneemmat välttelevät matseja nakkarilla
        itsevamuus nousee ja on kyse oman itsesä voittamisesta
        juoksemalla karkuun 20m päähän ja taas karkuun ja pottuilee
        vaan, ett mix rapakuntoisena yrität pullistella takki tyhjänä:D

        Kuntoiluna tavalliset harrastavat
        sopis rosellekin ---tulee nätti peppu Ukon silmäniloxi njom njom

        ukkoni mielestä perä on hyvännäköinen vaikka on iso
        mutta en tykkää asiasta kuntoilla sitä ,muuten siihen uskon että se pääsee todellakin perhekuvaan,
        ukkoseni ei ole ainut joka on kehunut, moni muukin ja koska minusta ei muutakun perä.


      • aIbatrossi
        goldrose kirjoitti:

        ukkoni mielestä perä on hyvännäköinen vaikka on iso
        mutta en tykkää asiasta kuntoilla sitä ,muuten siihen uskon että se pääsee todellakin perhekuvaan,
        ukkoseni ei ole ainut joka on kehunut, moni muukin ja koska minusta ei muutakun perä.

        Tykkäx Ukko soitella rosen hanuria? :-)


      • goldrose
        goldrose kirjoitti:

        ukkoni mielestä perä on hyvännäköinen vaikka on iso
        mutta en tykkää asiasta kuntoilla sitä ,muuten siihen uskon että se pääsee todellakin perhekuvaan,
        ukkoseni ei ole ainut joka on kehunut, moni muukin ja koska minusta ei muutakun perä.

        luulin että olisit edes erillaiinen.


      • goldrose
        aIbatrossi kirjoitti:

        Tykkäx Ukko soitella rosen hanuria? :-)

        en ole kenekään pihvi.


    • albatrossi

      Joissain kouluissa jo saa jonkinlaisen tabletin opiskelutarkoitukseen--niissä pitäisi ehdottomasti olla facebookin
      ja S24 kaltaisten foorumien esto--muuten varsinkin murkkutytöt ja AD/HD pojat keskittyisivät vain feissaamiseen ja trollamiseen
      niiden frendipyynnöt kannattaakin torjua melkein poikkuexetta
      naiiviit tytöt feissaavat murkkutyttöjen pimppiongelmistansa jms.
      tajuamatta sellaisten setviminen on takoitettu vain muille murkuille
      mutta sellaiset uutiset näkee myös vaikka tärkeämmälle
      pisnesmiehille tai perhepappi Serpicolle
      tilstojen mukaan vain 30-40% käyttää oikeaa nimeänsä
      profiilissa--mut mahd. etsivälle tuttavalle kuva, josta tuntee
      etsimänsä tyypin

      pst. salaperäisiä ml-palstalaisiakin löytyy hoxottimilla ;-)

      • goldrose

        rossi
        facebookki on vain virus ihmiseen henkilökohtaisten asioiden penkomiseen. itse en sellaiseen ole profiiliin ryhtynyt, koska elämän pilaaminen on vain aina helpompaa.
        s24 jos toimisi järjellä ja moraalilla, leijuillisimme pelkillä ihanilla aatteilla, eikä siihen tarvita mitään huumaavia aineita. varsinkin kun leikkimme toistemme herkällä sielulla.(arjesta irtautuminen on vaan niin armahtavaa, stressi kautena )


      • aIbatrossi
        goldrose kirjoitti:

        rossi
        facebookki on vain virus ihmiseen henkilökohtaisten asioiden penkomiseen. itse en sellaiseen ole profiiliin ryhtynyt, koska elämän pilaaminen on vain aina helpompaa.
        s24 jos toimisi järjellä ja moraalilla, leijuillisimme pelkillä ihanilla aatteilla, eikä siihen tarvita mitään huumaavia aineita. varsinkin kun leikkimme toistemme herkällä sielulla.(arjesta irtautuminen on vaan niin armahtavaa, stressi kautena )

        Ei aina ihan niinkään roseseni
        Olen saanut feisbuukista paaaaaaaljon hyviä kontakteja
        ja avuliaita ystäviä ulkomaillakin -
        Jopa yhden tyttöylioppilasluokan kummisedäksi


      • goldrose
        aIbatrossi kirjoitti:

        Ei aina ihan niinkään roseseni
        Olen saanut feisbuukista paaaaaaaljon hyviä kontakteja
        ja avuliaita ystäviä ulkomaillakin -
        Jopa yhden tyttöylioppilasluokan kummisedäksi

        ok


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4916
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2721
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1955
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1648
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1513
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1367
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      61
      1361
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1360
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1314
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe